Plaats hier je rollenbank uitdraai!
Geplaatst: 18 apr 2011, 00:00
Vaak is men op zoek naar een uitdraai of is men benieuwd wat je kan bereiken met een bepaalde set-up. Daar is dit topic voor, in deze eerste post zie je het totaaloverzicht van wat de forumleden hier hebben gepost.
Om te voorkomen dat we appels met peren gaan vergelijken, geef dan het volgende aan:
Type auto
Tuner en stage
Wel / geen CAI (Cold Air Intake)
Aanpassing downpipe
Aanpassing uitlaat
Soort en merk benzine (met eventueel toevoeging)
Totaaloverzicht van de auto`s waarvan een uitdraai is geplaatst:
Golf III
264,8 pk / 6.500, 315,3 Nm / 4.800, JD stage , compressor, GTI-16vSC, blz. 35
Golf IV
305,6 pk / 5.500, 426,8 Nm / 4.500, JD stage? turbo en i.c., NielsGTI-Edition, blz. 33
235,5 pk / 5.200, 389,5 Nm / 3.700-4.700, “NielsGTI-Edition 25” blz. 4
205.0 pk / 5.200, 355,0 Nm / 3.300, WesleyGTI, blz. 22
Golf V
431,0 pk / 5.500, 500,9 Nm / 4.500, DSG, JD stage 5, Spuugemmer blz. 11 nieuw
419,3 pk / 6.300, 479,3 Nm / 4.500 , DSG, JD stage 4, Spuugemmer blz. 9 oud
374,7 pk / 6.000, 451,2 Nm / 3.500 - 5.500, JD stage 3, DSG, Spuugemmer blz 1 oud
372,2 pk / 5.900, 480,6 Nm / 3.500, JD Stage 3, drijfstangen geen kat HD pomp en een KO4, Loenders, blz. 20
361,1 pk / 6.500, 464,0 Nm / 4.400, JD c Evo (F), Motor Ed30, VW R cai/uitlaat, i.c., Fuel pomp, EVO-Engineering blz. 22
297,6 pk / 5.200, 438,4 Nm / 3.200 - 4.500, JD stage 2, turboback systeem, Carbonio + K&N, V-power + E85, bcgti blz. 13
295,5 pk / 5.300, 432,1 Nm / 3.300, JD stage 1,5 BP98 (BWA), kat-mod Pipercross filter, VWpsycho blz. 22
293,8 pk / 6.000, 411,0 Nm / 3.000, JD stage 1? Pipercross kat-mod BP98 + bio, Christian, blz. 33
292,9 pk / 5.600, 406,0 Nm / 4.300, JD stage 2 Milltek en Carbonio, Ron98 + bio (zonder bio 272 pk), MrJ, blz. 36
291,0 pk - 6.000, 401,7 Nm - 3.300, JD stage 2 kat/mod in combi met Twin Take!, via Race Eend, blz. 37
288,2 pk / 5.000, 422,9 Nm / 4.800, DSG, JD stage 2, JM downpipe K&N inlegfilter, Keizer, blz. 32
287,6 pk / 5.600, 407,6 Nm / 3.200, DSG, JD stage 2, Patrick B, blz. 30
287,2 pk / 5.200, 419,3 Nm / 4.200, JD stage 1,5 kat-mod Carbonio met Ultimate + 5% bio! Back@GTI blz. 18
286,4 pk / 5.400, 430,7 Nm / 3.600, JD stage 2, DSG Milltek + Carbonio en BP Ultimate, Paultje63 blz. 17
285,0 pk / 5.800, 414,6 Nm / 3.200, JD stage 2Carbonio Milltek (cat-back), gol5ive blz. 21
284,4 pk / 6.000, 406,0 Nm / 3.000 - 4.800, E240, JD stage 2, kat-mod K&N, Tim 240, blz. 35
283,5 pk / 6.100, 434,6 Nm / 4.000, JD stage 2, Milltek BP98 + E85, JR-Mk5gti blz. 20
283,3 pk / 6.500, 421,1 Nm / 3.500, Carbo, Milltek, JD stage 2+ BP 98, (met 15% bio: 292,3 pk en 442,7 Nm), Wilcoos blz 1
283,3 pk / 5.600, 414,9 Nm / 4.500, JD stage 2, Milltek en Twintake, RON 98 (290 en 420 op E85), EJgti, blz. 21
279,8 pk / 5.900, 417,0 Nm / 4.700, JD stage 2 kat-mod, gepost door Race Eend, blz. 34
276,3 pk / 6.000, 404,2 Nm / 3.400, JD stage 2, Forge Twintake kat-mod, E85, Stefor, blz. 31
276,1 pk / 5.000, 414,0 Nm / 4.700, DSG, JD stage 1,5, kat-mod Carbonio Pipercross inlegfilter BP98, Mister s, blz. 31
275,9 pk / 6.000, 402,0 Nm / 3.300, JD stage 1,5, kat-mod, gepost door Race Eend, blz. 34
275,2 pk / 5.500, 398,0 Nm / 4.600, JD stage 2 kat-mod en filter, gepost via Race Eend, blz. 34
274,0 pk / 5.500, 413,0 Nm / 3.200, JD custom + Carbonio, Gol5ive, blz 17
273,8 pk / 6.000, 412,6 Nm / 3.800, DSG, JD stage 2, kat-mod, g-loudertje, blz. 33
272,7 pk / 6.000, 409,0 Nm / 4.700, JD stage 2, aanpassing?, gepost via Race Eend, blz. 34
272,3 pk / 5.300, 431,0 Nm / 3.700, JD stage 1,5 kat-mod, gepost via Race Eend, blz. 34
272,2 pk / 5.000, 402,0 Nm / 3.200 - 5.000, VAGtechniek stage 2 turbo/back Ron98, robskuh, blz. 37
272,0 pk / 4.300, 430,0 Nm / 4.000, DVX peformance?, Milltek, S3 IC, Oetinger Airbox K&N Forge DV, Freddier blz. 19
271,9 pk / 5.500, 405,0 Nm / 4.000, JD stage 2 kat-mod, gepost via Race eend, blz. 34
257,8 pk / 5.300, 400,5 Nm / 4.000, DSG, JD Carbonio BP98, Mez, blz. 30
256,2 pk / 6.000, 398,6 Nm / 3.300, JD stage 1, Werner blz 2
249,7 pk / 5.552, 370,0 Nm / 3.049, DSG, APEC (B), stage 1, DD_GTI, blz. 31
244,5 pk / 6.000, 352,0 Nm / 4.000 - 5.000, Abt (E240), kat-mod K&N, Tim240 (oud, zie 284,4 pk), blz. 35
244,2 pk / 5.500, 405,0 Nm / 3.900, DSG, tuner ?, kat-mod en BP98, Ralphd, blz. 30
215,8 pk / 6.400, 305,5 Nm / 2.800, standaard chip, Jeffreyvdt blz 1
208,2 pk / 5.500, 317,9 Nm / 4.000, standaard chip, Jarno 1979 blz 4
Golf V R32
267,1 pk / 6.500, 355,3 Nm / 2.800, JDcustom, R32boxtel blz.18
Golf V Edition 30
499,5 pk / 7.000, 541,5 Nm / 4.500, JD Turbokit WMI dual nozzle injectie, Golddigger, blz. 28
450,2 pk / 6.600, 529,4 Nm / 5.300, JD stage VII+, Golddigger, blz. 22
424,8 pk / 6.600, 475,3 nm / 4.500, JD stage?, Roka, blz. 27
352,9 pk / 6.300, 441,8 Nm / 4.000, DSG, JD stage 2, BasKO4 blz 2
351,7 pk / 6.100, 487,0 Nm / 3.500, DSG, JD stage 2, turbo back, Big intake, dannyvw, blz. 34
350,2 pk / 6.300, 468,4 Nm / 3.400, JD stage 2, Milltek Carbonio Aral 102, Hongerlap blz. 21 (nieuw)
344,3 pk / 6.300, 448,5 Nm / 4.300, JD Stage 2 carbonio K&N Milltek, Ex Floppie blz 2
341,2 pk / 6.400, 459,0 Nm / 4.000, DSG, JD stage 2, GolfL blz. 7 nieuw
340,0 pk / 6.400, 459,6 Nm / 3.800, JD stage 2 custom Klouxone blz.18
336,3 pk / 6.000, 440,3 Nm / 3.500, JD stage 2, FrankEd30 blz. 5
336,3 pk / 6.500, 403,0 Nm / 4.700, DSG, JD stage 2, aanpassing? , gepost via Race Eend, blz. 34
330,5 pk / 6.500, 442,3 Nm / 3.900, JD stage 1, BP98 en E85, Roderik, blz. 31
329,8 pk / 6.200, 420,9 Nm / 4.800, DSG, K&N rvs uitlaat + incl 100 cells, BP98 (349,7 pk + 447,4 Nm op E85 mix), MackDennis blz. 5
324,1 pk / 6.200, 421,5 Nm / 4.500, JD stage 2, K&N downpipe 200 cells (JMtuning), BP98. (+ E85 mix 335,7 pk en 428,9 NM) Verlengsnoer blz. 5
323,9 pk / 6.000, 424,8 Nm / 4.000, JD stage 2 kat-mod Ron98, ferry, blz. 36
320,4 pk / 6.000, 429,9 Nm / 3.500 - 4.500, JD stage 1,5 Carbonio K&N kat-mod, Ultimate (10% bio 332,4 pk, 434,8 Nm). Edition 30 blz. 17
291,1 pk / 6.100, 436,9 Nm / 2.900, Hartog Tuning stage 1, Aral 102, Hongerlap blz. 21 (oud, 1e meting JD)
275,1 pk / 6.600, 337,4 Nm / 4.700, DSG, OCT tuning stage 1, GolfL blz. 7 Oud
245,9 pk / 6.000, 350,1 Nm / 3.000, Standaard Ultimate (de Carbonio en kat-mod doen dan niet zoveel) Edition 30 blz. 17 Oud (1e-meting)
Golf VI Edition 35
352,2 pk / 6.100, 442,0 Nm / 4.600, JD Stage 2, Carbonio BP98 en Milltek, Haantje de Voorste, blz. 30
350,2 pk / 6.300, 441,4 Nm / 3.000 – 4.500, JD stage 2, carbo Fox uitlaat via RaceEend blz. 9
343,0 pk / 6.300, 457,4 Nm / 3.200, JD stage 1,5 met kat-mod en Carbonio, Black Ed35, blz. 23
332,2 pk / 6.400, 435,8 Nm / 4.200, JD stage 1, Ron 100, Hoebb blz. 12
324,7 pk / 6.200, 425,5 Nm / 3.200, JD Custom op maat, haantje de voorste, blz. 22
266,0 pk / 5.900, 355,0 Nm / 2.800, standaard met kat-mod en Carbonio, Black Ed35, blz. 23 (oud, eerste meting)
261,0 pk / 6.100, 353,2 Nm / 3.100, standaard met kat-mod, Yal blz. 21
Golf VI R20
398,8 pk / 6.200, 491,3 Nm / 4.700, DSG, JD stage 4 PP, veel aangepast!, HS2005, blz. 35
372,2 pk / 6.300, 479,1 Nm / 3.300, DSG (stg 2) JD stage 2 (chip op maat) uitlaat + Pipercross luchtfilter, Green Hornet blz. 19
355,2 pk / 6.500, 460,9 Nm / 3.200, JD stage 2, DSG, Ultimate, Milltek + Carbonio + RonnyR20 blz. 18
353,6 pk / 6.000, 477,5 Nm / 4.200, JD stage 2 Milltek, DSG, FastR blz. 14
330,1 pk / 6.600, 445,2 / 3.500-4.500 Nm, DSG (stage 2) JD stage 1,5 + Pipercross cai, Green Hornet blz. 16. (oud)
321,1 pk / 6.500, 418,3 Nm / 3.300, JD Stage 1, RonnyR20 blz 1
320,0 pk / 6.500, 431,5 Nm / 4.000, JD stage 1 op maat, Rob6vs blz 2
275,0 pk / 6.100, 380,0 Nm / 3.200, Standaard, Green Hornet blz. 16 (1e-meting). (oud)
Golf VI
354,4 pk / 5.600, 476,9 Nm / 3.400, DVX (B) stage 3 geg. ontbreken, Wolfy, blz. 31
310,5 pk / 5.300, 445,1 Nm / 3.600, JD stage 2+ BP Ultimate, Vdub blz. 11
309,6 pk / 5.400, 435,3 Nm / 3.500, JD stage 2, Carbonio, Staffpride, blz. 21
307,6 pk / 5.400, 427,1 Nm / 4.300, JD stage 2 Milltek + Carbonio, Sitechris blz.17
306,1 pk / 5.500, 418,9 Nm / 3.400, JD stage 2 Carbonio, BP Ultimate, Gies blz 20 nieuw
305,9 pk / 5.600, 421,8 Nm / 3.800, JD stage 2, kat/mod en Carbonio, BP98, Fazer1000, blz. 38
304,4 pk / 5.500, 429,3 Nm / 4.500, JD stage 2, DSG 2 Carbonio Turbo back uitlaat, Jimmygti blz. 10
304,3 pk / 5.600, 430,8 Nm / 3.700, JD stage 2, downpipe, Carbonio, Comp102, infine, blz. 37
304,2 pk / 5.500, 419,0 Nm / 3.500 - 5.300, DSG, JD stage 2 uitlaat en Carbonio, Zoef, blz. 36
303,1 pk / 5.900, 410,0 Nm / 3.500, DSG, JD stage 2, kat-mod, Carbonio, Knuffelturk, blz. 34
302,7 pk / 5.500, 426,0 Nm / 4.400, JD stage 2 K&N 57S Fox downpipe, Gerben302JD blz 16
300,6 pk / 5.600, 406,4 Nm / 4.400, JD stage 2 Carbonio, Hillebrand, blz. 33
297,7 pk / 5.600, 424,4 Nm / 4.300, JD op maat, kat-mod Carbonio, Golf VI GTI Adidas blz. 21
296,6 pk / 5.600, 421,2 Nm / 4.500, JD op maat, kat-mod Carbonio, BP89, Meik blz. 21
296,0 pk / 5.800, 427,0 Nm / 4.000, DSG, JD stage 2, kat-mod en K&N, Rieshammer, blz. 29
295,0 pk / 5.300, 421,1 Nm / 4.700, DSG, JD stage 2(?), kat-mod K&N fliter, RON 95 met bio, bzb blz. 21
292,1 pk / 5.400, 443,8 Nm / 4.000, DSG, DVX (B) stage 2, Xavier gti, blz. 25
289,5 pk / 5.500, 431,0 Nm / 3.500, JD stage 2 kat-mod Carbonio, Ron98, eddiea, blz. 34
287,8 pk / 5.600, 403,0 Nm / 4.600, JD stage 1 Carbonio, BertusGTI, blz. 21
286,1 pk / 5.600, 403,9 Nm / 4.200, JD stage 1 Carbonio, BP98, Gies blz 2 oud
284,2 pk / 5.300, 406,2 Nm / 3.500, JD stage 1 Aral 102, RobvR blz 11
282,2 pk / 5.300, 424,0 Nm / 4.000, JD stage 1, gepost via Race Eend, blz. 34
281,7 pk / 5.400, 399,1 Nm / 4.600. JD stage 1 Ultimate, HC1973 blz. 18
281,5 pk / 5.200, 409,6 Nm / 3.600, JD alleen met met carbo + downpipemod, Sitechris blz 4 oud2
277,0 pk / 5.500, 385,5 Nm / 4.100, JD stage 1, K&N, Bleutiger, blz.22
279,8 pk / 5.100, 416,0 Nm / 4.300, JD stage 1, misterxenon, blz. 21
274,2 pk / 4.800, 412,7 Nm / 4.500, JD Stage 1, Nico blz 1
274,0 pk / 6.300, 398,2 Nm / 4.300, JD stage 1, BP Ultimate, Ulle_gti blz 1
272,8 pk / 5.200, 389,5 Nm / 3.700- 4.700, JD stage 1, BP Ultimate, GTI_6 blz 4
270,9 pk / 5.184, 411,0 Nm / 4.127, Apec (B) stage 1, Glenne blz 16
266,7 pk / 5.021, 415,0 Nm / 3.901, DSG, Apec (B) stage 1, Doohie, blz. 27
266,2 pk / 5.200, 402,8 Nm / 3.600, Abt stage 1, SiteChris blz 1 oud1
263,6 pk / 5.900, 408,1 Nm / 4.000, DSG, DVX (B) stage 1, Nailz, blz. 33
263,4 pk / 5.800, 365,7 Nm / 4.300, Abt stage 1, Van Gils blz 2
237,2 pk / 5.900, 310,9 Nm / 2.900, Origineel, Konjo, blz. 22
Golf VII
300,6 pk / 5.000, 450,0 Nm / 4.500, DSG 230 PP, JD box Ron98, via JD, blz. 34
248,0 pk / 5.200, 381,5 Nm / 2.800, DSG 230 PP, Standaard , Ron98, via JD, blz. 34
Golf VII R 300 pk
372,5 pk / 6.300, 492,0 / 4.600, JD box, JM downpipe, APR intake, Real/One, blz. 38
Scirocco III
2.0 TSI: 300,2 pk / 5.500, 414,0 Nm / 4.400, DSG, JD stage 2, intaje en uitlaat, Demtex, blz. 34
2.0 TSI: 282,2 pk / 5.400, 412,4 Nm / 3.800, JD stage II (of 1,5?), kat-mod en ander filter, Crokko, blz. 24
2.0 TSI: 230,4 pk / 6.000, 321,9 Nm / 4.000, standaard?......... , Vipergreen, blz. 34
TDI : 217,2 pk / 4.000, 461,0 Nm / 2.500, JD stage 2, aanpassingen?, Tino, blz. 34
Scirocco R
369,1 pk / 6.500, 464,0 Nm / 3.000 - 5.800, JD stage 2, JM 3.5" downpipe (100), Carbonio BP98 ,maRRRtinis, blz. 38
Beetle 2012 ->
281,4 pk / 5.500, 400,9 Nm / 3.500, DSG, DVX, Tirex, blz. 26
Passat CC 1.8 TSI 160 pk
249,9 pk / 382,0 Nm, JD stage 2 JM downpipe Carbon intake, Schipperss, blz. 35 (nieuw)
219,4 pk / 349,5 Nm, stage 1, schipperss,blz 20 (was stage 1)
180,4 pk / 266,0 Nm, schipperss blz 20 oud (1e meting)
Polo
VW Transporter T5
217,9 pk / 4.000, 510,4 Nm / 2.400, DSG AWD (180 pk biturbo), JD stage 1, Bleutiger, blz. 31
Audi S3 8p 2007
323,1 pk / 6.500, 450,1 Nm / 3.600, JD stage 1, BP98 + E85, RickS3TFSI, blz. 33
366,8 pk / 6.100, 481,0 Nm / 3.800, JD stage 2 + nu een Forge Twin Take, R32Amsterdam, blz. 36 nieuw!
338,8 pk / 6.600, 448,0 Nm / 4.800, JD stage 1 Carbonio BP98+E85, R32Amsterdam, blz. 35
328,9 pk / 6.400, 437,0 Nm / 4.800, JD stage 1 Carbonio BP98, R32Amsterdam, blz. 35
Skoda Octavia RS, "Golf V motor"
309,3 pk / 3.500, 447,9 Nm / 5.500, JD stage 2, Milltek downpipe met sportkat K&N Typhoon, BP98 + E85 (kop reiniging! HS), O2RS blz. 22
283,9 pk / 5.900, 408,0 Nm / 4.600, JD stage 2, kat-mod en K&N, gepost via Race Eend, blz.34
271,9 pk / 5.000, 420,6 Nm / 3.500, JD stage 2 kat-mod K&N, Koreaan, blz. 34
Om te voorkomen dat we appels met peren gaan vergelijken, geef dan het volgende aan:
Type auto
Tuner en stage
Wel / geen CAI (Cold Air Intake)
Aanpassing downpipe
Aanpassing uitlaat
Soort en merk benzine (met eventueel toevoeging)
Totaaloverzicht van de auto`s waarvan een uitdraai is geplaatst:
Golf III
264,8 pk / 6.500, 315,3 Nm / 4.800, JD stage , compressor, GTI-16vSC, blz. 35
Golf IV
305,6 pk / 5.500, 426,8 Nm / 4.500, JD stage? turbo en i.c., NielsGTI-Edition, blz. 33
235,5 pk / 5.200, 389,5 Nm / 3.700-4.700, “NielsGTI-Edition 25” blz. 4
205.0 pk / 5.200, 355,0 Nm / 3.300, WesleyGTI, blz. 22
Golf V
431,0 pk / 5.500, 500,9 Nm / 4.500, DSG, JD stage 5, Spuugemmer blz. 11 nieuw
419,3 pk / 6.300, 479,3 Nm / 4.500 , DSG, JD stage 4, Spuugemmer blz. 9 oud
374,7 pk / 6.000, 451,2 Nm / 3.500 - 5.500, JD stage 3, DSG, Spuugemmer blz 1 oud
372,2 pk / 5.900, 480,6 Nm / 3.500, JD Stage 3, drijfstangen geen kat HD pomp en een KO4, Loenders, blz. 20
361,1 pk / 6.500, 464,0 Nm / 4.400, JD c Evo (F), Motor Ed30, VW R cai/uitlaat, i.c., Fuel pomp, EVO-Engineering blz. 22
297,6 pk / 5.200, 438,4 Nm / 3.200 - 4.500, JD stage 2, turboback systeem, Carbonio + K&N, V-power + E85, bcgti blz. 13
295,5 pk / 5.300, 432,1 Nm / 3.300, JD stage 1,5 BP98 (BWA), kat-mod Pipercross filter, VWpsycho blz. 22
293,8 pk / 6.000, 411,0 Nm / 3.000, JD stage 1? Pipercross kat-mod BP98 + bio, Christian, blz. 33
292,9 pk / 5.600, 406,0 Nm / 4.300, JD stage 2 Milltek en Carbonio, Ron98 + bio (zonder bio 272 pk), MrJ, blz. 36
291,0 pk - 6.000, 401,7 Nm - 3.300, JD stage 2 kat/mod in combi met Twin Take!, via Race Eend, blz. 37
288,2 pk / 5.000, 422,9 Nm / 4.800, DSG, JD stage 2, JM downpipe K&N inlegfilter, Keizer, blz. 32
287,6 pk / 5.600, 407,6 Nm / 3.200, DSG, JD stage 2, Patrick B, blz. 30
287,2 pk / 5.200, 419,3 Nm / 4.200, JD stage 1,5 kat-mod Carbonio met Ultimate + 5% bio! Back@GTI blz. 18
286,4 pk / 5.400, 430,7 Nm / 3.600, JD stage 2, DSG Milltek + Carbonio en BP Ultimate, Paultje63 blz. 17
285,0 pk / 5.800, 414,6 Nm / 3.200, JD stage 2Carbonio Milltek (cat-back), gol5ive blz. 21
284,4 pk / 6.000, 406,0 Nm / 3.000 - 4.800, E240, JD stage 2, kat-mod K&N, Tim 240, blz. 35
283,5 pk / 6.100, 434,6 Nm / 4.000, JD stage 2, Milltek BP98 + E85, JR-Mk5gti blz. 20
283,3 pk / 6.500, 421,1 Nm / 3.500, Carbo, Milltek, JD stage 2+ BP 98, (met 15% bio: 292,3 pk en 442,7 Nm), Wilcoos blz 1
283,3 pk / 5.600, 414,9 Nm / 4.500, JD stage 2, Milltek en Twintake, RON 98 (290 en 420 op E85), EJgti, blz. 21
279,8 pk / 5.900, 417,0 Nm / 4.700, JD stage 2 kat-mod, gepost door Race Eend, blz. 34
276,3 pk / 6.000, 404,2 Nm / 3.400, JD stage 2, Forge Twintake kat-mod, E85, Stefor, blz. 31
276,1 pk / 5.000, 414,0 Nm / 4.700, DSG, JD stage 1,5, kat-mod Carbonio Pipercross inlegfilter BP98, Mister s, blz. 31
275,9 pk / 6.000, 402,0 Nm / 3.300, JD stage 1,5, kat-mod, gepost door Race Eend, blz. 34
275,2 pk / 5.500, 398,0 Nm / 4.600, JD stage 2 kat-mod en filter, gepost via Race Eend, blz. 34
274,0 pk / 5.500, 413,0 Nm / 3.200, JD custom + Carbonio, Gol5ive, blz 17
273,8 pk / 6.000, 412,6 Nm / 3.800, DSG, JD stage 2, kat-mod, g-loudertje, blz. 33
272,7 pk / 6.000, 409,0 Nm / 4.700, JD stage 2, aanpassing?, gepost via Race Eend, blz. 34
272,3 pk / 5.300, 431,0 Nm / 3.700, JD stage 1,5 kat-mod, gepost via Race Eend, blz. 34
272,2 pk / 5.000, 402,0 Nm / 3.200 - 5.000, VAGtechniek stage 2 turbo/back Ron98, robskuh, blz. 37
272,0 pk / 4.300, 430,0 Nm / 4.000, DVX peformance?, Milltek, S3 IC, Oetinger Airbox K&N Forge DV, Freddier blz. 19
271,9 pk / 5.500, 405,0 Nm / 4.000, JD stage 2 kat-mod, gepost via Race eend, blz. 34
257,8 pk / 5.300, 400,5 Nm / 4.000, DSG, JD Carbonio BP98, Mez, blz. 30
256,2 pk / 6.000, 398,6 Nm / 3.300, JD stage 1, Werner blz 2
249,7 pk / 5.552, 370,0 Nm / 3.049, DSG, APEC (B), stage 1, DD_GTI, blz. 31
244,5 pk / 6.000, 352,0 Nm / 4.000 - 5.000, Abt (E240), kat-mod K&N, Tim240 (oud, zie 284,4 pk), blz. 35
244,2 pk / 5.500, 405,0 Nm / 3.900, DSG, tuner ?, kat-mod en BP98, Ralphd, blz. 30
215,8 pk / 6.400, 305,5 Nm / 2.800, standaard chip, Jeffreyvdt blz 1
208,2 pk / 5.500, 317,9 Nm / 4.000, standaard chip, Jarno 1979 blz 4
Golf V R32
267,1 pk / 6.500, 355,3 Nm / 2.800, JDcustom, R32boxtel blz.18
Golf V Edition 30
499,5 pk / 7.000, 541,5 Nm / 4.500, JD Turbokit WMI dual nozzle injectie, Golddigger, blz. 28
450,2 pk / 6.600, 529,4 Nm / 5.300, JD stage VII+, Golddigger, blz. 22
424,8 pk / 6.600, 475,3 nm / 4.500, JD stage?, Roka, blz. 27
352,9 pk / 6.300, 441,8 Nm / 4.000, DSG, JD stage 2, BasKO4 blz 2
351,7 pk / 6.100, 487,0 Nm / 3.500, DSG, JD stage 2, turbo back, Big intake, dannyvw, blz. 34
350,2 pk / 6.300, 468,4 Nm / 3.400, JD stage 2, Milltek Carbonio Aral 102, Hongerlap blz. 21 (nieuw)
344,3 pk / 6.300, 448,5 Nm / 4.300, JD Stage 2 carbonio K&N Milltek, Ex Floppie blz 2
341,2 pk / 6.400, 459,0 Nm / 4.000, DSG, JD stage 2, GolfL blz. 7 nieuw
340,0 pk / 6.400, 459,6 Nm / 3.800, JD stage 2 custom Klouxone blz.18
336,3 pk / 6.000, 440,3 Nm / 3.500, JD stage 2, FrankEd30 blz. 5
336,3 pk / 6.500, 403,0 Nm / 4.700, DSG, JD stage 2, aanpassing? , gepost via Race Eend, blz. 34
330,5 pk / 6.500, 442,3 Nm / 3.900, JD stage 1, BP98 en E85, Roderik, blz. 31
329,8 pk / 6.200, 420,9 Nm / 4.800, DSG, K&N rvs uitlaat + incl 100 cells, BP98 (349,7 pk + 447,4 Nm op E85 mix), MackDennis blz. 5
324,1 pk / 6.200, 421,5 Nm / 4.500, JD stage 2, K&N downpipe 200 cells (JMtuning), BP98. (+ E85 mix 335,7 pk en 428,9 NM) Verlengsnoer blz. 5
323,9 pk / 6.000, 424,8 Nm / 4.000, JD stage 2 kat-mod Ron98, ferry, blz. 36
320,4 pk / 6.000, 429,9 Nm / 3.500 - 4.500, JD stage 1,5 Carbonio K&N kat-mod, Ultimate (10% bio 332,4 pk, 434,8 Nm). Edition 30 blz. 17
291,1 pk / 6.100, 436,9 Nm / 2.900, Hartog Tuning stage 1, Aral 102, Hongerlap blz. 21 (oud, 1e meting JD)
275,1 pk / 6.600, 337,4 Nm / 4.700, DSG, OCT tuning stage 1, GolfL blz. 7 Oud
245,9 pk / 6.000, 350,1 Nm / 3.000, Standaard Ultimate (de Carbonio en kat-mod doen dan niet zoveel) Edition 30 blz. 17 Oud (1e-meting)
Golf VI Edition 35
352,2 pk / 6.100, 442,0 Nm / 4.600, JD Stage 2, Carbonio BP98 en Milltek, Haantje de Voorste, blz. 30
350,2 pk / 6.300, 441,4 Nm / 3.000 – 4.500, JD stage 2, carbo Fox uitlaat via RaceEend blz. 9
343,0 pk / 6.300, 457,4 Nm / 3.200, JD stage 1,5 met kat-mod en Carbonio, Black Ed35, blz. 23
332,2 pk / 6.400, 435,8 Nm / 4.200, JD stage 1, Ron 100, Hoebb blz. 12
324,7 pk / 6.200, 425,5 Nm / 3.200, JD Custom op maat, haantje de voorste, blz. 22
266,0 pk / 5.900, 355,0 Nm / 2.800, standaard met kat-mod en Carbonio, Black Ed35, blz. 23 (oud, eerste meting)
261,0 pk / 6.100, 353,2 Nm / 3.100, standaard met kat-mod, Yal blz. 21
Golf VI R20
398,8 pk / 6.200, 491,3 Nm / 4.700, DSG, JD stage 4 PP, veel aangepast!, HS2005, blz. 35
372,2 pk / 6.300, 479,1 Nm / 3.300, DSG (stg 2) JD stage 2 (chip op maat) uitlaat + Pipercross luchtfilter, Green Hornet blz. 19
355,2 pk / 6.500, 460,9 Nm / 3.200, JD stage 2, DSG, Ultimate, Milltek + Carbonio + RonnyR20 blz. 18
353,6 pk / 6.000, 477,5 Nm / 4.200, JD stage 2 Milltek, DSG, FastR blz. 14
330,1 pk / 6.600, 445,2 / 3.500-4.500 Nm, DSG (stage 2) JD stage 1,5 + Pipercross cai, Green Hornet blz. 16. (oud)
321,1 pk / 6.500, 418,3 Nm / 3.300, JD Stage 1, RonnyR20 blz 1
320,0 pk / 6.500, 431,5 Nm / 4.000, JD stage 1 op maat, Rob6vs blz 2
275,0 pk / 6.100, 380,0 Nm / 3.200, Standaard, Green Hornet blz. 16 (1e-meting). (oud)
Golf VI
354,4 pk / 5.600, 476,9 Nm / 3.400, DVX (B) stage 3 geg. ontbreken, Wolfy, blz. 31
310,5 pk / 5.300, 445,1 Nm / 3.600, JD stage 2+ BP Ultimate, Vdub blz. 11
309,6 pk / 5.400, 435,3 Nm / 3.500, JD stage 2, Carbonio, Staffpride, blz. 21
307,6 pk / 5.400, 427,1 Nm / 4.300, JD stage 2 Milltek + Carbonio, Sitechris blz.17
306,1 pk / 5.500, 418,9 Nm / 3.400, JD stage 2 Carbonio, BP Ultimate, Gies blz 20 nieuw
305,9 pk / 5.600, 421,8 Nm / 3.800, JD stage 2, kat/mod en Carbonio, BP98, Fazer1000, blz. 38
304,4 pk / 5.500, 429,3 Nm / 4.500, JD stage 2, DSG 2 Carbonio Turbo back uitlaat, Jimmygti blz. 10
304,3 pk / 5.600, 430,8 Nm / 3.700, JD stage 2, downpipe, Carbonio, Comp102, infine, blz. 37
304,2 pk / 5.500, 419,0 Nm / 3.500 - 5.300, DSG, JD stage 2 uitlaat en Carbonio, Zoef, blz. 36
303,1 pk / 5.900, 410,0 Nm / 3.500, DSG, JD stage 2, kat-mod, Carbonio, Knuffelturk, blz. 34
302,7 pk / 5.500, 426,0 Nm / 4.400, JD stage 2 K&N 57S Fox downpipe, Gerben302JD blz 16
300,6 pk / 5.600, 406,4 Nm / 4.400, JD stage 2 Carbonio, Hillebrand, blz. 33
297,7 pk / 5.600, 424,4 Nm / 4.300, JD op maat, kat-mod Carbonio, Golf VI GTI Adidas blz. 21
296,6 pk / 5.600, 421,2 Nm / 4.500, JD op maat, kat-mod Carbonio, BP89, Meik blz. 21
296,0 pk / 5.800, 427,0 Nm / 4.000, DSG, JD stage 2, kat-mod en K&N, Rieshammer, blz. 29
295,0 pk / 5.300, 421,1 Nm / 4.700, DSG, JD stage 2(?), kat-mod K&N fliter, RON 95 met bio, bzb blz. 21
292,1 pk / 5.400, 443,8 Nm / 4.000, DSG, DVX (B) stage 2, Xavier gti, blz. 25
289,5 pk / 5.500, 431,0 Nm / 3.500, JD stage 2 kat-mod Carbonio, Ron98, eddiea, blz. 34
287,8 pk / 5.600, 403,0 Nm / 4.600, JD stage 1 Carbonio, BertusGTI, blz. 21
286,1 pk / 5.600, 403,9 Nm / 4.200, JD stage 1 Carbonio, BP98, Gies blz 2 oud
284,2 pk / 5.300, 406,2 Nm / 3.500, JD stage 1 Aral 102, RobvR blz 11
282,2 pk / 5.300, 424,0 Nm / 4.000, JD stage 1, gepost via Race Eend, blz. 34
281,7 pk / 5.400, 399,1 Nm / 4.600. JD stage 1 Ultimate, HC1973 blz. 18
281,5 pk / 5.200, 409,6 Nm / 3.600, JD alleen met met carbo + downpipemod, Sitechris blz 4 oud2
277,0 pk / 5.500, 385,5 Nm / 4.100, JD stage 1, K&N, Bleutiger, blz.22
279,8 pk / 5.100, 416,0 Nm / 4.300, JD stage 1, misterxenon, blz. 21
274,2 pk / 4.800, 412,7 Nm / 4.500, JD Stage 1, Nico blz 1
274,0 pk / 6.300, 398,2 Nm / 4.300, JD stage 1, BP Ultimate, Ulle_gti blz 1
272,8 pk / 5.200, 389,5 Nm / 3.700- 4.700, JD stage 1, BP Ultimate, GTI_6 blz 4
270,9 pk / 5.184, 411,0 Nm / 4.127, Apec (B) stage 1, Glenne blz 16
266,7 pk / 5.021, 415,0 Nm / 3.901, DSG, Apec (B) stage 1, Doohie, blz. 27
266,2 pk / 5.200, 402,8 Nm / 3.600, Abt stage 1, SiteChris blz 1 oud1
263,6 pk / 5.900, 408,1 Nm / 4.000, DSG, DVX (B) stage 1, Nailz, blz. 33
263,4 pk / 5.800, 365,7 Nm / 4.300, Abt stage 1, Van Gils blz 2
237,2 pk / 5.900, 310,9 Nm / 2.900, Origineel, Konjo, blz. 22
Golf VII
300,6 pk / 5.000, 450,0 Nm / 4.500, DSG 230 PP, JD box Ron98, via JD, blz. 34
248,0 pk / 5.200, 381,5 Nm / 2.800, DSG 230 PP, Standaard , Ron98, via JD, blz. 34
Golf VII R 300 pk
372,5 pk / 6.300, 492,0 / 4.600, JD box, JM downpipe, APR intake, Real/One, blz. 38
Scirocco III
2.0 TSI: 300,2 pk / 5.500, 414,0 Nm / 4.400, DSG, JD stage 2, intaje en uitlaat, Demtex, blz. 34
2.0 TSI: 282,2 pk / 5.400, 412,4 Nm / 3.800, JD stage II (of 1,5?), kat-mod en ander filter, Crokko, blz. 24
2.0 TSI: 230,4 pk / 6.000, 321,9 Nm / 4.000, standaard?......... , Vipergreen, blz. 34
TDI : 217,2 pk / 4.000, 461,0 Nm / 2.500, JD stage 2, aanpassingen?, Tino, blz. 34
Scirocco R
369,1 pk / 6.500, 464,0 Nm / 3.000 - 5.800, JD stage 2, JM 3.5" downpipe (100), Carbonio BP98 ,maRRRtinis, blz. 38
Beetle 2012 ->
281,4 pk / 5.500, 400,9 Nm / 3.500, DSG, DVX, Tirex, blz. 26
Passat CC 1.8 TSI 160 pk
249,9 pk / 382,0 Nm, JD stage 2 JM downpipe Carbon intake, Schipperss, blz. 35 (nieuw)
219,4 pk / 349,5 Nm, stage 1, schipperss,blz 20 (was stage 1)
180,4 pk / 266,0 Nm, schipperss blz 20 oud (1e meting)
Polo
VW Transporter T5
217,9 pk / 4.000, 510,4 Nm / 2.400, DSG AWD (180 pk biturbo), JD stage 1, Bleutiger, blz. 31
Audi S3 8p 2007
323,1 pk / 6.500, 450,1 Nm / 3.600, JD stage 1, BP98 + E85, RickS3TFSI, blz. 33
366,8 pk / 6.100, 481,0 Nm / 3.800, JD stage 2 + nu een Forge Twin Take, R32Amsterdam, blz. 36 nieuw!
338,8 pk / 6.600, 448,0 Nm / 4.800, JD stage 1 Carbonio BP98+E85, R32Amsterdam, blz. 35
328,9 pk / 6.400, 437,0 Nm / 4.800, JD stage 1 Carbonio BP98, R32Amsterdam, blz. 35
Skoda Octavia RS, "Golf V motor"
309,3 pk / 3.500, 447,9 Nm / 5.500, JD stage 2, Milltek downpipe met sportkat K&N Typhoon, BP98 + E85 (kop reiniging! HS), O2RS blz. 22
283,9 pk / 5.900, 408,0 Nm / 4.600, JD stage 2, kat-mod en K&N, gepost via Race Eend, blz.34
271,9 pk / 5.000, 420,6 Nm / 3.500, JD stage 2 kat-mod K&N, Koreaan, blz. 34