Spiegel kantelt niet meer in R golf 6 gti

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeremyed35
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 mei 2017, 19:56
Type auto: mk6 ed35
Locatie: Ranst

Spiegel kantelt niet meer in R golf 6 gti

Bericht door Jeremyed35 »

Hallo!
Heb sinds dat ik mijn batterij heb afgekoppeld voor mn dsg service, dat Mijn spiegel niet meer kantelt wanneer ik hem in R zet, kan hem ook niet meer instellen? Ik doe het zeker op de juiste manier, heb het bij mn vriend net hetzelfde gedaan en het werkte?

Alsook krijg ik mijn rechter raam niet meer geinitaliseerd, dus de raam gaat niet meer automatisch helemaal naar boven en beneden met de bedieningsknop?

Alvast bedankt!
Mk6 ED35 // Full Milltek // 19inch OEM // RED //
Gebruikersavatar
Famous1303
Berichten: 1114
Lid geworden op: 15 mei 2015, 16:36
Type auto: Polo AW GTI
Locatie: Gelderland

Re: Spiegel kantelt niet meer in R golf 6 gti

Bericht door Famous1303 »

Je raam moet je opnieuw instellen nadat de accu eraf is geweest. Dus je knop inhouden tot hij helemaal beneden is en paar sec vasthouden, en naar boven hetzelfde. Dat werkt hier altijd.

Heb je de spiegel al uit de R stand gehaald? Hier ook de accu eraf gehad (meerdere keren) maar blijft gewoon werken. Coding gaat niet weg.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK
VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK
VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK
VW Polo 6R BM
Opel Astra GSI

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jeremyed35
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 mei 2017, 19:56
Type auto: mk6 ed35
Locatie: Ranst

Re: Spiegel kantelt niet meer in R golf 6 gti

Bericht door Jeremyed35 »

Ja klopt ik heb de linker raam gewoon terug ginitialiseerd, de linker gaat gewoon maar de rechter raam kan ik niet terug inleren?

Alsook de spiegel doet het gewoon niet? Kan ik ook niet meer terug instelen. Heb net met vagcom gekeken en de optie is wel actief dus hij zouw het moeten doen?
Mk6 ED35 // Full Milltek // 19inch OEM // RED //
Gebruikersavatar
Famous1303
Berichten: 1114
Lid geworden op: 15 mei 2015, 16:36
Type auto: Polo AW GTI
Locatie: Gelderland

Re: Spiegel kantelt niet meer in R golf 6 gti

Bericht door Famous1303 »

Jeremyed35 schreef:Ja klopt ik heb de linker raam gewoon terug ginitialiseerd, de linker gaat gewoon maar de rechter raam kan ik niet terug inleren?

Alsook de spiegel doet het gewoon niet? Kan ik ook niet meer terug instelen. Heb net met vagcom gekeken en de optie is wel actief dus hij zouw het moeten doen?
Heb je met VCDS de code aangepast toevallig?
Waar je getallen bij elkaar op moet tellen voor elke optie welke je hebt?

Wellicht zit hier een fout, bij het verkeerd optellen van de nummers kan het niet naar behoren werken ondanks dat het wel “aan” staat.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK
VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK
VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK
VW Polo 6R BM
Opel Astra GSI

Afbeelding
tolunay
Berichten: 226
Lid geworden op: 22 aug 2015, 16:17
Type auto: MK6 GTI

Re: Spiegel kantelt niet meer in R golf 6 gti

Bericht door tolunay »

Staat spiegel kantelen / mirror dip nog wel aan in je MFA ? vaak staan deze weer uit na een powerloss
tolunay
Berichten: 226
Lid geworden op: 22 aug 2015, 16:17
Type auto: MK6 GTI

Re: Spiegel kantelt niet meer in R golf 6 gti

Bericht door tolunay »

Jeremyed35 schreef: 16 jul 2017, 22:01 Alsook krijg ik mijn rechter raam niet meer geinitaliseerd, dus de raam gaat niet meer automatisch helemaal naar boven en beneden met de bedieningsknop?

Alvast bedankt!
Vaak komt dit doordat de schakelaar zelf kapot is. deze heeft 4 standen, op neer manual en op neer automatic.

voor het inleren van eindstanden moet je de automatic functie bedienen. kan zijn dat deze kapot is intern, erg vaak meegemaakt
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten