Stage 2 MK7 R vagtechniek

Bespreek hier alles met betrekking tot de GOLF R in alle uitvoeringen.
Gebruikersavatar
Vissa
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2017, 18:12
Type auto: Cupra Formentor 310
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Stage 2 MK7 R vagtechniek

Bericht door Vissa »

Demon schreef: 25 aug 2018, 22:32 Wordt weer bedekt met de mantel der liefde. Lijkt me hier meer een vrienden clubje te zijn dan een forum.
Dus deze verklaringen zijn onzin ? Lijkt me sterk. Enkel wat jullie vertellen @ Remco en Chiel zijn de waarheid ?
Chiel dat jij altijd goed bent geweest bij JD des te beter. Mij zullen ze daar nooit meer zien of ik moest een
mooi grafiekje willen met hopen Pk's die er in werkelijkheid niet zijn. Trouwens onlangs in ons klein Belgenland
testje gedaan met een Seat Leon Cupra stage 2 met op papier 403 pk en 545 Nm. Zelf heb ik maar een 30 pk meer en 20 Nm minder.
Die kon dus in de verste verte niet mee. En neen niet van stilstand voor ik dit excuus krijg van ja maar 4wd.
Was gewoon lachen man.Hij had wel een mooi grafiekje mee gekregen van zijn tuner. En ja iedereen staart zich blind op dat velletje papier. :lol:
Er zijn altijd 2 kanten van een verhaal. Dat wil ik alleen maar zeggen. Ik kan hier een heel mooi verhaal van BR schrijven, maar die weet je al. :?

Mij interesseert dat papiertje niks, maar hoe het rijdt en hoe de afhandeling is bij eventuele vragen en problemen. :)
Current: Cupra Formentor VZ 310 21'
Previous: GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
Gebruikersavatar
WillsR
Berichten: 154
Lid geworden op: 17 jun 2018, 22:47
Type auto: Golf MK7 R Variant

Re: Stage 2 MK7 R vagtechniek

Bericht door WillsR »

Vissa schreef:
Demon schreef: 25 aug 2018, 22:32 Wordt weer bedekt met de mantel der liefde. Lijkt me hier meer een vrienden clubje te zijn dan een forum.
Dus deze verklaringen zijn onzin ? Lijkt me sterk. Enkel wat jullie vertellen @ Remco en Chiel zijn de waarheid ?
Chiel dat jij altijd goed bent geweest bij JD des te beter. Mij zullen ze daar nooit meer zien of ik moest een
mooi grafiekje willen met hopen Pk's die er in werkelijkheid niet zijn. Trouwens onlangs in ons klein Belgenland
testje gedaan met een Seat Leon Cupra stage 2 met op papier 403 pk en 545 Nm. Zelf heb ik maar een 30 pk meer en 20 Nm minder.
Die kon dus in de verste verte niet mee. En neen niet van stilstand voor ik dit excuus krijg van ja maar 4wd.
Was gewoon lachen man.Hij had wel een mooi grafiekje mee gekregen van zijn tuner. En ja iedereen staart zich blind op dat velletje papier. :lol:
Er zijn altijd 2 kanten van een verhaal. Dat wil ik alleen maar zeggen. Ik kan hier een heel mooi verhaal van BR schrijven, maar die weet je al. :?

Mij interesseert dat papiertje niks, maar hoe het rijdt en hoe de afhandeling is bij eventuele vragen en problemen. :)
Daar ben ik t ook mee eens dat een verhaal 2 kanten kent. Meestal worden slechte ervaringen juist meer belicht en ik moet eerlijk zeggen dat ik van de tuners JD, Vagtechniek en DVX weinig slechte ervaringen heb gelezen. Daarom paste het niet in het plaatje dat ik voor ogen had.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Stage 2 MK7 R vagtechniek

Bericht door ChielED35 »

Demon schreef:Wordt weer bedekt met de mantel der liefde. Lijkt me hier meer een vrienden clubje te zijn dan een forum.
Dus deze verklaringen zijn onzin ? Lijkt me sterk. Enkel wat jullie vertellen @ Remco en Chiel zijn de waarheid ?
Chiel dat jij altijd goed bent geweest bij JD des te beter. Mij zullen ze daar nooit meer zien of ik moest een
mooi grafiekje willen met hopen Pk's die er in werkelijkheid niet zijn. Trouwens onlangs in ons klein Belgenland
testje gedaan met een Seat Leon Cupra stage 2 met op papier 403 pk en 545 Nm. Zelf heb ik maar een 30 pk meer en 20 Nm minder.
Die kon dus in de verste verte niet mee. En neen niet van stilstand voor ik dit excuus krijg van ja maar 4wd.
Was gewoon lachen man.Hij had wel een mooi grafiekje mee gekregen van zijn tuner. En ja iedereen staart zich blind op dat velletje papier. :lol:
Indien dit verhaal over jouw vriend Bruno was gegaan had ik precies hetzelfde gereageerd. Ik bedek helemaal niets met de mantel der liefde, maar ik neem verhalen van Facebook helden niet zomaar aan. Er zal vast een kern van waarheid inzitten, maar om een paar Facebook opmerkingen voor waar aan te nemen is wel erg naïef vind je niet?!

En wat ik vertel is niet per definitie de waarheid, weet ook niet waar je dat vandaan haalt. Ik zeg alleen dat een gerespecteerd tuner je echt wel helpt bij je probleem en niet zomaar de deur wijst, dat zou jouw vriend Bruno ook niet doen.

En ik ben verder nooit in het bijzonder goed met JD geweest, ik weet ook niet waar je dat vandaan haalt. Mijn vorige 2 autos waren daar reeds getuned en heb ik daar zelf nooit op de bank gehad. Alleen de Cupra heb ik daar zelf heen gebracht. En ja, het klopt dat alle 3 de autos het gewoon heel goed deden...ongeacht wat er op een papiertje staat, want ik ben iets te oud om me ook maar enigszins druk te maken over een grafiekje of een aantal pk’s wat er op papier staat..als Mn auto maar naar Mn zin is.

En mooi dat je een stuk sneller was dan dan die Cupra en dat je er lol van had. Dat is 1 van de redenen waarvoor we snelle auto’s rijden.

Dat jij geen hoge pet op hebt van JD, dat is prima natuurlijk. Dat je hier bewust de discussie daarover opzoekt en negatieve publiciteit post vind ik ook nog prima, daar is het een forum voor (geen vriendenclubje, al heb ik hier een hoop vriendschappen opgedaan). Maar ga alsjeblieft niet dingen roepen over dat ik altijd de waarheid spreek en of dat ik goed ben met bepaalde mensen/bedrijven terwijl dat niet zo is. Dat vind ik een beetje misplaatst en zo ken ik je niet.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
BASK04
Berichten: 431
Lid geworden op: 18 jun 2011, 16:39

Re: Stage 2 MK7 R vagtechniek

Bericht door BASK04 »

Nee zo ken je hem niet,
Maar hij plaatst bewust negatieve berichten om weer deze reacties uit te lokken.
Daarbij zijn het allemaal berichten van keybord helden.
tommy
Berichten: 506
Lid geworden op: 07 aug 2013, 13:14
Type auto: 7 gti dsg
Locatie: belgium

Re: Stage 2 MK7 R vagtechniek

Bericht door tommy »

ieder heeft bepaalde keuze van tuner ze zijn allen goed
de vraag is wat doen ze bij problemen mijn problemen hebben ze allesins niet opgelost ;)
daarom kan ik niet meer positief zijn over bepaalde tuner s en als er dan veel goede reactie is kan ik mij heel boos maken :oops:
mk7 gti 325 pk 525nm
pasiee
Berichten: 353
Lid geworden op: 02 aug 2014, 17:13
Type auto: Golf 6 GTI
Locatie: Zuid-holland

Re: Stage 2 MK7 R vagtechniek

Bericht door pasiee »

Anders is bij BR performance informeren!

Na mijn garantie periode ga ik bij hun mijn auto laten doen.
Gebruikersavatar
Vissa
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2017, 18:12
Type auto: Cupra Formentor 310
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Stage 2 MK7 R vagtechniek

Bericht door Vissa »

pasiee schreef: 26 aug 2018, 14:35 Anders is bij BR performance informeren!
Na mijn garantie periode ga ik bij hun mijn auto laten doen.
Ik weet niet naar welke vestiging je wilt gaan, maar in NL zou ik daar VER van weg blijven. :roll:
Current: Cupra Formentor VZ 310 21'
Previous: GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
kurtje
Berichten: 323
Lid geworden op: 03 aug 2012, 10:54
Type auto: 2018 VW GOLF R
Locatie: Beringen België

Re: Stage 2 MK7 R vagtechniek

Bericht door kurtje »

Oei heb je daar zoveel problemen gehad Vissa?
De software van BR Nederland wordt ook gewoon door Bruno in BR België geschreven :)
2018 GOLF MK7.5 R
Stage 2+ 412pk / 556nm by DVX Performance
KW V2
Motec Ultralight MRC2
Gebruikersavatar
Vissa
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2017, 18:12
Type auto: Cupra Formentor 310
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Stage 2 MK7 R vagtechniek

Bericht door Vissa »

kurtje schreef: 27 aug 2018, 15:10 Oei heb je daar zoveel problemen gehad Vissa?
De software van BR Nederland wordt ook gewoon door Bruno in BR België geschreven :)
Dat klopt, en dat is het vervelende. Je moet in NL dealen met 2 afgevaardigden die er zelf weinig kaas van hebben gegeten. Het enige wat ze doen is mooie verhalen ophangen, de software erop knallen van Bruno, de resultaten weer naar Bruno sturen en eventuele aanpassingen van Bruno weer doorvoeren.

Ik heb een hoop gezeik gehad toen de tuning mislukte, klantvriendelijkheid was meteen verdwenen, en mijn 700 euro in eerste instantie ook.

Ik zal niet zeggen dat Bruno geen uitstekende software kan schrijven maar de klantvriendelijkheid heeft het bij mij de das om gedaan. :)

Als je dichtbij de bron zit, dan heb je denk ik een betere kans om wat netter geholpen te worden. Dus ik zou de NL locatie lekker links laten liggen en dan direct bij Bruno langs gaan!
Current: Cupra Formentor VZ 310 21'
Previous: GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
Gebruikersavatar
WillsR
Berichten: 154
Lid geworden op: 17 jun 2018, 22:47
Type auto: Golf MK7 R Variant

Re: Stage 2 MK7 R vagtechniek

Bericht door WillsR »

Vissa schreef:
kurtje schreef: 27 aug 2018, 15:10 Oei heb je daar zoveel problemen gehad Vissa?
De software van BR Nederland wordt ook gewoon door Bruno in BR België geschreven :)
Dat klopt, en dat is het vervelende. Je moet in NL dealen met 2 afgevaardigden die er zelf weinig kaas van hebben gegeten. Het enige wat ze doen is mooie verhalen ophangen, de software erop knallen van Bruno, de resultaten weer naar Bruno sturen en eventuele aanpassingen van Bruno weer doorvoeren.

Ik heb een hoop gezeik gehad toen de tuning mislukte, klantvriendelijkheid was meteen verdwenen, en mijn 700 euro in eerste instantie ook.

Ik zal niet zeggen dat Bruno geen uitstekende software kan schrijven maar de klantvriendelijkheid heeft het bij mij de das om gedaan. :)

Als je dichtbij de bron zit, dan heb je denk ik een betere kans om wat netter geholpen te worden. Dus ik zou de NL locatie lekker links laten liggen en dan direct bij Bruno langs gaan!
Daarom rij ik ook liever 2 uur naar de originele tuner dan iemand die de software van die turner afneemt. Anders vind ik het ook geen tuning op maat want ter plaatse kan ook dingen naar voren komen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
Demon
Berichten: 306
Lid geworden op: 26 feb 2014, 18:21
Type auto: Golf 7 R Facelift
Locatie: Belgie

Re: Stage 2 MK7 R vagtechniek

Bericht door Demon »

Inderdaad Remco. Beter rechtstreeks naar de bron rijden.
Hup met ze allen naar Bruno. Ben ook aanwezig. Is bijna mijn tweede thuis. :D
Gebruikersavatar
Vissa
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2017, 18:12
Type auto: Cupra Formentor 310
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Stage 2 MK7 R vagtechniek

Bericht door Vissa »

WillsR schreef: 27 aug 2018, 19:58
Vissa schreef:
kurtje schreef: 27 aug 2018, 15:10 Oei heb je daar zoveel problemen gehad Vissa?
De software van BR Nederland wordt ook gewoon door Bruno in BR België geschreven :)
Dat klopt, en dat is het vervelende. Je moet in NL dealen met 2 afgevaardigden die er zelf weinig kaas van hebben gegeten. Het enige wat ze doen is mooie verhalen ophangen, de software erop knallen van Bruno, de resultaten weer naar Bruno sturen en eventuele aanpassingen van Bruno weer doorvoeren.

Ik heb een hoop gezeik gehad toen de tuning mislukte, klantvriendelijkheid was meteen verdwenen, en mijn 700 euro in eerste instantie ook.

Ik zal niet zeggen dat Bruno geen uitstekende software kan schrijven maar de klantvriendelijkheid heeft het bij mij de das om gedaan. :)

Als je dichtbij de bron zit, dan heb je denk ik een betere kans om wat netter geholpen te worden. Dus ik zou de NL locatie lekker links laten liggen en dan direct bij Bruno langs gaan!
Daarom rij ik ook liever 2 uur naar de originele tuner dan iemand die de software van die turner afneemt. Anders vind ik het ook geen tuning op maat want ter plaatse kan ook dingen naar voren komen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Het is in principe nog steeds op maat, de software wordt namelijk geschreven, getest en getweaked waar nodig. Alleen gebeurd dat door iemand die op een andere locatie zit. :)

Maar beter gewoon recht naar de bron inderdaad! :)
Current: Cupra Formentor VZ 310 21'
Previous: GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
VAGman
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2019, 22:27
Type auto: Up

Re: Stage 2 MK7 R vagtechniek

Bericht door VAGman »

Hopelijk nog relevant :)

Deze al gezien?

https://www.facebook.com/vagtechniek/po ... 128526042/

Golf VII R Stage 2

Afbeelding
Gebruikersavatar
GTI-mkVII
Berichten: 521
Lid geworden op: 11 mei 2011, 17:34
Type auto: Golf GTI DSG VII pp

Re: Stage 2 MK7 R vagtechniek

Bericht door GTI-mkVII »

Ik heb zowel met Vagtechniek, waar mijn auto nu is gechipped, als bij JD waar de vorige is gedaan, goede ervaringen. Ik denk dat beide weten wasar ze het over hebben, en heb het gevoel dat de service bij beide ook goed is. Natuurlijk weet je dat pas als je problemen hebt en hoe ze daar mee omgaan. Maar geloof dat je bij beide goed terecht kan en dat het beide professionals zijn...
VW Golf GTI DSG MKVII :mrgreen:
Voorheen :
Passat B7 1.4 TSI DSG Variant
VW Golf GTI DSG MKV :mrgreen:
Saab Aero 9.5
expor
Berichten: 64
Lid geworden op: 15 mar 2019, 15:20
Type auto: Golf MK7 R 2016

Re: Stage 2 MK7 R vagtechniek

Bericht door expor »

VAGman schreef: 01 apr 2019, 22:40 Hopelijk nog relevant :)

Deze al gezien?

https://www.facebook.com/vagtechniek/po ... 128526042/

Golf VII R Stage 2

Afbeelding
Ja gezien, die is van mij :D
JM-Tuning downpipe (200 cell)
VWR600 Intake + intake pipe
CTS Turbo inlet
HF-Series Turbo outlet (incr. diameter)
HF-Series chargepipe
H&R anti-roll bar voor+achter
VAGTechniek stage 2: 420 pk / 538 Nm
Vagbremtechnic 362 mm + TTRS calipers + Tarox Strada pads
BCS Resonator delete
sebasss2
Berichten: 163
Lid geworden op: 22 mei 2016, 19:45
Type auto: Golf 7 GTI PP
Locatie: Zeeuwsvlaanderen

Re: Stage 2 MK7 R vagtechniek

Bericht door sebasss2 »

Zeer mooie cijfers! benieuwd of het beetje rijd met de handbak ^-^
expor
Berichten: 64
Lid geworden op: 15 mar 2019, 15:20
Type auto: Golf MK7 R 2016

Re: Stage 2 MK7 R vagtechniek

Bericht door expor »

sebasss2 schreef: 08 apr 2019, 12:29 Zeer mooie cijfers! benieuwd of het beetje rijd met de handbak ^-^
Er zit ook een Sach SRE koppeling in om het koppel te hanteren, en dat rijdt super :).
JM-Tuning downpipe (200 cell)
VWR600 Intake + intake pipe
CTS Turbo inlet
HF-Series Turbo outlet (incr. diameter)
HF-Series chargepipe
H&R anti-roll bar voor+achter
VAGTechniek stage 2: 420 pk / 538 Nm
Vagbremtechnic 362 mm + TTRS calipers + Tarox Strada pads
BCS Resonator delete
dtslife
Berichten: 24
Lid geworden op: 13 mei 2017, 23:38
Type auto: golf MK 7 R 2016

Re: Stage 2 MK7 R vagtechniek

Bericht door dtslife »

hallo allemaal
ik heb mijn golf 7 R deze week laten kietelen bij JD engeneering...... ben zeer te spreken over de mensen daar en de tijd die ze voor je nemen om je vragen te beantwoorden....
en ook ben ik zeer tevreden over het behaalde resultaat :D
Plaats reactie

Terug naar “GOLF "R"”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten