RNS510 kaartversie V8.

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door wehoo »

wehoo schreef:.... ik ga deze 7692 versie niet naar HDD overzetten....
Hahaha.... zeg nooit nooit. Vanmiddag versie 7692 overgezet naar HDD van de RNS510. Ongeveer 45 min. Daarna een reset omdat de roodlichtflitsers niet zichtbaar waren in het keuzemenu. Na opstarten 'Regensburgsyndroom'. :shock: :shock:
RNS510 uit/aan ---> navigatie niet synchroon met de weg. Navigeerde door het ernaast gelegen weiland. :( Nogmaals een reset. ---> alles oké. :lol: :lol: Speedcams van Duitsland (zover getest) staan er ook op.
Overgezet vanuit een Telefunken DVD+R DL.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door KlouxOne »

wehoo schreef:
wehoo schreef:.... ik ga deze 7692 versie niet naar HDD overzetten....
Hahaha.... zeg nooit nooit. Vanmiddag versie 7692 overgezet naar HDD van de RNS510. Ongeveer 45 min. Daarna een reset omdat de roodlichtflitsers niet zichtbaar waren in het keuzemenu. Na opstarten 'Regensburgsyndroom'. :shock: :shock:
RNS510 uit/aan ---> navigatie niet synchroon met de weg. Navigeerde door het ernaast gelegen weiland. :( Nogmaals een reset. ---> alles oké. :lol: :lol: Speedcams van Duitsland (zover getest) staan er ook op.
Overgezet vanuit een Telefunken DVD+R DL.
En vanwaar deze geniale ingeving Wehoo? toch nog meer geruchten gevonden dat de 7672 geen officele release is :mrgreen:
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door wehoo »

KlouxOne schreef:.....En vanwaar deze geniale ingeving Wehoo? toch nog meer geruchten gevonden dat de 7672 geen officele release is :mrgreen:
Onder andere, maar nog meer "geruchten" gehoord, dat er geen verschil in kaartmateriaal is tussen 7672,7676 en 7692. ;)
Maar vooral omdat ik een elektronica- en gadgetfreak ben. 8-) :lol: :lol:

(hoe staat het met de voicecontrol perikelen?)
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door KlouxOne »

dat er geen verschil tussen 7672 en 7676 zit is volgens mij vrij logisch. je weet ook dat de gene de iso's maakt de naam express veranderd omdat anders de RNS ze niet ziet als nieuwe kaarten?

haha. dat hadden we nog niet gemerkt :mrgreen:

Ik van het weekend even kijken hoe of wat voor de voice control 8-) nog bedankt voor de commando's!
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door wehoo »

KlouxOne schreef:dat er geen verschil tussen 7672 en 7676 zit is volgens mij vrij logisch. je weet ook dat de gene de iso's maakt de naam express veranderd omdat anders de RNS ze niet ziet als nieuwe kaarten?

haha. dat hadden we nog niet gemerkt :mrgreen:

Ik van het weekend even kijken hoe of wat voor de voice control 8-) nog bedankt voor de commando's!
7692 is ook een 'modified version' (van 7690, waarbij 7691 de Oosteuropaversie is). Deze laatste twee in originele VW-staat en nu te koop bij de (Duitse) VW dealer. (à 199,00 euro :o )
link: http://www.volkswagen-zubehoer-shop.de/ ... --V8-.html
Vandaag een stuk in Duitsland gereden, waar de flitspalen ook netjes worden aangegeven. Het symbool voor de roodlichtflitspalen is een stuk kleiner weergegeven in het scherm dan het symbool van de vaste flitspalen.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Gies
Berichten: 523
Lid geworden op: 17 apr 2011, 12:33
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door Gies »

wehoo schreef:Maar vooral omdat ik een elektronica- en gadgetfreak ben. 8-) :lol: :lol:
Dan heb je deze vast al in huis ... Afbeelding :lol:
Groeten, Gies.
Golf 6 GTI DSG, Stage 2, Carbonio air intake, Milltek 3 inch turbo-back exhaust >>> 306 Pk / 418 Nm
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door KlouxOne »

Op verzoek van Wehoo wil ik graag hier mededelen dat ik vorige week een nieuwe versie heb ontwikkeld van de officieel uitgebrachte v8 kaarten. In deze versie heb ik Flitspalen in heel Europa toegevoegd, Gescheiden benzinestations door heel europa, ( bp, shell, total, esso, aral en tamoil voor de gene die bio ethanol tanken) FastFood door heel europa, en ING en ABN pinautomaten in NL. ook heb ik alle iconen zelf vormgegeven en op maat gemaakt voor de RNS510.

Versie draait hier al op de RNS510 HDD.

Ik zelf vind het erg handig. Wat jij Wehoo?
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door Verlengsnoer »

Say what!!! dat moet een helse klus zijn geweest! SUPER!

Ik zou dit ook heel handig vinden! vooral fastfood door heel Europa ;-)

Is deze versie al te vinden op het WWW?
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door wehoo »

KlouxOne schreef:Op verzoek van Wehoo wil ik graag hier mededelen dat ik vorige week een nieuwe versie heb ontwikkeld van de officieel uitgebrachte v8 kaarten. In deze versie heb ik Flitspalen in heel Europa toegevoegd, Gescheiden benzinestations door heel europa, ( bp, shell, total, esso, aral en tamoil voor de gene die bio ethanol tanken) FastFood door heel europa, en ING en ABN pinautomaten in NL. ook heb ik alle iconen zelf vormgegeven en op maat gemaakt voor de RNS510.

Versie draait hier al op de RNS510 HDD.

Ik zelf vind het erg handig. Wat jij Wehoo?
Yes..... zeker zeer handig :idea: :!: Met name de Aral tankstations (in Duitsland met Ultimate 102). :lol:
Ik draai deze versie nu in DVDnavmode. Dit gaf aanvankelijk wat problemen met het zichtbaar maken van de extra pois. Nadat ze zijn aangevinkt waren ze niet meteen zichtbaar. Twee maal een reset moeten geven voordat alles zichtbaar was. Maar daarna werkte het goed. Ik ben er zeer tevreden over. Thanks KlouxOne. :D
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door KlouxOne »

Verlengsnoer schreef:Say what!!! dat moet een helse klus zijn geweest! SUPER!

Ik zou dit ook heel handig vinden! vooral fastfood door heel Europa ;-)

Is deze versie al te vinden op het WWW?

Klopt. :mrgreen:

maar ik weet nu precies hoe het werkt. ben er wel een uurtje of 8 mee zoet geweest denk ik.

je krijgt zo pb ;)
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door staffpride »

Zo dan, dan ben je goed bezig geweest :!: super man :!:

Zou hem ook wel hééél graag willen proberen :D

Dus hou me graag aanbevolen,

credits 2U of course
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door KlouxOne »

Ik post vanavond wel even wat foto's van hoe het eruit ziet op de RNS510. krijgen jullie een beetje een idee.
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door wehoo »

Klouxone-version ;) :lol: :lol:

Afbeelding

Afbeelding
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door wehoo »

edit: dubbelpost :o
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door KlouxOne »

Haha! Heel cool wehoo! Ik ben er niet meer aan toe gekomen. Ik ben aan het skieen. Gti ligt onder een meter sneeuw :)

Bedankt voor de screenshots! Draait hij goed op je HDD?
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door wehoo »

KlouxOne schreef:Haha! Heel cool wehoo! Ik ben er niet meer aan toe gekomen. Ik ben aan het skieen. Gti ligt onder een meter sneeuw :)

Bedankt voor de screenshots! Draait hij goed op je HDD?
Jouw kaartversie draait nog in DVDnavmode. Aan overzetten nog niet toegekomen; GTI staat al een week stil, in rust.
Komende week gaat ie naar de nieuwe forumsponsor vdU voor 'gadgetuitbreiding'. :lol:
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door KlouxOne »

O vertel :D
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door wehoo »

KlouxOne schreef:O vertel :D
Geduld. 8-) Pas als het klaar is en werkend zoals ik het wil.
(eind komende week)
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door Verlengsnoer »

Vandaag opweg naar huis de "for wehoo" versie by KlouxOne erop gezet. Uiteraard de Mac, KFC etc. , bp, arial en de flitspalen aangezet

Afbeelding
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door KlouxOne »

En wat vind je er van? :D
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door Verlengsnoer »

Nou het ziet er op het eerste gezicht super uit. Weet nu al dat als die kleine in de auto zit en het icoontje van de Mac. ziet ze uit haar dak gaat :-)!

Je hebt er veel tijd aan besteed :-)!!! Well done!!!
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door wehoo »

KlouxOne-version 7694 staat nu op HDD. ;) 8-)
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door KlouxOne »

Goed om te lezen dat iedereen het waardeerd :) ik ben er zelf ook blij mee! Mochten mensen nog suggesties hebben voor verbeteringen, hoor ik het graag! ik zelf ben ook bezig met updates zoeken voor de tank stations en andere dingen. Pin automaten zijn bv niet helemaal 100% up to date. Maar we klooien gewoon verder :D
Gebruikersavatar
Golf VI GTI Adidas
Berichten: 447
Lid geworden op: 18 feb 2012, 11:15
Type auto: Golf 6 GTI Adidas
Locatie: Randstad

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door Golf VI GTI Adidas »

Ik ben nieuw hier op het forum, en ik moet zeggen dat de KlouxOne-versie mij wel erg aanspreekt (echt super gedaan KlouxOne!!!). Ik heb je naam al genoemd in mijn "even voorstellen" artikeltje haha... Staat deze versie ergens op het internet?

En dan een misschien wat lompe vraag, maar werkt deze versie op alle RNS 510's? Ik heb alle 12 pagina's hier doorgelezen, maar ik kon op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer zien. De RNS 510 in mijn Golf heeft ook spraakbediening, mocht dit eventueel een issue zijn....

Dank jullie wel!!!
Golf VI GTI DSG DCC Adidas Edition - JD Chip op Maat/Lege Kat/Carbonio --> 298Pk en 425 Nm
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: RNS510 kaartversie V8.

Bericht door wehoo »

Golf VI GTI Adidas schreef: ... maar werkt deze versie op alle RNS 510's?
Kaartversies staan los van de SW-versies en werken met elke RNS510.
Voor de poi-verwerking zijn 2 manieren: Pois- geïntergreerd in de kaart en pois in een aparte subdir. die toegankelijk is met de nieuwere SW (SW39xx). Bij de laatste versie is het mogelijk zelf pois toe te voegen. De eerste poi-verwerkingsmanier werkt ook bij de nieuwere RNS510's. De Klouxversie heeft net zoals de originele (die bewerkt is) beide poi-manieren. (grootte 5 Gb).
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten