Golf 6 GTI 2009 Halogeen naar Xenon

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVI.
Plaats reactie
Jonas De Neys
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 sep 2018, 17:24
Type auto: Golf 6 GTI

Golf 6 GTI 2009 Halogeen naar Xenon

Bericht door Jonas De Neys »

Beste leden,

Ik heb een Golf 6 GTI van het bouwjaar 2009. Deze heeft nog de normale halogeen lampen vooraan en achteraan. Nu ben ik van plan om deze volledig om te bouwen naar Xenon vooraan en lED achteraan. Ik heb recent een orignele set kunnen bemachtigen met de orignele verloopstekkers voor van Halogeen naar Xenon. Nu heb in hier en daar nog wat gelezen over de hoogteregeling en sproeiers aan de koplampen. De sproeiers heb ik maar geen hoogteregeling denk ik. De ene persoon zegt dat het nog moet maar de andere persoon niet. Dan nog over de BCM. Zou totaal niet weten of ik de xenon kan activeren via de vagcom. Iemand meer informatie hier over of iemand die dit ook heeft gedaan?

Mvg
---------- Mijn wagen ----------
VW Golf 6 GTI (301pk, 447Nm) Stage 2, VWRacing Cold Air Intake, Milltek decat downpipe
wjb#222
Berichten: 621
Lid geworden op: 03 mei 2012, 21:54
Type auto: passat R36
Locatie: Eindhoven

Re: Golf 6 GTI 2009 Halogeen naar Xenon

Bericht door wjb#222 »

forum sponser emservice heeft dit toen bij mijn gti gedaan
die weten hoe en wat er nodig is en leveren vakwerk!
Gebruikersavatar
andreversteeg
Berichten: 300
Lid geworden op: 13 mei 2015, 16:02
Type auto: golf 6 2009
Locatie: Dromenland

Re: Golf 6 GTI 2009 Halogeen naar Xenon

Bericht door andreversteeg »

Ja voor de led voorlichten moet je wel waarschijnlijk ern nieuwe bcm nemen. Ik had ook een highline bcm maar niet nieuw genoeg voor de xenon met led. Xenon Brande wel. Daarna aan andere bcm en ook langs EMS Erwin gegaan en die heeft alles werkend gekregen door het juist te coderen.
Live your life if its your last day
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VI GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 37 gasten