Wegwijzen in ED35

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVI.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
FreaQ
Berichten: 491
Lid geworden op: 01 apr 2018, 13:04
Type auto: Golf MK6 GTI ED35
Locatie: 072

Wegwijzen in ED35

Bericht door FreaQ »

Hallo mede-Gti'ers,

Ik heb sinds zaterdag een bloedmooie GTI 6 ED35 gekocht, maar moet mijzelf nog even weg wijzen in de auto.

Zoals het inklappen van de spiegels, ik merk dat hier veel vragen over zijn, met weinig concrete antwoorden.
En de ramen omlaag via de sleutel, als ik de ontgrendel toets ingedrukt houdt, gebeurd er vrij weinig.

Heb de instellingenlijst ook al doorgesnuffeld maar kon het niet zo snel vinden...

Iemand tips ?
VW Golf GTI ED35 Tornado red.
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: Wegwijzen in ED35

Bericht door ferry »

Kunnen je spiegels wel electrisch inklappen?
Comfort openen en sluiten van de ramen kan je aan zetten met vcds. Ik dacht eigenlijk dat het standaard aan stond.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Gebruikersavatar
FreaQ
Berichten: 491
Lid geworden op: 01 apr 2018, 13:04
Type auto: Golf MK6 GTI ED35
Locatie: 072

Re: Wegwijzen in ED35

Bericht door FreaQ »

ferry schreef: 05 apr 2018, 21:31 Kunnen je spiegels wel electrisch inklappen?
Comfort openen en sluiten van de ramen kan je aan zetten met vcds. Ik dacht eigenlijk dat het standaard aan stond.
Dat weet ik niet of ze dat überhaupt wel doen...

Ja ik dacht dat dat ook het geval was, aangezien alle Vw's na een bepaald bouwjaar hebben.

Beetje irritant dat ze hun zinnen in dat schermpje niet afmaken :evil: .
VW Golf GTI ED35 Tornado red.
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Wegwijzen in ED35

Bericht door ChielED35 »

FreaQ schreef:Hallo mede-Gti'ers,

Ik heb sinds zaterdag een bloedmooie GTI 6 ED35 gekocht, maar moet mijzelf nog even weg wijzen in de auto.

Zoals het inklappen van de spiegels, ik merk dat hier veel vragen over zijn, met weinig concrete antwoorden.
En de ramen omlaag via de sleutel, als ik de ontgrendel toets ingedrukt houdt, gebeurd er vrij weinig.

Heb de instellingenlijst ook al doorgesnuffeld maar kon het niet zo snel vinden...

Iemand tips ?
Over je spiegels is vrij simpel. Heb je bij de spiegelverstelling de optie om de spiegels in te klappen met die draaiknop? Zo ja, dan kan je met VCP gaan coderen dat je met afstandsbediening in kunt klappen. Zo nee, heb je pech en moet je andere deurmodules om dit te gaan realiseren.

Over de comfortsluiting, die zou moeten werken bij indrukken afstandsbediening. De comfortsluiting werkt wel gewoon via je raambediening? Wellicht is de accu eraf geweest en is het niet opnieuw gereset. Dit kan je doen door het raam open en dicht te doen en de knop volledig ingedrukt te houden, en dan alle ramen te doen. Als je echt veel pech hebt is er ergens in de ECU een bitje versprongen en werkt het daarom niet meer.

New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Gebruikersavatar
FreaQ
Berichten: 491
Lid geworden op: 01 apr 2018, 13:04
Type auto: Golf MK6 GTI ED35
Locatie: 072

Re: Wegwijzen in ED35

Bericht door FreaQ »

ChielED35 schreef: 05 apr 2018, 21:42
FreaQ schreef:Hallo mede-Gti'ers,

Ik heb sinds zaterdag een bloedmooie GTI 6 ED35 gekocht, maar moet mijzelf nog even weg wijzen in de auto.

Zoals het inklappen van de spiegels, ik merk dat hier veel vragen over zijn, met weinig concrete antwoorden.
En de ramen omlaag via de sleutel, als ik de ontgrendel toets ingedrukt houdt, gebeurd er vrij weinig.

Heb de instellingenlijst ook al doorgesnuffeld maar kon het niet zo snel vinden...

Iemand tips ?
Over je spiegels is vrij simpel. Heb je bij de spiegelverstelling de optie om de spiegels in te klappen met die draaiknop? Zo ja, dan kan je met VCP gaan coderen dat je met afstandsbediening in kunt klappen. Zo nee, heb je pech en moet je andere deurmodules om dit te gaan realiseren.

Over de comfortsluiting, die zou moeten werken bij indrukken afstandsbediening. De comfortsluiting werkt wel gewoon via je raambediening? Wellicht is de accu eraf geweest en is het niet opnieuw gereset. Dit kan je doen door het raam open en dicht te doen en de knop volledig ingedrukt te houden, en dan alle ramen te doen. Als je echt veel pech hebt is er ergens in de ECU een bitje versprongen en werkt het daarom niet meer.
Morgen even kieken bij de spiegels, Over de ramen, Bestuurders kant en bijrijders kant deed comfort het wel, Achter nog niet gecontroleerd, Morgen even doen.

Alvast bedankt.
VW Golf GTI ED35 Tornado red.
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Wegwijzen in ED35

Bericht door ChielED35 »

FreaQ schreef:
ferry schreef: 05 apr 2018, 21:31 Kunnen je spiegels wel electrisch inklappen?
Comfort openen en sluiten van de ramen kan je aan zetten met vcds. Ik dacht eigenlijk dat het standaard aan stond.
Dat weet ik niet of ze dat überhaupt wel doen...

Ja ik dacht dat dat ook het geval was, aangezien alle Vw's na een bepaald bouwjaar hebben.

Beetje irritant dat ze hun zinnen in dat schermpje niet afmaken :evil: .
Op mijn oude ED35 kon ik de spiegels ook niet inklappen, die module zat niet in mijn deuren. Was een origineel Nederlandse auto uit 2011.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Gebruikersavatar
FreaQ
Berichten: 491
Lid geworden op: 01 apr 2018, 13:04
Type auto: Golf MK6 GTI ED35
Locatie: 072

Re: Wegwijzen in ED35

Bericht door FreaQ »

ChielED35 schreef: 05 apr 2018, 21:46
FreaQ schreef:
ferry schreef: 05 apr 2018, 21:31 Kunnen je spiegels wel electrisch inklappen?
Comfort openen en sluiten van de ramen kan je aan zetten met vcds. Ik dacht eigenlijk dat het standaard aan stond.
Dat weet ik niet of ze dat überhaupt wel doen...

Ja ik dacht dat dat ook het geval was, aangezien alle Vw's na een bepaald bouwjaar hebben.

Beetje irritant dat ze hun zinnen in dat schermpje niet afmaken :evil: .
Op mijn oude ED35 kon ik de spiegels ook niet inklappen, die module zat niet in mijn deuren. Was een origineel Nederlandse auto uit 2011.

Ja best wel stom dat ik überhaupt nog niet naar mijn spiegels zelf heb gekeken :lol: .
Maar ik denk dat voor mij hetzelfde geld.
VW Golf GTI ED35 Tornado red.
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Wegwijzen in ED35

Bericht door bzb »

nou.... ehm.... FOTO'S!!!!! :mrgreen:
Gebruikersavatar
FreaQ
Berichten: 491
Lid geworden op: 01 apr 2018, 13:04
Type auto: Golf MK6 GTI ED35
Locatie: 072

Re: Wegwijzen in ED35

Bericht door FreaQ »

bzb schreef: 06 apr 2018, 08:51 nou.... ehm.... FOTO'S!!!!! :mrgreen:
https://www.golfgtiforum.nl/forum/viewt ... 7&t=12304

Of wou je geen foto van de auto geheel ?
VW Golf GTI ED35 Tornado red.
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Wegwijzen in ED35

Bericht door bzb »

jewel! mooi hoor!
Gebruikersavatar
FreaQ
Berichten: 491
Lid geworden op: 01 apr 2018, 13:04
Type auto: Golf MK6 GTI ED35
Locatie: 072

Re: Wegwijzen in ED35

Bericht door FreaQ »

-2 dagen later-...

Ik ben nog steeds aan t kutten met de ramen, Hij geeft wel de optie weer in de instellingen, en heb die op verschillende standen gezet, maar hij heeft er weinig zin in. Misschien fabrieksinstellingen proberen :roll: .

Spiegels kan ik met de hand dicht klappen.. ( betekent dit ook gelijk dat ze niet automatisch dicht kunnen ?)
VW Golf GTI ED35 Tornado red.
Gebruikersavatar
JeroenGTIed35
Berichten: 486
Lid geworden op: 31 jan 2016, 17:01
Type auto: GTI ed 35

Re: Wegwijzen in ED35

Bericht door JeroenGTIed35 »

FreaQ schreef:-2 dagen later-...

Ik ben nog steeds aan t kutten met de ramen, Hij geeft wel de optie weer in de instellingen, en heb die op verschillende standen gezet, maar hij heeft er weinig zin in. Misschien fabrieksinstellingen proberen :roll: .

Spiegels kan ik met de hand dicht klappen.. ( betekent dit ook gelijk dat ze niet automatisch dicht kunnen ?)
Afbeelding

Heb je deze functie?

Nee dan kan het niet...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
FreaQ
Berichten: 491
Lid geworden op: 01 apr 2018, 13:04
Type auto: Golf MK6 GTI ED35
Locatie: 072

Re: Wegwijzen in ED35

Bericht door FreaQ »

JeroenGTIed35 schreef: 07 apr 2018, 20:25
FreaQ schreef:-2 dagen later-...

Ik ben nog steeds aan t kutten met de ramen, Hij geeft wel de optie weer in de instellingen, en heb die op verschillende standen gezet, maar hij heeft er weinig zin in. Misschien fabrieksinstellingen proberen :roll: .

Spiegels kan ik met de hand dicht klappen.. ( betekent dit ook gelijk dat ze niet automatisch dicht kunnen ?)
Afbeelding

Heb je deze functie?

Nee dan kan het niet...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nee dan kan het niet...
VW Golf GTI ED35 Tornado red.
Gebruikersavatar
FreaQ
Berichten: 491
Lid geworden op: 01 apr 2018, 13:04
Type auto: Golf MK6 GTI ED35
Locatie: 072

Re: Wegwijzen in ED35

Bericht door FreaQ »

Nou na een tijdje maar eens langs de vag dealer gegaan, Ik kwam daar en lag het verhaal uit over de comfort sluiting.

De man die daar achter de balie zat zei dat het waarschijnlijk uit geprogrammeerd is, en alleen via vagcom herstelbaar is. ( zonder te kieken )

Dus nu mijn vraag wie heeft vagcom in Noord-holland, En heeft binnenkort even tijd? <3
VW Golf GTI ED35 Tornado red.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VI GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten