vag com koude diagnose

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
vwfrits2005
Berichten: 172
Lid geworden op: 02 jun 2011, 15:23
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: utrechtse heuvelrug

vag com koude diagnose

Bericht door vwfrits2005 »

Ik heb een vraag: weet iemand hoe je met Vag com de koude diagnose van de mistlampen kunt uitzetten? In bit 18 (regelapparaat 9, central electric) is er een optie om het uit te zetten, maar de lamp foutmelding blijft branden.

Wie kan me helpen? Mijn GTi is van 2008.
Die Straße brennt und raucht, ein GTI ist aufgetaucht! Maar ook met een Volvo V60CC D4 Polestar 4 x 4
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: vag com koude diagnose

Bericht door KlouxOne »

vwfrits2005 schreef:Ik heb een vraag: weet iemand hoe je met Vag com de koude diagnose van de mistlampen kunt uitzetten? In bit 18 (regelapparaat 9, central electric) is er een optie om het uit te zetten, maar de lamp foutmelding blijft branden.

Wie kan me helpen? Mijn GTi is van 2008.
heb je er leds in geplaatst? Cold Diagnostics uitzetten werkt helaas niet altijd. ik zou een weerstand plaatsen. of GP Thunder lampen nemen
vwfrits2005
Berichten: 172
Lid geworden op: 02 jun 2011, 15:23
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: utrechtse heuvelrug

Re: vag com koude diagnose

Bericht door vwfrits2005 »

Dank voor je bericht. Ik wil in mijn mistlampen led lampen monteren van een fabia rs. Het werkt prima, alleen een foutmelding op het dashboard.... Ik vind eerlijk gezegd een weerstand geen optie: die dingen worden meer dan 100 graden.

dit is het idee: http://vw-golfclub.ru/forum/showthread.php?t=11608

Wanneer je naar de documentatie kijkt (google translatie :-)) wordt daar de koude diagnose uitgezet, maar bij mij werkt het helaas niet. Ik heb overigens geen OEM of aftermarket Xenon. Misschien iemand een idee?
Die Straße brennt und raucht, ein GTI ist aufgetaucht! Maar ook met een Volvo V60CC D4 Polestar 4 x 4
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: vag com koude diagnose

Bericht door KlouxOne »

vwfrits2005 schreef:Dank voor je bericht. Ik wil in mijn mistlampen led lampen monteren van een fabia rs. Het werkt prima, alleen een foutmelding op het dashboard.... Ik vind eerlijk gezegd een weerstand geen optie: die dingen worden meer dan 100 graden.

dit is het idee: http://vw-golfclub.ru/forum/showthread.php?t=11608

Wanneer je naar de documentatie kijkt (google translatie :-)) wordt daar de koude diagnose uitgezet, maar bij mij werkt het helaas niet. Ik heb overigens geen OEM of aftermarket Xenon. Misschien iemand een idee?
vind het raar dat ze in de mod ober byte 18 bit 2 praten. dat zij niet de mistlampen voor. misschien neemt de boardnetz de instellingen niet helemaal goed over of iets dergelijks.
vwfrits2005
Berichten: 172
Lid geworden op: 02 jun 2011, 15:23
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: utrechtse heuvelrug

Re: vag com koude diagnose

Bericht door vwfrits2005 »

niemand anders een idee?
Die Straße brennt und raucht, ein GTI ist aufgetaucht! Maar ook met een Volvo V60CC D4 Polestar 4 x 4
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: vag com koude diagnose

Bericht door KlouxOne »

denk dat je tips een beetje op zijn. word een weerstand als het met VCDS niet werkt. heeft jou boardnet module ook 30 bytes?
vwfrits2005
Berichten: 172
Lid geworden op: 02 jun 2011, 15:23
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: utrechtse heuvelrug

Re: vag com koude diagnose

Bericht door vwfrits2005 »

Even nieuw leven in blazen. Iemand een oplossing?
Die Straße brennt und raucht, ein GTI ist aufgetaucht! Maar ook met een Volvo V60CC D4 Polestar 4 x 4
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten