Mk5 gti stage 2 grafiek

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
Mk5 gti
Berichten: 47
Lid geworden op: 08 mei 2017, 22:14
Type auto: Mk5 gti
Locatie: Belgie

Mk5 gti stage 2 grafiek

Bericht door Mk5 gti »

Beste weet iemand toevallig iets over grafiek ik begrijp niks van da papierke alleen hoeveel pk en koppel ik heb!ik zou graag weten of mijn auto veilig is getuned en er ergens iets beter kon.. en of de koppel op alle toerentallen goed zijn voormijn auto ben gewoon bang dak mijn motor nie teveel belast ... auto rijd wel heel goed beter zelfs als diene standaard software van de fabriek ik heb een golf 5 gti dsg danku !
Laatst gewijzigd door Mk5 gti op 05 jan 2019, 15:42, 2 keer totaal gewijzigd.
mk5 gti dsg, dvx stage2 279.9pk 413nm koppel.. opties: carbon air intake , cts catles downpipe dsg remap dq250
david_dorsman
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 jul 2018, 23:43

Re: Mk5 gti stage 2 grafiek

Bericht door david_dorsman »

Foto zou handig zijn

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Mk5 gti
Berichten: 47
Lid geworden op: 08 mei 2017, 22:14
Type auto: Mk5 gti
Locatie: Belgie

Re: Mk5 gti stage 2 grafiek

Bericht door Mk5 gti »

david_dorsman schreef: 05 jan 2019, 15:22 Foto zou handig zijnAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Beste hoe moet ik die plaatsen wou het doen maar ik zie alleen dat ik youtube videos kan plaatsen .. dznku voor het snelle antwoord mvg
mk5 gti dsg, dvx stage2 279.9pk 413nm koppel.. opties: carbon air intake , cts catles downpipe dsg remap dq250
Mk5 gti
Berichten: 47
Lid geworden op: 08 mei 2017, 22:14
Type auto: Mk5 gti
Locatie: Belgie

Re: Mk5 gti stage 2 grafiek

Bericht door Mk5 gti »

Iemand die weet hoe ik foto kan plaatsen bij deze onderwerp ??
mk5 gti dsg, dvx stage2 279.9pk 413nm koppel.. opties: carbon air intake , cts catles downpipe dsg remap dq250
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: Mk5 gti stage 2 grafiek

Bericht door ferry »

Tapatalk op je telefoon zetten en je kan makkelijk foto s plaatsen.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Mk5 gti
Berichten: 47
Lid geworden op: 08 mei 2017, 22:14
Type auto: Mk5 gti
Locatie: Belgie

Re: Mk5 gti stage 2 grafiek

Bericht door Mk5 gti »

Mk5 gti schreef:Beste weet iemand toevallig iets over grafiek ik begrijp niks van da papierke alleen hoeveel pk en koppel ik heb!ik zou graag weten of mijn auto veilig is getuned en er ergens iets beter kon.. en of de koppel op alle toerentallen goed zijn voormijn auto ben gewoon bang dak mijn motor nie teveel belast ... auto rijd wel heel goed beter zelfs als diene standaard software van de fabriek ik heb een golf 5 gti dsg danku !
Afbeelding



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
mk5 gti dsg, dvx stage2 279.9pk 413nm koppel.. opties: carbon air intake , cts catles downpipe dsg remap dq250
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Mk5 gti stage 2 grafiek

Bericht door ChielED35 »

Prima vermogen, prima grafiek.
Maar heb je verder geen onderzoek gedaan, bijvoorbeeld op de FB pagina’s van DVX of JD? Dan kan je genoeg vergelijkingsmateriaal vinden en zie je een beetje wat de vermogens zijn wat deze wagens leveren.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Mk5 gti
Berichten: 47
Lid geworden op: 08 mei 2017, 22:14
Type auto: Mk5 gti
Locatie: Belgie

Re: Mk5 gti stage 2 grafiek

Bericht door Mk5 gti »

ChielED35 schreef:Prima vermogen, prima grafiek.
Maar heb je verder geen onderzoek gedaan, bijvoorbeeld op de FB pagina’s van DVX of JD? Dan kan je genoeg vergelijkingsmateriaal vinden en zie je een beetje wat de vermogens zijn wat deze wagens leveren.
Ja heb ik gedaan hoor ik heb prima resultaat dik geluid zal video plaatsen danku voor antwoord !


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
mk5 gti dsg, dvx stage2 279.9pk 413nm koppel.. opties: carbon air intake , cts catles downpipe dsg remap dq250
Mk5 gti
Berichten: 47
Lid geworden op: 08 mei 2017, 22:14
Type auto: Mk5 gti
Locatie: Belgie

Re: Mk5 gti stage 2 grafiek

Bericht door Mk5 gti »

Mk5 gti schreef: 05 jan 2019, 17:42
ChielED35 schreef:Prima vermogen, prima grafiek.
Maar heb je verder geen onderzoek gedaan, bijvoorbeeld op de FB pagina’s van DVX of JD? Dan kan je genoeg vergelijkingsmateriaal vinden en zie je een beetje wat de vermogens zijn wat deze wagens leveren.
Ja heb ik gedaan hoor ik heb prima resultaat dik geluid zal video plaatsen danku voor antwoord !

https://m.youtube.com/watch?v=_bIqRnZ74yA
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
mk5 gti dsg, dvx stage2 279.9pk 413nm koppel.. opties: carbon air intake , cts catles downpipe dsg remap dq250
kurtje
Berichten: 323
Lid geworden op: 03 aug 2012, 10:54
Type auto: 2018 VW GOLF R
Locatie: Beringen België

Re: Mk5 gti stage 2 grafiek

Bericht door kurtje »

Ziet er absoluut prima uit hoor! Mooi vermogen en grafiek dat ze er weer hebben uitgekregen!!!
Als je de wagen met zorg blijft behandelen zal dit perfect gaan...
2018 GOLF MK7.5 R
Stage 2+ 412pk / 556nm by DVX Performance
KW V2
Motec Ultralight MRC2
Mk5 gti
Berichten: 47
Lid geworden op: 08 mei 2017, 22:14
Type auto: Mk5 gti
Locatie: Belgie

Re: Mk5 gti stage 2 grafiek

Bericht door Mk5 gti »

kurtje schreef:Ziet er absoluut prima uit hoor! Mooi vermogen en grafiek dat ze er weer hebben uitgekregen!!!
Als je de wagen met zorg blijft behandelen zal dit perfect gaan...
Ja hij rijd heel goed !!! maar mijn ophanging is kut als ik optrek of achteruit rij hoor ik een klunk en ook wheelhop ,Kan jij een paar belangrijke tips opnoemen waar ik zeker moet op letten na een tuning stage 2


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
mk5 gti dsg, dvx stage2 279.9pk 413nm koppel.. opties: carbon air intake , cts catles downpipe dsg remap dq250
kurtje
Berichten: 323
Lid geworden op: 03 aug 2012, 10:54
Type auto: 2018 VW GOLF R
Locatie: Beringen België

Re: Mk5 gti stage 2 grafiek

Bericht door kurtje »

Sowieso altijd warm rijden vooraleer je begint te gassen, dus zeker zorgen dat de olie tussen de 80-90 graden is
Na het gassen altijd enkele kilometers rustig rijden om alles te laten afkoelen, bij het stoppen enkele seconden laten nadraaien…
Op tijd onderhoud laten uitvoeren.
2018 GOLF MK7.5 R
Stage 2+ 412pk / 556nm by DVX Performance
KW V2
Motec Ultralight MRC2
Mk5 gti
Berichten: 47
Lid geworden op: 08 mei 2017, 22:14
Type auto: Mk5 gti
Locatie: Belgie

Re: Mk5 gti stage 2 grafiek

Bericht door Mk5 gti »

kurtje schreef:Sowieso altijd warm rijden vooraleer je begint te gassen, dus zeker zorgen dat de olie tussen de 80-90 graden is
Na het gassen altijd enkele kilometers rustig rijden om alles te laten afkoelen, bij het stoppen enkele seconden laten nadraaien…
Op tijd onderhoud laten uitvoeren.
Aah dat wist ik niet! ik geef meestal veel gas.. enals ik thuis kom wacht ik 2 min voor ik hem uit doe is dat ook goed? En mijn auto heeft geen olietemperatuur alleen koelvloeistof temperatuur hoe kan je het dan weten moet ik zo iets apart kopen
Mvg


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
mk5 gti dsg, dvx stage2 279.9pk 413nm koppel.. opties: carbon air intake , cts catles downpipe dsg remap dq250
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: Mk5 gti stage 2 grafiek

Bericht door ferry »

Mk5 gti schreef: 06 jan 2019, 12:35
kurtje schreef:Sowieso altijd warm rijden vooraleer je begint te gassen, dus zeker zorgen dat de olie tussen de 80-90 graden is
Na het gassen altijd enkele kilometers rustig rijden om alles te laten afkoelen, bij het stoppen enkele seconden laten nadraaien…
Op tijd onderhoud laten uitvoeren.
Aah dat wist ik niet! ik geef meestal veel gas.. enals ik thuis kom wacht ik 2 min voor ik hem uit doe is dat ook goed? En mijn auto heeft geen olietemperatuur alleen koelvloeistof temperatuur hoe kan je het dan weten moet ik zo iets apart kopen
Mvg


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
viewtopic.php?f=12&t=12936
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten