RCD310

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Stoffel147
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 okt 2011, 10:58

RCD310

Bericht door Stoffel147 »

Volgende week mag ik eindelijk mijn GOLF 6 GTI gaan ophalen en heb een vraagje over de muziek .
ik hou van een mooi geluid in de wagen en vroeg me af of er iemand de RCD310 in zijn wagen heeft ?
Geeft deze een mooi geluid met de standaardboxen of moet er toch iets bij ingebouwd worden ?
Heb een volledig installatie van DLS (twv. 1500euro) thuis liggen maar zou deze willen verkopen indien
de RCD310 met standaardboxen van zeer degelijke kwaliteit is .
Wat is jullie opinie ?

Thanks ,

Christoph
Wilcoos
Berichten: 1601
Lid geworden op: 12 mei 2011, 00:00
Type auto: Golf GTI V

Re: RCD310

Bericht door Wilcoos »

Vergeet het maar ;)
Gr, Wilco

\Oo) \___w___/ (oO/
Gebruikersavatar
Renekesgti
Berichten: 1185
Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: RCD310

Bericht door Renekesgti »

De Golf 6 heeft naar mijn mening prima geluid standaard. Dit zeker t.o.v. de kartonnen eierdozen die in de V zitten.
Ik zou eerst eens bij iemand gaan luisteren met een Golf 6, maakt niet uit is altijd hetzelfde. Uiteraard geen Dynaudio pakken ;)

Mijn mening is dat dit prima klinkt.

Gr. Rene
Gebruikersavatar
Hagar
Berichten: 354
Lid geworden op: 06 mei 2011, 19:02
Type auto: Golf VII GTI

Re: RCD310

Bericht door Hagar »

Is de RNS310 geen betere optie?
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: RCD310

Bericht door RobvR »

Ik ben zeer tevreden over het standaard geluid wat uit de boxen komt. Zou je adviseren om eerst zelf te luisteren. Je kunt het altijd later nog opwaarderen als voor jou de kwaliteit tegenvalt.
Groet RobvR
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: RCD310

Bericht door Edition30 »

Renekesgti schreef:De Golf 6 heeft naar mijn mening prima geluid standaard. Dit zeker t.o.v. de kartonnen eierdozen die in de V zitten.
Ik zou eerst eens bij iemand gaan luisteren met een Golf 6, maakt niet uit is altijd hetzelfde. Uiteraard geen Dynaudio pakken ;)

Mijn mening is dat dit prima klinkt.

Gr. Rene
Eierdozen in de V? Ik vind het wel een goed geluid geven, maar mogelijk geeft een standaard 10 speakersysteem een beter geluid dan dan de door jou bedoelde eierdozen.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: RCD310

Bericht door wehoo »

Edition30 schreef:
Renekesgti schreef:De Golf 6 heeft naar mijn mening prima geluid standaard. Dit zeker t.o.v. de kartonnen eierdozen die in de V zitten.
Ik zou eerst eens bij iemand gaan luisteren met een Golf 6, maakt niet uit is altijd hetzelfde. Uiteraard geen Dynaudio pakken ;)

Mijn mening is dat dit prima klinkt.

Gr. Rene
Eierdozen in de V? Ik vind het wel een goed geluid geven, maar mogelijk geeft een standaard 10 speakersysteem een beter geluid dan dan de door jou bedoelde eierdozen.
10 speakersysteem is niet standaard. En geeft m.i. een goed geluid met originele cd's (niet gebrand, niet op een (te) lage bitrate gesampled). 8-)
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Renekesgti
Berichten: 1185
Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: RCD310

Bericht door Renekesgti »

Edition30 schreef:
Renekesgti schreef:De Golf 6 heeft naar mijn mening prima geluid standaard. Dit zeker t.o.v. de kartonnen eierdozen die in de V zitten.
Ik zou eerst eens bij iemand gaan luisteren met een Golf 6, maakt niet uit is altijd hetzelfde. Uiteraard geen Dynaudio pakken ;)

Mijn mening is dat dit prima klinkt.

Gr. Rene
Eierdozen in de V? Ik vind het wel een goed geluid geven, maar mogelijk geeft een standaard 10 speakersysteem een beter geluid dan dan de door jou bedoelde eierdozen.
@Edition30, het verschil viel mij heel erg op toen ik een tijd geleden een V mee had. Deze was voorzien van een mfd2 en een 10 speaker systeem. Vind de VI toch echt beter klinken.
Misschien had eierdozen wat minder gemogen ;)
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 64 gasten