Noodloop in sportstand

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
ibn
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 jan 2019, 17:13
Type auto: golf 5 gti

Noodloop in sportstand

Bericht door ibn »

Hallo beste gti’ers,

Ik ben nieuw hier op het forum. Ik zocht al een tijdje naar een golf 5 gti ben er enkele gaan bezichtigen maar er was altijd wat ik heb uiteindelijk een hele mooie gti gevonden, met alles erop en eraan wat de gti-uitvoering maar kan hebben aan opties😍
Nu wou ik alles zorgvuldig aanpakken en heb ik meteen vooraleer ik de auto ingeschreven heb alles veranderd distributieriem alle filters en 5w 30 erin gegoten. Nu auto ingeschreven en na 100kilometer gereden te hebben al meteen motorstoringslampje en gaat hij in noodloop in sportstand, uit laten lezen en hij gaf problemen aan met de turbo, de mechanieker heeft de variable schoepen van de turbo gecheckt maar die zijn goed volgens hem hij gokt op de n75 klep de waste gate klep...
iemand ervaring hiermee ???
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Noodloop in sportstand

Bericht door bzb »

al uit laten lezen?
ibn
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 jan 2019, 17:13
Type auto: golf 5 gti

Re: Noodloop in sportstand

Bericht door ibn »

Ja heb hem laten uitlezen maar heb er geen foto van. Ook weet in niet welke foutcodes erin stonden had het moeten fotograferen.
Gebruikersavatar
John
Berichten: 602
Lid geworden op: 09 feb 2015, 21:28
Type auto: Golf MK7 GTI
Locatie: Hoeksche Waard

Re: Noodloop in sportstand

Bericht door John »

ibn schreef: 29 jan 2019, 00:27 Hallo beste gti’ers,

Ik ben nieuw hier op het forum. Ik zocht al een tijdje naar een golf 5 gti ben er enkele gaan bezichtigen maar er was altijd wat ik heb uiteindelijk een hele mooie gti gevonden, met alles erop en eraan wat de gti-uitvoering maar kan hebben aan opties😍
Nu wou ik alles zorgvuldig aanpakken en heb ik meteen vooraleer ik de auto ingeschreven heb alles veranderd distributieriem alle filters en 5w 30 erin gegoten. Nu auto ingeschreven en na 100kilometer gereden te hebben al meteen motorstoringslampje en gaat hij in noodloop in sportstand, uit laten lezen en hij gaf problemen aan met de turbo, de mechanieker heeft de variable schoepen van de turbo gecheckt maar die zijn goed volgens hem hij gokt op de n75 klep de waste gate klep...
iemand ervaring hiermee ???
Hoor je ook een bepaald geluid van de wastegate?
Baarlo '97..'98
Worthersee '06.'07.'08.'09.'10.'11.'12.'13.'14.'15.'16.'17.'18.'19
Wolfsburg '08.'13
Edition38 '07.'08.'09.'10.'11.'12.'13.'14.'15.'16.'18.'19
ibn
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 jan 2019, 17:13
Type auto: golf 5 gti

Re: Noodloop in sportstand

Bericht door ibn »

Nee, ik zou niet weten wat ik zou moeten horen.
Wat er nu nog bijgekomen is is als de tank minder als halfvol is het motorstoringslampje gaat branden e. Als ik hem weer vol tank gaat het weg
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten