Uitlaat op maat

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVI.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ultras34
Berichten: 70
Lid geworden op: 11 apr 2019, 16:07
Type auto: Golf MK6 GTi

Uitlaat op maat

Bericht door ultras34 »

Beste leden,

Ik zie op diverse website o.a. JM Tuning enz. enz. uitlaat op maat. Dit kost best wel prijzig vind ik persoonlijk maar dan heb je wel wat. Een bedrijf gaf mij een offerte van €1600 met kleppen systeem.

Nu zie ik op marktplaats de onderstaande voor €750. Mooi ding, echter wat is nou het verschil tussen deze en JM Tuning? De afwerking of ook de diameter, waardoor die van JM beter is qua geluid. Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met straight pipe. Momenteel heb ik geen middedemper. Echter bij aanschaf van een straight pipe zou ik veel hoofdpijn tijdens het rijden op snelweg bijvoorbeeld.

btw. ik zie wel dat deze een kleine middedemper heb dus echt straight is die niet :D

Afbeelding
Gebruikersavatar
carbon6.0gti
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 mar 2019, 16:13
Type auto: VW Golf 6 GTI 298PK

Re: Uitlaat op maat

Bericht door carbon6.0gti »

Hey, ik denk dat de bovenstaande foto jou enorm veel hoofdpijn gaat geven, al helemaal als je veel snelweg rijdt. Ik zit veel op duitse ebay en daar zie ik veel uitlaatsystemen (gebruikt) te koop voor minder als 1600 (veel minder). Misschien daar een bezoekje brengen?
Gebruikersavatar
FreaQ
Berichten: 491
Lid geworden op: 01 apr 2018, 13:04
Type auto: Golf MK6 GTI ED35
Locatie: 072

Re: Uitlaat op maat

Bericht door FreaQ »

Al gedacht aan BCS powervalve ?
VW Golf GTI ED35 Tornado red.
Gebruikersavatar
ultras34
Berichten: 70
Lid geworden op: 11 apr 2019, 16:07
Type auto: Golf MK6 GTi

Re: Uitlaat op maat

Bericht door ultras34 »

Heyy

Bedankt voor jullie terugkoppeling. Ik heb hier bijvoorbeeld de BullX gevonden alleen een einddemper maar dan heb je wel iets: https://www.24tuned.nl/bull-x-y-style-u ... SoQAvD_BwE


BCS Powervalve? Nooit van gehoord. Net ff gekeken tijdens het sporten kom uit op een UK webpagina. En is dit wel betaalbaar? Ervaring hiermee?
Gebruikersavatar
FreaQ
Berichten: 491
Lid geworden op: 01 apr 2018, 13:04
Type auto: Golf MK6 GTI ED35
Locatie: 072

Re: Uitlaat op maat

Bericht door FreaQ »

ultras34 schreef: 27 jun 2019, 18:25 Heyy

Bedankt voor jullie terugkoppeling. Ik heb hier bijvoorbeeld de BullX gevonden alleen een einddemper maar dan heb je wel iets: https://www.24tuned.nl/bull-x-y-style-u ... SoQAvD_BwE


BCS Powervalve? Nooit van gehoord. Net ff gekeken tijdens het sporten kom uit op een UK webpagina. En is dit wel betaalbaar? Ervaring hiermee?
Komt inderdaad uit de UK , ik hoor goede ervaringen. Prijzen staan erbij, en je kan luid en toelaatbaar gescheiden houden dmv van je gaspedaal.
VW Golf GTI ED35 Tornado red.
Gebruikersavatar
ultras34
Berichten: 70
Lid geworden op: 11 apr 2019, 16:07
Type auto: Golf MK6 GTi

Re: Uitlaat op maat

Bericht door ultras34 »

Denk toch dat ik voor de Bull X ga. Alleen een einddemper kost iets van €600 redelijk prijs vind ik.

De einddemper (eerste post) kost €445. Dan toch voor de Bull X qua merk + kwaliteit.

Dacht eerst aan een full uitlaat systeem. Dus van OEM downpipe naar eind van Bull X dan ben ik ongeveer €1100 kwijt bij BullX zonder middendemper €900.

Momenteel heb de normale GTi uitlaat (geen middendemper) de huidige einddemper zal ik slijpen en de BullX laten lassen.

Hoop dat ik een mooi geluidje zal krijgen.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VI GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 24 gasten