Golf 7 Clubsport zetels

Bespreek hier alles met betrekking tot de GOLF R in alle uitvoeringen.
Plaats reactie
Cederic
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jan 2019, 13:33
Type auto: Golf 7 5 R

Golf 7 Clubsport zetels

Bericht door Cederic »

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en nieuw in de wereld van VAG.

Heb mezelf een jonge 2dehands Golf 7.5R gekocht hier in Belgie (01/2018 - 14.800 km - Afkomst: VW Wolfsburg).

De wagen wordt binnenkort in gebruik genomen. Ik ben tevreden over de styling van de wagen maar de zetels zijn niet helemaal mijn ding qua looks.

De zetels in de GTI Clubsport vind ik dan wel weer prachtig. Iemand enig idee waar ik deze aftermarket zou kunnen bestellen?

Thanks!
Gebruikersavatar
FGT
Berichten: 1356
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:07
Type auto: 7R Lapiz Blue
Locatie: Den Haag

Re: Golf 7 Clubsport zetels

Bericht door FGT »

Je kan ze niet los bestellen. Je zal met heel veel geluk tegen een setje aan moeten lopen die te koop(2e hands) word aangeboden.
Ik ga straks in de 7R die ik ga kopen ook mn huidige schaalstoelen plaatsen.
Golf 7R DSG Lapiz Blue
Gebruikersavatar
FreaQ
Berichten: 491
Lid geworden op: 01 apr 2018, 13:04
Type auto: Golf MK6 GTI ED35
Locatie: 072

Re: Golf 7 Clubsport zetels

Bericht door FreaQ »

of jouwe hier op het forum plaatsen, en vragen om met iemand te ruilen ( met geld toe of niet ) 8-)
VW Golf GTI ED35 Tornado red.
HalGTI
Berichten: 106
Lid geworden op: 19 sep 2018, 17:19
Type auto: Golf mk7 gti

Re: Golf 7 Clubsport zetels

Bericht door HalGTI »

Cederic schreef: 25 jan 2019, 13:36 Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en nieuw in de wereld van VAG.

Heb mezelf een jonge 2dehands Golf 7.5R gekocht hier in Belgie (01/2018 - 14.800 km - Afkomst: VW Wolfsburg).

De wagen wordt binnenkort in gebruik genomen. Ik ben tevreden over de styling van de wagen maar de zetels zijn niet helemaal mijn ding qua looks.

De zetels in de GTI Clubsport vind ik dan wel weer prachtig. Iemand enig idee waar ik deze aftermarket zou kunnen bestellen?

Thanks!
Volgens mij zijn de clubsport stoelen van recaro. Ze staan ook op de officiële website van recaro. Zoek even de lokale recaro dealer op, denk wel dat ze best prijzig zijn 3 a 4 duizend als je geluk hebt.
Volkswagen golf gti performance 2013 sold
Audi s3 FL Sportback 2017 sold
Gebruikersavatar
Vissa
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2017, 18:12
Type auto: Cupra Formentor 310
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Golf 7 Clubsport zetels

Bericht door Vissa »

Je kunt de stoelen niet los bestellen, is onmogelijk. Als je ze wilt kun je alle losse onderdelen bestellen. De stoelen komen namelijk in een X aantal delen waarna ze nog volledig geassembleerd moeten worden.

Een makkelijkere optie, goed het internet in de gaten houden voor een 2ehands set. Al kosten ze minimaal 3k. :)
Current: Cupra Formentor VZ 310 21'
Previous: GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
Plaats reactie

Terug naar “GOLF "R"”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten