Goedemiddag,
Ongeveer één jaar geleden wilde mijn auto niet meer starten, uit onderzoek bleek dat de ketting was gerekt en over de tanden geslagen was. De motor was van tijd af, dit is daarna gerepareerd met nieuwe onderdelen, geleiders, kettingen, spanner etc.
Op het moment zelf is de nokkenasversteller niet vervangen omdat deze niet van de nokkenas gedemonteerd kon worden.
Op dit moment klinkt mijn auto bij stationair toerental als een dieseltje, ook bij een klein beetje gasgeven komt dit terug.
Wat denken jullie? zal dit mijn nokkenasversteller zijn? Kan ik dit makkelijk zien met vagcom?
Vagcom geeft verder geen storingen aan
Indien dit zo is, is dit gemakkelijk te vervangen zonder de hele kettingbehuizing + motorsteun los te halen?
Dit bestaat dus uit een complete nokkenas + de versteller.
De spanner zal dan ook weer ontspannen moeten worden.. of is dit ondoenlijk?
Graag jullie ervaringen.
Nokkenasversteller 6 GTI
Re: Nokkenasversteller 6 GTI
Dit kan de versteller zijn inderdaad, alles zou weer open moeten om er bij te komen. Je kan evt informeren bij degene waar je alles heb laten vervangen voor garantie etc
Golf V GTI 08 Black Magic Pearl
Forge PCV Delete / GFB DV+ / 3" DownPipe / CTS Turbo Intake
Forge PCV Delete / GFB DV+ / 3" DownPipe / CTS Turbo Intake
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 88 gasten