golf6 R koplamp

Bespreek hier alles met betrekking tot de GOLF R in alle uitvoeringen.
Plaats reactie
whitecabby
Berichten: 25
Lid geworden op: 30 dec 2016, 14:29
Type auto: corrado G60 Golf R
Locatie: Bxl Belgie

golf6 R koplamp

Bericht door whitecabby »

beste VW vrienden....

ik heb onlangs een R gekocht en bij aankoop zaten er booskijkers op de koplampen...
nu is dit niet men smaak en heb ik deze er af genomen, nu kwam ik tot de vaststelling dat er een beschadiging is van de plastiek/cover van de koplamp... volgens mij ingevreten superglue ofzo...
nu men vraag is of ik de plastiek/ cover van men koplamp kan veranderen... of eventueel de beschadigingen eruit kan schuren? iemand ervaring hiermee?

grtz
Niels

Afbeelding
Gebruikersavatar
MK5benGTI
Berichten: 1209
Lid geworden op: 10 sep 2014, 19:38
Type auto: Golf MK 5 GTI
Locatie: Leeuwarden

Re: golf6 R koplamp

Bericht door MK5benGTI »

Ik zou eerst wens beginnen met schuren. Haal eerst eens de volgende stukken schuurpapier en schuur het ingevreten lijm eraf

Korrel 500
Korrel 1000
Korrel 2000
Korrel 3000

Daarna even machinaal polijsten met wol en vervolgens finishen met een medium compound. Vervolgens een hard wax er op knallen en ben ik er vrij zeker van dat je dit niet meer ziet.
whitecabby
Berichten: 25
Lid geworden op: 30 dec 2016, 14:29
Type auto: corrado G60 Golf R
Locatie: Bxl Belgie

Re: golf6 R koplamp

Bericht door whitecabby »

ok, MK5benGTI, thx voor de tip. het valt te proberen, slechter kan bijna niet :D
im het slechtste geval zet ik er de booskijkers terug op tot ik een nieuwe koplamp kan steken/gevonden heb

grtz
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: golf6 R koplamp

Bericht door Henniej »

Hoop dat je dit wel weg kan schuren en kan polijsten zo niet dan kan ik je wel eventueel helpen voor een andere koplamp.
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Gebruikersavatar
MK5benGTI
Berichten: 1209
Lid geworden op: 10 sep 2014, 19:38
Type auto: Golf MK 5 GTI
Locatie: Leeuwarden

Re: golf6 R koplamp

Bericht door MK5benGTI »

whitecabby schreef:ok, MK5benGTI, thx voor de tip. het valt te proberen, slechter kan bijna niet :D
im het slechtste geval zet ik er de booskijkers terug op tot ik een nieuwe koplamp kan steken/gevonden heb

grtz

Gewoon proberen! Het valt nooit tegen met koplampen polijsten. Houd ons op de hoogte met het behaalde resultaat!
whitecabby
Berichten: 25
Lid geworden op: 30 dec 2016, 14:29
Type auto: corrado G60 Golf R
Locatie: Bxl Belgie

Re: golf6 R koplamp

Bericht door whitecabby »

Henniej schreef:Hoop dat je dit wel weg kan schuren en kan polijsten zo niet dan kan ik je wel eventueel helpen voor een andere koplamp.
ik hoop het ook :(
zijn het dan oem koplampen? en heb je deze dan aan een scherpere prijs?
whitecabby
Berichten: 25
Lid geworden op: 30 dec 2016, 14:29
Type auto: corrado G60 Golf R
Locatie: Bxl Belgie

Re: golf6 R koplamp

Bericht door whitecabby »

MK5benGTI schreef:
whitecabby schreef:ok, MK5benGTI, thx voor de tip. het valt te proberen, slechter kan bijna niet :D
im het slechtste geval zet ik er de booskijkers terug op tot ik een nieuwe koplamp kan steken/gevonden heb

grtz

Gewoon proberen! Het valt nooit tegen met koplampen polijsten. Houd ons op de hoogte met het behaalde resultaat!
ja zowieso dat ik het ga proberen... ik ga deze week eens bij men carosserie passeren, eens horen wat hij zegt. ik hou jullie op de hoogte als het zover is ;)

grtz
whitecabby
Berichten: 25
Lid geworden op: 30 dec 2016, 14:29
Type auto: corrado G60 Golf R
Locatie: Bxl Belgie

Re: golf6 R koplamp

Bericht door whitecabby »

volgens de manne van de carosserie is dit niet te fixen :( dus zal ik eens moeten kijken voor een andere koplamp, voorlopig gaan de booskijkers er terug op... eerst vitamine kuurtje voor de R en vervolgens eens kijken voor een koplamp

grtz
whitecabby
Berichten: 25
Lid geworden op: 30 dec 2016, 14:29
Type auto: corrado G60 Golf R
Locatie: Bxl Belgie

Re: golf6 R koplamp

Bericht door whitecabby »

Plaats reactie

Terug naar “GOLF "R"”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten