Storing auto hold

Denk aan de Passat, Tiguan, etc. etc. etc.
Zet in de titel van het topic het model tussen [....]
Plaats reactie
Gtd
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 mar 2017, 13:29
Type auto: Golf 7 GTD

Storing auto hold

Bericht door Gtd »

Goedendag vag rijders


ik heb een probleem met mijn autohold mijn autohold knop als ik der op druk wil der geen lampje aan gaan en ik kan hem niet op nieuwe inleren en om de fout code te wissen kan ook niet want die keert gelijk weer terug. Heb de knop ook nog vervangen plus getest bij een ander auto aan de knop lag het niet. Zou iemand misschien de zelfde probleem hebben gehad met zo storing de auto is van 28-10-2014 golf 7 GTD de auto heeft 30,000 km gelopen. Hij geeft ook aan de ik een storing in mijn linker portie heb. Maar dat is ook raar want de bedrading is vv plus heb een nieuwe deur slot der in gedaan maar blijft het zelfde doen. Hij geeft ook aan dat mijn elektrische parkeer rem defect is maar die doet het gewoon. Ik de dealer gebeld en gevraagd of er een terug roep actie was voor de elektrische parkeer rem maar de dealer zegt dat er helemaal geen terug roep actie is voor die hele auto. Is er iemand die er misschien wat verstand van heeft en mij kan helpen met het probleem oplossen want ik weet me geen raad me en word gek van die storing.


Met vriendelijk groet


GTD
Gebruikersavatar
MK5GTI08
Berichten: 237
Lid geworden op: 15 nov 2016, 21:05
Type auto: Golf MK5 GTI 08

Re: Storing auto hold

Bericht door MK5GTI08 »

Dus als je het getest heb bij een andere auto dat het niet aan de knop lag, moeten wij het wel weten? Ik heb al vaak zat bedieningsknopjes (samen met de auto hold knop) vervangen. Alleen nog nooit ingeleerd? :?: Bel is naar de dealer of er een HST melding bestaat over de knop. Zo niet, dan zul je toch echt naar iemand moeten gaan die ODIS heeft en het testschema kan afwerken om de storing te verhelpen. Bovendien is je wagen 2 jaar oud, als je naar de dealer gaat voor diagnose zit er gewoon coulance op het onderdeed dus krijg je geen hoge rekening. Succes!
Golf V GTI 08 Black Magic Pearl

Forge PCV Delete / GFB DV+ / 3" DownPipe / CTS Turbo Intake
Gtd
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 mar 2017, 13:29
Type auto: Golf 7 GTD

Re: Storing auto hold

Bericht door Gtd »

Auto hold knop is twee keer getest op een andere auto en hij deed het Gewoon zonder problemen en heb een andere auto hold knop in mijn auto gedaan maar nog geen resultaat, die dealer heb ik al geprobeerd maar die kon niet bepaald wat voor me betekenen. Hij is al uit gelezen en wat er uit kwam is ( AUTO HOLD NOT ACTIVE ) en het raarste van alles ik kan hem niet activeren en de dealer ook niet.
Gebruikersavatar
MK5GTI08
Berichten: 237
Lid geworden op: 15 nov 2016, 21:05
Type auto: Golf MK5 GTI 08

Re: Storing auto hold

Bericht door MK5GTI08 »

Gtd schreef:Auto hold knop is twee keer getest op een andere auto en hij deed het Gewoon zonder problemen en heb een andere auto hold knop in mijn auto gedaan maar nog geen resultaat, die dealer heb ik al geprobeerd maar die kon niet bepaald wat voor me betekenen. Hij is al uit gelezen en wat er uit kwam is ( AUTO HOLD NOT ACTIVE ) en het raarste van alles ik kan hem niet activeren en de dealer ook niet.
Dan ligt het dus nog steeds niet aan je bedieningsknop... Als de dealer er zelf niet uitkomt kunnen ze een melding maken naar pon of de fabriek. Die moeten met een antwoord komen.
Golf V GTI 08 Black Magic Pearl

Forge PCV Delete / GFB DV+ / 3" DownPipe / CTS Turbo Intake
Gebruikersavatar
NielsED30
Berichten: 1231
Lid geworden op: 11 aug 2011, 20:49
Type auto: MK7 GTI Clubsport
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Storing auto hold

Bericht door NielsED30 »

Lijkt wel of de auto niet goed gecodeerd is.. Misschien is iemand opzoeken met VAG-COM..
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM

Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Gtd
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 mar 2017, 13:29
Type auto: Golf 7 GTD

Re: Storing auto hold

Bericht door Gtd »

NielsED30 schreef:Lijkt wel of de auto niet goed gecodeerd is.. Misschien is iemand opzoeken met VAG-COM..

Dat hebben wij ook al drie keer opnieuw gedaan en er staat auto hold not active en dat vind ik zo raar de computer laat ons er niet in .
Plaats reactie

Terug naar “Voor alle andere VW monsters.”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten