Help Help Help Ik ben heel verdrietig....

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Gebruikersavatar
Keizer
Berichten: 87
Lid geworden op: 20 apr 2013, 08:45
Type auto: Golf Mk 5 GTI
Locatie: Friesland

Help Help Help Ik ben heel verdrietig....

Bericht door Keizer »

Ik ben de trotse bezitter van een Golf 5 Gti uit 2005 Met toen ik hem kocht 28.789 stond dit op de teller. De distributie riem moest vervangen worden.Er moesten vier nieuwe banden omheen. Het voor raam was stuk. En de abs pomp was kapot toen ik hem kocht nou dit was met 1400 euro op gelost. Dat was op zich niet duur. Maar naar een paar duizend km. Begon het motorstoring lampje te branden. Dit was te weinig turbo druk dit was alleen als ik hem door trapte tot de 7000 toeren. Dit was best wel een gevogel om dit probleem op te lossen. Eerst een nieuwe dumpvalve er op was het al wat minder maar je hoorde hem heel erg fluiten bij de 4000 toeren een druk test laten doen met rook kwam ook niks uit. En later bleek het nog steeds niet verholpen te zijn. Ik dacht zelfs dat de turbo kapot. was Maar dat was gelukkig niet zo.Na het vervangen van de douwnpipe. Met een van JM Tuning in Dirkshorn Was dit probleem weg en niet meer terug gekomen. Wel dat cilinder 3 soms oversloeg Nieuwe bobine er in en 4 nieuwe bougies. Dit probleem ook weer verholpen. Nu ben ik laast 2mei bij JDEngineering geweest. Auto op de rollerbank 288.2 Pk's En 422.9 Nm koppel. We constateerden Dat de auto al 260 pk had. En dus ook al ge tuned was. Dat voor de rest alles okey was en de km stand wel klopte. Die de auto heeft gelopen. Allen dat de olie een beetje naar benzine stonk. Ben toen best wel blij naar huis gereden. Weer naar de garage Brandstof pomp laten vervangen olie en filter En toen noch ongeveer een tank plezier gehad. En toen kwam ging mijn DSG vriendje raar doen. Met op trekken vloog hij uit de versnelling en alle lampjes begonnen te knipperen van de bak. Toen wou die niet meer op of afschakelen auto stil gezet op nieuw aangedaan toen deed die het weer. Heb nog een km. Gereden en mijn neefje gebelt met de Auto Ambulance daar op gezet en de volgende dag uit laten lezen Met de Volgende Codes:

p1850
p1707
p2711
p0735

En er kwam maar een liter olie. uit Dit is de boos doener geweest waarschijnlijk. Ik ben nu Met JD in behandeling Die zeggen dat de bak het aantal pk makkelijk aan kunnen Dat allen de koppeling zou moeten door slippen bij mee dan 380 Nm

Nu moet er dus naar alle waarschijnlijk heit een nieuwe bak onder. Bij de Dsg dokter 3300 euro met aangepaste software en montage En bij Jd zijn ze nog Bezig Maar het blijft een hoop geld. Ja wat is precies mijn vraag. Wie kan me helpen. Met deze bodem loze wordende put.

Met vriendelijke Groet Sjoerd
Golf 5 GTI- Stage 2 JD- 288.2 pk 422.9 Nm JM Downpipe+Bypass klep K&N inlegfilter Full Option + DsG stage 1 thanks to JD
Gebruikersavatar
Golf VI GTI Adidas
Berichten: 447
Lid geworden op: 18 feb 2012, 11:15
Type auto: Golf 6 GTI Adidas
Locatie: Randstad

Re: Help Help Help Ik ben heel verdrietig....

Bericht door Golf VI GTI Adidas »

Ten eerste vind ik de manier van schrijven erg warrig op z'n zachtst gezegd.... Maargoed, ik vind het nogal vreemd dat een auto met nog geen 29k op de teller zoveel problemen heeft (gehad). Lijkt mij niet helemaal koosjer om heel eerlijk te zijn. Zou dit nog maar een keer gaan uitzoeken :S Bovendien, mocht je er achter komen dat dit een behoorlijke schade auto is geweest, zou ik mijn handen er niet verder aan branden en je GTI zsm weg doen. Is dit echter niet het geval; repareren en hopen dat het goed blijft gaan...

Succes ermee in ieder geval!
Golf VI GTI DSG DCC Adidas Edition - JD Chip op Maat/Lege Kat/Carbonio --> 298Pk en 425 Nm
Jerommeke
Berichten: 206
Lid geworden op: 15 mei 2012, 08:13
Type auto: Golf v Gti

Re: Help Help Help Ik ben heel verdrietig....

Bericht door Jerommeke »

Hoi Sjoerd

Weet je wel zeker dat de auto maar 29000 heeft gelopen toen je hem kocht, ik vind het allemaal wel heel snel ik zou hem idd zo snel mogelijk wegdoen, wie zegt dat het het laatste is zo dadelijk is de dsg gerepareerd en dan doet zich weer een nieuw probleem op in ieder geval succes ermee

Groeten Jeroen
Gebruikersavatar
Keizer
Berichten: 87
Lid geworden op: 20 apr 2013, 08:45
Type auto: Golf Mk 5 GTI
Locatie: Friesland

Re: Help Help Help Ik ben heel verdrietig....

Bericht door Keizer »

Golf VI GTI Adidas schreef:Ten eerste vind ik de manier van schrijven erg warrig op z'n zachtst gezegd.... Maargoed, ik vind het nogal vreemd dat een auto met nog geen 29k op de teller zoveel problemen heeft (gehad). Lijkt mij niet helemaal koosjer om heel eerlijk te zijn. Zou dit nog maar een keer gaan uitzoeken :S Bovendien, mocht je er achter komen dat dit een behoorlijke schade auto is geweest, zou ik mijn handen er niet verder aan branden en je GTI zsm weg doen. Is dit echter niet het geval; repareren en hopen dat het goed blijft gaan...

Succes ermee in ieder geval!
Ooowh is dat zo? Nou mijn excuses voor mijn war taal. Maar zo te zien heb je het wel begrepen. Maar zo spoedig mogelijk weg doen das geen optie meer. Of wel dan zit er nou al aardig ver in. Auto te koop met kapotte dsg. Daar zal ik vast heel veel goede biedingen op krijgen. En ik hou van mijn Gti!!!! (bijna een jaar geleden was ik hartstikke dood in een gti) En ik weet wat het nu is om een auto te hebben waar van alles aan mankeert Daar wil ik eigenlijk niemand anders mee opschepen.Weet niet hoe jij dat zou vinden Maar op een gegeven moment zit je er al zo ver in dat je eigenlijk maar door moet gaan.

En er is wel 5 liter olie uit gekomen misschien dat de koppelingsplaten dan toch alleen maar versleten zijn. En er zit een trekhaak aan wie weet wat de vorige eigenaar er wel niet allemaal versleept heeft



Heey Jeroen Ja er zat N.A.P op dus het lijkt mij wel dat het de juiste km stand is Je kan hem wel terrug laten draaien maar dit moet je dan voor de apk doen en aan alle onderhouds-boekjes te zien klopt dit wel
Golf 5 GTI- Stage 2 JD- 288.2 pk 422.9 Nm JM Downpipe+Bypass klep K&N inlegfilter Full Option + DsG stage 1 thanks to JD
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: Help Help Help Ik ben heel verdrietig....

Bericht door Spuugemmer »

Ik heb hier nog een dsg bak liggen met aangepaste software en die mag je van mij Zeker voor 3300 euro overnemen!!! Voor de helft trouwens ook! Dit is mijn reserve bak voor het geval de huidige het zou opgeven.
Golf MK1 GTI
Gebruikersavatar
Sanderonw
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 feb 2013, 22:21
Type auto: Golf V GTI Edition30
Locatie: Farmsum (Grun'n)
Contacteer:

Re: Help Help Help Ik ben heel verdrietig....

Bericht door Sanderonw »

Een Gti van 7 of 8 jaar oud met maar 28000 op teller. Das amper 4000 km per jaar. En de pomp dan ook al stuk??

Er mocht 1000 keer NAP opzitten...ik geloofde het niet.

Als ik jou advies mag geven als je de auto wil houden: Zoek een VW dealer en laat alles in 1 keer maken. En laat de motor origineel (is mijn mening ;) )

Wil je hem toch weg doen zorg dan voor een eerlijke advertentie, en prijs.

Succes!!
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: Help Help Help Ik ben heel verdrietig....

Bericht door Spuugemmer »

Het probleem wat je omschrijft komt trouwens zeer waarschijnlijk niet door de koppeling!

De dealer vind dit waarschijnlijk een hele leuke auto om te krijgen. Heb je nog een goede kruiwagen staan om het geld te brengen bij de dealer.

Mocht je van de auto afwillen stuur maar een pb.
Golf MK1 GTI
Gebruikersavatar
Keizer
Berichten: 87
Lid geworden op: 20 apr 2013, 08:45
Type auto: Golf Mk 5 GTI
Locatie: Friesland

Re: Help Help Help Ik ben heel verdrietig....

Bericht door Keizer »

Spuugemmer schreef:Het probleem wat je omschrijft komt trouwens zeer waarschijnlijk niet door de koppeling!

De dealer vind dit waarschijnlijk een hele leuke auto om te krijgen. Heb je nog een goede kruiwagen staan om het geld te brengen bij de dealer.

Mocht je van de auto afwillen stuur maar een pb.
Ja precies spuugemmer En als die N.A.P niet klopt Dan klopt die dadelijk vanzelf wel een keer hahaha Ik bedoel leuk is het niet nee dat klopt En ik baal ook wel een beetje inderdaad Maar geld is maar geld En het is nu ook zonde om hem weg te toen na al die nieuwe onderdelen

Maar waar zou het wel aan kunnen liggen dan spuugemmer
En wat moet je voor die bak hebben dan ? monteer je hem ook Anders even een pb
Golf 5 GTI- Stage 2 JD- 288.2 pk 422.9 Nm JM Downpipe+Bypass klep K&N inlegfilter Full Option + DsG stage 1 thanks to JD
Gebruikersavatar
Golf VI GTI Adidas
Berichten: 447
Lid geworden op: 18 feb 2012, 11:15
Type auto: Golf 6 GTI Adidas
Locatie: Randstad

Re: Help Help Help Ik ben heel verdrietig....

Bericht door Golf VI GTI Adidas »

Je zal je GTI sowieso moeten repareren... Zonder DSG kom je er niet vanaf (of voor drie knikkers en een zakje meel maar dat wil je ook niet).

Ik zou de auto naar Hans Sloot brengen en hem lekker helemaal laten uitzoeken.... VW dealer kan ook, maar dan zal je eerder het verhaal krijgen van "dit en dit hebben we vervangen en hier is de rekening...".

Succes ermee!
Golf VI GTI DSG DCC Adidas Edition - JD Chip op Maat/Lege Kat/Carbonio --> 298Pk en 425 Nm
Gebruikersavatar
Keizer
Berichten: 87
Lid geworden op: 20 apr 2013, 08:45
Type auto: Golf Mk 5 GTI
Locatie: Friesland

Re: Help Help Help Ik ben heel verdrietig....

Bericht door Keizer »

Golf VI GTI Adidas schreef:Je zal je GTI sowieso moeten repareren... Zonder DSG kom je er niet vanaf (of voor drie knikkers en een zakje meel maar dat wil je ook niet).

Ik zou de auto naar Hans Sloot brengen en hem lekker helemaal laten uitzoeken.... VW dealer kan ook, maar dan zal je eerder het verhaal krijgen van "dit en dit hebben we vervangen en hier is de rekening...".

Succes ermee!

Ik zal hans van sloot ook eens op bellen wat die voor me kan doen. Maar ik wacht eerst eventjes JDEngenering af daar ben ik al mee aan het onderhandelen. En de foutcodes duiden er op dat het met een censor te maken heeft ecf klep en met de megatronic. Vandaar dat die uit de 5 versnelling vliegt Schijnt. Ze zijn aan het kijken bij JD of ze de juiste bak hebben liggen en wat het me al met al gaat kosten met plaatsen en software. Ik ben benieuwd
Golf 5 GTI- Stage 2 JD- 288.2 pk 422.9 Nm JM Downpipe+Bypass klep K&N inlegfilter Full Option + DsG stage 1 thanks to JD
Gebruikersavatar
Keizer
Berichten: 87
Lid geworden op: 20 apr 2013, 08:45
Type auto: Golf Mk 5 GTI
Locatie: Friesland

Re: Help Help Help Ik ben heel verdrietig....

Bericht door Keizer »

Zo eventjes een update

Ik ben met verschillende bedrijven in contact geweest. Nou als eerste de DSG dokter. Als te veel geld hebt en je wilt er vanaf moet je bij hun zijn maar je moet wel binnen een paar uur beslissen omdat ze een zeer scherp aanbod hadden. 3300 euro Niet gedaan dus. Maar wel een jaar garantie. En een gebruikte voor 1500 Maar daar konden ze me geen garantie op geven. Maar ook geen km stand.

Toen contact op genomen met de dealer waar ik de auto vandaan had. Heb hem gekocht zonder garantie. Maar die wouden van alles voor me doen. Voor een juiste mooie prijs niks meer van gehoord dus. Dus die kunnen van mij ook branden in de HELL.

Toen heb ik JD opgebeld en het verhaal uit gelegd. Die zijn er meteen achter aan gegaan en gaven me een gerust gevoel!! Ze hadden eventueel nog een DSG Bak liggen maar deze was van een FSI dus dat ging niet op. Na vele telefoon gesprekken en goede uitleg verwezen ze me naar Automotivegroep Ronald Morien daar doen ze zelf ook zaken mee dus dat zit wel goed. En die zit ook nog in de buurt.

Die heb ik de foutcodes gegeven. En zou me morgen terug bellen Meschien kon mijn DSG ook nog wel gemaakt worden. Kosten van een gereviseerde/nieuwe DSG bak met nieuwe koppeling en een jaar garantie 1150 Ex btw zonder mechatroc Met mechatronic 1850 eX Dan moet die er nog wel onder.Dit zou bij JD 380 kosten. Vindt dit allemaal wel positieve berichten. Het is alsnog een hoop geld. Maar heb nog geen boetes gehad met deze auto dus zie het maar positief in Mop mop gas er op!!!!

En als klap op de vuurpijl!!!! Als mijn bak er onder zit en weer werkende is. Past JD de software aan van mijn DSG naar stage 1 Dit bewijst maar weer dat Jd vakmensen zijn en met je mee leven !!!!

Hier zijn ze nog een keer met uitleg van spuugemmer er bij die heeft me ook heel veel weten te uitleggen thx nog


p0735:
Aansturing databus communicatie fout. Dit komt door losse stekker, draadbreuk en/of kortsluiting in de draadboom. Maar hoogst waarschijnlijk door een defecte regelmodule. Dit laatste is een conclusie vanwege de volgende fout.

P2711:
Onaannemelijk schakelverloop. Dit komt door sensor toerentaldefect of mechatronic defect.

De andere fouten:
p1707:
Storing in mechatronic module
p1850:
aansturing databus ontbrekende info.
Dit komt door losse stekker, draadbreuk en/of kortsluiting in de draadboom.

Misschien geeft dit je meer duidelijkheid.


Gegroet Sjoerd Keizer
Golf 5 GTI- Stage 2 JD- 288.2 pk 422.9 Nm JM Downpipe+Bypass klep K&N inlegfilter Full Option + DsG stage 1 thanks to JD
Schippersss
Berichten: 1158
Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
Type auto: Passat CC TSI

Re: Help Help Help Ik ben heel verdrietig....

Bericht door Schippersss »

Omdat jij knakken wilde uitsparen om een auto te kopen zonder garantie kunnen ze nu branden in de hel?? :roll: Dealer had zowiezo een dure geweest, misschien maar beter dat ze je niet meer gebeld hebben.
Gebruikersavatar
Keizer
Berichten: 87
Lid geworden op: 20 apr 2013, 08:45
Type auto: Golf Mk 5 GTI
Locatie: Friesland

Re: Help Help Help Ik ben heel verdrietig....

Bericht door Keizer »

Schippersss schreef:Omdat jij knakken wilde uitsparen om een auto te kopen zonder garantie kunnen ze nu branden in de hel?? :roll: Dealer had zowiezo een dure geweest, misschien maar beter dat ze je niet meer gebeld hebben.


Ze kunnen branden in de Hell omdat ze van alles voor me wouden doen voor een juiste en scherpe prijs maar vervolgens niks meer van hun laten horen Niet omdat ik de auto zonder garantie heb gekocht!! Dat zou wel heel hypocriet zijn niet
Golf 5 GTI- Stage 2 JD- 288.2 pk 422.9 Nm JM Downpipe+Bypass klep K&N inlegfilter Full Option + DsG stage 1 thanks to JD
Schippersss
Berichten: 1158
Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
Type auto: Passat CC TSI

Re: Help Help Help Ik ben heel verdrietig....

Bericht door Schippersss »

Snap je bedoeling wel, maar het is algemeen bekend dat ze slecht van het terug bellen zijn. Denk dat je nu stuk beter uit bent en goedkoper.
Gebruikersavatar
Renekesgti
Berichten: 1185
Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: Help Help Help Ik ben heel verdrietig....

Bericht door Renekesgti »

Heeft je auto in het water gelegen ofzo? Al die defecten hoe kan dat nou.....
Succes met het herstel.
Koreaan
Berichten: 269
Lid geworden op: 16 jan 2012, 19:37
Locatie: Friesland

Re: Help Help Help Ik ben heel verdrietig....

Bericht door Koreaan »

Beste Sjoerd,

Fijn om een mede Fries te treffen op dit forum, minder fijn zijn de problemen.
Na het lezen van jouw onderwerp weet ik zeker dat ik in de toekomst geen GTI of andere auto zal kopen zonder garantie.
Begrijp verder uit jouw schrijven dat de problemen worden opgelost en dat JD engineering jou heeft geholpen en een aanpassing gaat doen aan de dsg bak, grote klasse.

Blijft het echter toch merkwaardig vinden dat een gti met zo'n lage kilometrage deze problemen al ondervindt, kan het wellicht liggen aan de oude chip tuning?
Zover ik lees zijn er nl. talloze forum gebruikers die geen probleem ondervinden met de dsg na chip tuning.

Ik hoop dat jouw auto binnenkort weer rijdt!

groeten,

Bas
Gebruikersavatar
Bootje_Ronald
Berichten: 185
Lid geworden op: 06 okt 2012, 03:09
Type auto: Golf MK6 GTi DSG
Locatie: midden van het land

Re: Help Help Help Ik ben heel verdrietig....

Bericht door Bootje_Ronald »

Mss importauto? Km-stand is op z'n minst verdacht. Maar goed, alles kan...

Ik wens je veel succes met het oplossen van je dsg; over dsg-dokter lees ik wisselende verhalen...Wellicht ook je licht ns opsteken bij Coen Donkers in Veghel? Weet niet of zi veel doen met dsg, maar met mijn Multitronic destijds perfect geholpen!
Groet, Ronald
MK6 GTi- Executive Plus / Advance
Gebruikersavatar
Keizer
Berichten: 87
Lid geworden op: 20 apr 2013, 08:45
Type auto: Golf Mk 5 GTI
Locatie: Friesland

Re: Help Help Help Ik ben heel verdrietig....

Bericht door Keizer »

Heey Bas Ja mooi waar komst fut ??

Ja het is een gok die je neemt Ik bedoel de prijs was er ook naar En in dit geval een verkeerde gok Maar als ik helderziende was dan had ik waarschijnlijk ook lid geweest van een ander forum :lol:

Ja JD Heeft me een heel goed geholpen En een Scherpe prijs voor me geregeld. Een aanrader voor iedereen. Maar dat wisten jullie wel.

Het zou inderdaad kunnen Heb er wel een andere downpipe onder laten zetten zonder dat ik wist dat die gechipt was. en had dus al 260 pk.Maar dat kan volgens mij geen schade veroorzaken aan de dsg Ja de koppeling misschien En dat dan de boel verstopt raakt zou misschien wel kunnen. Als het goed is staat die nu bij Ronald Morien Die schroeft hem uit elkaar. En dan kijken wat er loos is. Ben erg nieuwsgierig. Hoop alleen wel dat ze hem woensdag weer in elkaar zetten in plaats van dinsdag of vrijdag haha


Heeft je auto in het water gelegen ofzo? Al die defecten hoe kan dat nou.....
Succes met het herstel.
Dat denk ik niet Dat kan meestal wel goed zien
Mss importauto? Km-stand is op z'n minst verdacht. Maar goed, alles kan...
Het is geen inport auto de auto is bij een vw dealer gekocht in assen toen de tijd En de km standen staan allemaal keurig in het boekje altijd vw dealer onderhouden geweest Ben de tweede eigenaar En hij is nap chek Die kan je wel flessen maar dan moet je hem iedere keer voor de apk terug laten draaien En dit kan je ook niet zo doen dat je ieder jaar met de zelfde km stand bij de apk verschijnt Ik denk hij een lange tijd stil heeft gestaan. En veel uitgedroogd is
Golf 5 GTI- Stage 2 JD- 288.2 pk 422.9 Nm JM Downpipe+Bypass klep K&N inlegfilter Full Option + DsG stage 1 thanks to JD
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Help Help Help Ik ben heel verdrietig....

Bericht door bzb »

denk t ook, lage km stand zuigt voor van alles aan de auto (behalve lak en interieur enzo)
Koreaan
Berichten: 269
Lid geworden op: 16 jan 2012, 19:37
Locatie: Friesland

Re: Help Help Help Ik ben heel verdrietig....

Bericht door Koreaan »

Ik ut snits! :D
Gebruikersavatar
Keizer
Berichten: 87
Lid geworden op: 20 apr 2013, 08:45
Type auto: Golf Mk 5 GTI
Locatie: Friesland

Re: Help Help Help Ik ben heel verdrietig....

Bericht door Keizer »

Hahahaha mooi man Ik út hylpen

In Sneek daar beleefde ik laast ook wat moois Ik kwam die middag bij JD weg en ik reed binnendoor vanaf woudsent naar Sneek toen reed er dus zóón eikel vóór met 70 km/h en een vis achter op Nouja Bypass klep open (knopje B van brullen) Uitlaat systeem zonder dempers dus dus een stuk lawaai Kom ik daar mét piepende banden om de grote rotonde Heen gescheurd langs de BP met 160 km/h Over de flyover Sneek in zeg ik tegen mijn maat als er nou maar geen wouten stonden En op dat zelfde moment kijk ik in de spiegels En ja hoor twee van die gele vestjes op un motor

Snel dat knopje A in drukke van afsluiten Moest ik mee komen naar het.politie bureau Rijdt ik daar de parkeerplaats op Ja.hoor bingo geluidstest opstelling Haha mooi dacht ik Politie agent Dat is.niet normaal hoe.jij.hier.voorbij komt vliegen Wat dan ?? Zeer verontschuldigt Ik trok.gewoon een beet hard óp Dat doe jij.toch.wel eens Wil jij je grote mont wel houwe ik kan je.rijbewijs ook wel meteen af pakken Ik.: hoezo ik vraag het tog gewoon Ja de manier wáár Hèhè mop mop.gas er op Ik het nog een keer.vragen op een normaale manier Toen werd die.helemaal wit heet En kwam zijn collega Je reed wel.wat snel.he en je.had.ook een best stuk lawaai om je heen Dat viel toch wel mee Geef ééns gas dan Mop Ja dat valt wel mee inderdaad Zonet klonk het wel harder Misschien omdat je op.trok Ik ja dat zal.het zijn hèhè

En of.ik dat ik mee wou werken aan een geluids test Ja.geen probleem hoor Heb je de standaard dempers er onder ja Ik zeg ik wel zelf gas geven Anders blazen jullie me motor dadelijk op Jaaaah ja.nou daar ben je zelf anders ook aardig mee bezig Nee joh daar zijn deze auto's voor


Hun die geluids opstellen
Golf 5 GTI- Stage 2 JD- 288.2 pk 422.9 Nm JM Downpipe+Bypass klep K&N inlegfilter Full Option + DsG stage 1 thanks to JD
Gebruikersavatar
Keizer
Berichten: 87
Lid geworden op: 20 apr 2013, 08:45
Type auto: Golf Mk 5 GTI
Locatie: Friesland

Re: Help Help Help Ik ben heel verdrietig....

Bericht door Keizer »

En ik moest vet nodig zeiken Waar kan ik pissen waar kan ik hier pissen waar kan ik hier pisse Dat kan niét waarom niét Waar doen jullie dat dan ??? Niet bij de hand he Ooowh sorry hoor wist niet dat je boos werd Toen wou ik roken Heb je.óók vuur heb je dat heb je dat NEE WIJ ROKEN NIET oowh Je hebt tóch wel zoon sigaretten aansteker in van die lelijke VW"s van jullie NEEE HEBBEN WE NIÉT Ooowh sorry In de tussen tijd mij maat Wat nou wat nou.lukt het niet Doet die.het wel waar is dit voor volgens mij doet jullie geluids meter het.voor geen meter EN NOU BEN IK JULLIE ZAT OPZODEMIETEREN IK WIL JULIE.NIET.MEER ZIEN okay ome agent we gaan al Julie ook een prettig dag verder de Heuh Thanks to JM tuning die heb ik toen maar meteen opgebeld dat zijn klepje góed werkte Machtig!!!!
Later tjuushakenkrus En ik mocht weer gaan wat een pracht echt mooi
Golf 5 GTI- Stage 2 JD- 288.2 pk 422.9 Nm JM Downpipe+Bypass klep K&N inlegfilter Full Option + DsG stage 1 thanks to JD
DD_GTI
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 mei 2013, 14:03
Type auto: MK5 GTI

Re: Help Help Help Ik ben heel verdrietig....

Bericht door DD_GTI »

Is dit Fries?
bcgti
Berichten: 180
Lid geworden op: 11 dec 2011, 20:44
Type auto: 2007 MK5 GTI
Locatie: omg.Utrecht

Re: Help Help Help Ik ben heel verdrietig....

Bericht door bcgti »

oant moarn :D
mkv gti, reflex silver, 3drs, custom turbo back exhaust, jd stage2, powerflex, carbonio met k&n, forge divertervalve, forge oilcatch can
297hp, 438torque
vcds,sachs sre,eibach pro street s
Gebruikersavatar
JR-Mk5gti
Berichten: 199
Lid geworden op: 18 jun 2012, 13:35
Type auto: mk5 gti

Re: Help Help Help Ik ben heel verdrietig....

Bericht door JR-Mk5gti »

In friesland schrijven ze ook met veel punten zo te zien :D
Groetjes Jordi.
Plaats reactie

Terug naar “Motorisch, carroserie, uitlaat en Tuning”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 33 gasten