Vw Polo 1995 personenwagen / 5 deurs / 1200 cc / Vermogen 40 Kw / Type : 6N-ADX : schakelonderdeel nodig

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
IqbalHelsen
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jun 2021, 02:36
Type auto: Polo 6N

Vw Polo 1995 personenwagen / 5 deurs / 1200 cc / Vermogen 40 Kw / Type : 6N-ADX : schakelonderdeel nodig

Bericht door IqbalHelsen »

We zitten met onze handen in het haar.

Ik rij met een VW Polo van 1995.

Die rijdt goed.

Er is echter iets gebeurd met de houder waarin de staaf van de versnellingspook insteekt (gele kleur);
die is gebarsten. Daardoor staat die vitessenpook los, en moet ik voorzichtig schakelen.

Ik heb al gans het land afgebeld en gemaild
en er is zoveel onduidelijkheid over wat er nu moet besteld worden

Eerst dachten we dat het 1J0 711 112 E dit onderdeel was; maar volgens Volkswagen zelf is dit voor een Diesel.

Afbeelding

Dan ben ik gaan verder zoeken en kwam ik op dit onderdeel uit 6n0711055b dit is een volledige set met kabels er aan, (dacht ik)


Afbeelding heeft als partnr. 6n0711055b

Afbeelding maar deze ook zelfde partnr. 6n0711055b

want in het verleden zijn die kabels al eens moeten gelijmd worden. De vitessen blokkeerden al eens in het verleden.

Maar vandaag krijg ik een mail van een officiële Vw garagist dat dit enkel de hendel is en niet de mechaniek.

Er wordt ook gezegd dat ik naar Leon recyclage moet gaan,
en een schakelmechaniek gaan vragen voor een Polo 6N;

Ik weet echt niet wat ik daar moet vragen ?

En de meeste garagisten zijn er niet happig op om dit te plaatsen, want ze vinden het ingewikkeld ?

[youtube]https://youtu.be/K65o_xV1puQ[/youtube]

deze man doet dat op 13 minuten !

Ik denk dat ik gans het stuk nodig heb
zowel de versnellingspook binnen in de wagen en de kabels er bij. Weet er iemand wat het onderdeelnummer dan is van het volledige systeem met kabels er aan ?
Waar ik dat kan vinden ?
En wie dat kan plaatsen ?





Dank voor uw reactie.

Iqbal
Plaats reactie

Terug naar “Motorisch, carroserie, uitlaat en Tuning”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten