MK6 GTI loopt niet lekker als hij warm is

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVI.
Plaats reactie
Stroekiee
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 aug 2019, 11:58
Type auto: Golf MK7 GTI PP

MK6 GTI loopt niet lekker als hij warm is

Bericht door Stroekiee »

Beste forumleden,

Ik zit vaker op het forum te neuzen echter heb ik mij nooit eerder geregistreerd. Hopelijk kan iemand mij helpen met het volgende probleem:

Het gaat om een MK6 GTI van 2011 met 90k op de klok.
Sinds enkele weken is het motormanagement gaan branden, na het een aantal keren uitgelezen en gewist te hebben komt het steeds sneller terug. De lambda zone voor de kat is al eerder vervangen (nog geen 20k km oud). Vervolgens hebben we de carter ontluchting vervangen want als je hier met je neus boven hing stonk de auto. Het probleem blijft aan houden, na nog flink wat op internet gezocht te hebben besloten een GFB DV+ te plaatsen omdat die auto Stage 1 gechipt is bij DVX. Ook heb ik een rookmachines op de slangen gezet waaruit is gebleken dat er ook geen lek is. Echter is er dus nog steeds niks opgelost.

Kortom het probleem: wanneer de auto goed warm is na veel gebruik start hij moeizaam en moet er soms zelfs gas bij worden gegeven om hem aan te krijgen. Ook wanneer je laag in de touren zit tijdens het rijden en je wilt gas geven stottert hij alsof hij niet wil. Iemand enig idee of ervaring hiermee? Ik kan nog wel honderden euro’s aan onderdelen erin blijven pompen maar tot nu toe is dit geen succes.

Ook heb ik zelf een vagcom ( sinds kort dus nog wegwijs aan het worden hiermee ) en naar de waardes zitten kijken maar ik weet dus niet wat deze waardes zouden moeten zijn wanneer wel alles oké is.

Ik hoor graag van jullie.

Mvg,
Mitch
Golf MK7 GTI Performance
Golf MK6 GTI: Sold!
striker
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 mar 2014, 19:09
Type auto: Polo 9n3

Re: MK6 GTI loopt niet lekker als hij warm is

Bericht door striker »

Wellicht handig als je de storingsmelding plaatst?
Stroekiee
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 aug 2019, 11:58
Type auto: Golf MK7 GTI PP

Re: MK6 GTI loopt niet lekker als hij warm is

Bericht door Stroekiee »

Klopt, excuses voor mijn lompheid.
P0172 Cillinderrij 1 Systeem te rijk.
Golf MK7 GTI Performance
Golf MK6 GTI: Sold!
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VI GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google Adsense [Bot] en 21 gasten