Stuurwielbediening

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVI.
Plaats reactie
VWEdition35
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 sep 2019, 18:38
Type auto: Golf 6 GTI Edition35

Stuurwielbediening

Bericht door VWEdition35 »

Ik heb inmiddels een tijdje een edition 35 alleen heb ik nog steeds een probleem. Als ik mijn telefoon bleutooth verbind kan ik alleen via mijn telefoon muziek afspelen en pauzeren. Maar soms (en dan verbind de auto automatisch met mijn tel. denk ik) staat de titel wel in het navi scherm en kan ik op mijn stuur pauzeren en nummer verder of terug doen. Maar zodra ik mijn telefoon weer bedien springt hij terug op het oude zeg maar. Er zit een rns510 radio in die er bij mijn weten van orgine al in zit. Verder zit er ook een vertraging van 2/3 seconde in bij pauzeren en weer verder afspelen zeg maar wat ook niet echt prettig is...

Weet iemand hier meer vanaf?😇
Gebruikersavatar
FreaQ
Berichten: 491
Lid geworden op: 01 apr 2018, 13:04
Type auto: Golf MK6 GTI ED35
Locatie: 072

Re: Stuurwielbediening

Bericht door FreaQ »

Volgens mij legt dat aan je telefoon,

Ik weet niet of je veel belt als je onderweg ben maar ik heb de toegang van de simkaart via BT geweigerd.
Voor mij heeft dat veel problemen opgelost.

Tevens als je de titel ziet en dan bij de tijdsduur van het nummer 0:00 - VBR ziet moet je gewoon je bluetooth verbinding verbreken en opnieuw aan zetten
VW Golf GTI ED35 Tornado red.
VWEdition35
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 sep 2019, 18:38
Type auto: Golf 6 GTI Edition35

Re: Stuurwielbediening

Bericht door VWEdition35 »

Als eerste bedankt voor de tip ik heb idd toegang tot simkaart al geweigerd had daar ook problemen mee. Alleen lost dit niet het andere op....

Het tweede wat je noemt klopt. Ik klik meestal onderin op selectie en dan op bleutooth audio dan pakt hij hem alsnog.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VI GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten