Goed adres omgeving Rotterdam voor vervangen wiellager (en evt. toekomstig onderhoud)?

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
frank9090
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 mar 2015, 22:54
Type auto: Golf MK5 GTI

Goed adres omgeving Rotterdam voor vervangen wiellager (en evt. toekomstig onderhoud)?

Bericht door frank9090 »

Hi all,

Mijn wiellager (rechtsvoor) van mijn MK5 moet vervangen worden. Heeft er iemand een goed adresje (betrouwbaar plus goede prijs) in de omgeving van Rotterdam? Mogelijk dat ik hier ook mijn onderhoud wil gaan doen.

Groet Frank
Bluepower
Berichten: 464
Lid geworden op: 13 jan 2013, 20:25
Type auto: 2010 Audi TTS

Re: Goed adres omgeving Rotterdam voor vervangen wiellager (en evt. toekomstig onderhoud)?

Bericht door Bluepower »

Iets verder weg: MP carworks..
echt een liefhebber die aan je auto sleutelt!
HalGTI
Berichten: 106
Lid geworden op: 19 sep 2018, 17:19
Type auto: Golf mk7 gti

Re: Goed adres omgeving Rotterdam voor vervangen wiellager (en evt. toekomstig onderhoud)?

Bericht door HalGTI »

Baan Garage te Rotterdam aan de Weena 930 als t goed is. Ik doe al mijn onderhoud daar, nog nooit een negatieve ervaring gehad en heeft gunstige prijzen.
Volkswagen golf gti performance 2013 sold
Audi s3 FL Sportback 2017 sold
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 988
Lid geworden op: 06 okt 2012, 01:10
Type auto: Seat Leon ST FR 2016

Re: Goed adres omgeving Rotterdam voor vervangen wiellager (en evt. toekomstig onderhoud)?

Bericht door Maarten »

Of forum sponsor EM Services (Ridderkerk). Kom ik al jaren voor onderhoud en upgrades.
Serviced by EMServices.
frank9090
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 mar 2015, 22:54
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Goed adres omgeving Rotterdam voor vervangen wiellager (en evt. toekomstig onderhoud)?

Bericht door frank9090 »

Thanks voor de reactie heren.

Heeft er iemand zin in de omgeving van Rotterdam om even te luisteren naar het geluid om het uit te sluiten dat het de wiellager is? Anders maak ik dadelijk voor het verkeerde een afspraak...

Mocht je zin hebben, graag pb!

Alvast dank!
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: Goed adres omgeving Rotterdam voor vervangen wiellager (en evt. toekomstig onderhoud)?

Bericht door ferry »

Je kan toch even bellen en langs rijden voor de juiste diagnose.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
frank9090
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 mar 2015, 22:54
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Goed adres omgeving Rotterdam voor vervangen wiellager (en evt. toekomstig onderhoud)?

Bericht door frank9090 »

Logische opmerking Ferry. Maar dan zou het in het weekend moeten aangezien ik gewoon werk tijdens kantooruren. En om voor enkel een diagnose een middag vrij te nemen is mij een beetje too much...

Dus als iemand kan, graag. Anders wordt het even wachten...
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten