Enkele vragen over tuning gti ed35

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVI.
Plaats reactie
Johndani
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 aug 2019, 16:13
Type auto: Golf 6 gti ed35

Enkele vragen over tuning gti ed35

Bericht door Johndani »

Nou heb me voorgesteld , en ga meteen maar over op de vragen die ik heb , stel ze maar gelijk allemaal tegelijk ik heb dus sinds een poosje een ed35 rijd geweldig en loopt als een zonnetje , hij is stage 1 gechipt bij jd , heb er 2 uitdraaien bij . en hij heeft momenteel 319 pk , ook de dsg bak is aangepast ( getuned ) dat is icm met een openluchtfilter . moet zeggen dat wilt heel goed vooruit , maaaar ik wil graag voor een stage 2 pakket gaan , en dan moet de downpipe worden aangepast , mijn huidige uitlaatlijn is gewoon standaard, op de middenpijp na , deze is zonder middendemper . Mijn vragen en kleine probleempjes zijn :
1 Wat is een goede redelijk betaalbare downpipe ? En is de downpipe van een ed35 anders als de standaard gti ? En dan met of zonder katalysator ? ( vervanger )
2: nou heb ik verder geen storingen , behalve een lampjes storing en deze geeft aan dat het gaat om de meedraaiende koplampen , echter deze werken helemaal prima en ook de lampen die aangaan als je instuurt , ik heb (ergens op een amerikaans forum ofzo ) gelezen dat het kan komen dat de sensor van slag is door de extreme verlaging ? Hij ligt erg dicht op ze buik ... en daardoor zou de sensor dus van slag zijn ? dus weet niet of iemand hier ervaring mee heeft ? Vind het gewoon vervelend dat dat licht melding lampje blijft branden in mijn dash ,
3: is er iemand in de regio den haag met een vagcom ? Die want snufjes kan aan en uitzetten in mijn systeem ?

Alvast ontzettend bedankt ! En leuk om hier op het forum te zijn !

Groetjes johnny uit den haag !


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Sheikh
Berichten: 64
Lid geworden op: 24 jun 2017, 01:41
Type auto: Golf MK6 R
Locatie: Zuid-Holland

Re: Enkele vragen over tuning gti ed35

Bericht door Sheikh »

Altijd leuk om een mede-Hagenaar te zien op het forum :D

1. JMtuning levert wel goede downpipes, zowel katloos als met kat. Zelf rijd ik met een katloze Bullx downpipe, meer sound en meer flow. Qua merken heb je o.a. Scorpion, Milltek, Bullx. Hangt er maar net vanaf wat je voorkeur is. Zolang die maar 3 inch is.

Naar mijn weten zijn de downpipes van een 6gti/ed35 gelijk, alleen van een r20 is anders ivm de cardanas die ernaast loopt.

2. geen ervaring mee :lol:

3. Ik ken zelf een jongen uit voorburg die zeer bekwaam is in vagcom/vcds aanpassingen en tweaks. Als je wilt kan je me een pb sturen dan geef ik zijn nummer door.

Groet,

Sheikh
MK6 R JD Stage 3 383PK & 513NM
MK5 GTI 2.0 TFSI BWA JD 340PK & 440NM (sold)
Gebruikersavatar
24TUNED
Berichten: 95
Lid geworden op: 06 apr 2015, 22:15
Contacteer:

Re: Enkele vragen over tuning gti ed35

Bericht door 24TUNED »

Downpipes voor ED35 en normale GTI zijn gelijk ;)
24TUNED.com | Importeur en distributeur voor Nederland van het Duitse Bull-X uitlaatsystemen -- HF-Series intercoolers, Cold Air Intakes, Carbon luchtaanzuigingen en Turbo-optimalisatie onderdelen -- Performance Fluid Systems -- Silicone Factory Hoses
Afbeelding
Gebruikersavatar
Crocky
Berichten: 295
Lid geworden op: 02 aug 2014, 14:58
Type auto: Golf MK6 GTI Ed35
Locatie: België

Re: Enkele vragen over tuning gti ed35

Bericht door Crocky »

Vanaf 19 augustus verkoop ik mijn volledige stage 2+ pakket voor een ED35 bestaande uit CTS Turbo air intake, full turbo-back Milltek non-resonated met decat downpipe (perfecte sound!), Autotech HPFP en GFB DV+. Pakket is goed voor een 380-390 pk. Makkelijk te doseren met een goede mapping zoals bij JD of DVX. Stuur maar pm indien interesse.
nielusz
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 aug 2016, 09:52
Type auto: GOLF MK6 GTI

Re: Enkele vragen over tuning gti ed35

Bericht door nielusz »

Heb je alles al verkocht ? Anders heb ik wel interesse
New: Golf MK6 GTI carbon steel grey
Sold: BMW F20 black
Sold: Golf MK5 GTI black
Gebruikersavatar
Crocky
Berichten: 295
Lid geworden op: 02 aug 2014, 14:58
Type auto: Golf MK6 GTI Ed35
Locatie: België

Re: Enkele vragen over tuning gti ed35

Bericht door Crocky »

Alles is al even weg.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VI GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 27 gasten