RNS510 geen kaarten meer naar gepoogde kaart update.

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
nksttv
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2017, 22:34
Type auto: GolfMK6 210PK1400TSI

RNS510 geen kaarten meer naar gepoogde kaart update.

Bericht door nksttv »

Hallo Leden,

Ik heb een aantal weken geleden een V14 dvd gekocht via marktplaats, in het begin dacht ik dat het allemaal goed ging ik kon er voor kiezen om de mappen op mijn harde schijf over te zetten en het voortgang balkje liep.

Nu heb ik een probleem, hij loopt 2-3x tot 70% en begint weer overnieuw. op een gegeven moment zegt hij Navigatie dvd plaatsen A.U.B.

ik heb dit een aantal keren geprobeerd maar had de moed opgegeven en dacht dat het aan de gekopieerde DVD lag.

Nu heb ik een originele VW V14 map DVD en ervaar precies het zelfde probleem, heeft iemand een idee???

Met vriendelijke groet,

Nick
Gebruikersavatar
GTImarkie
Berichten: 93
Lid geworden op: 18 aug 2017, 14:28
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: RNS510 geen kaarten meer naar gepoogde kaart update.

Bericht door GTImarkie »

Ik heb dit ook eens gehad en bij mij bleek dat de softwareversie die op de rns zat te hoog/nieuw was. Hierdoor konden de nieuwste kaarten niet geïnstalleerd worden. Enige mogelijkheid was het downgraden van de software, stap voor stap, want in 1 keer teruggaan naar de juiste versie zou fout kunnen gaan.
Welke software je nodig hebt en of er dit bij jou aan de hand is weet ik niet.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 988
Lid geworden op: 06 okt 2012, 01:10
Type auto: Seat Leon ST FR 2016

Re: RNS510 geen kaarten meer naar gepoogde kaart update.

Bericht door Maarten »

Is het een originele DVD? Ik had een gebrande dvd en die deed precies hetzelfde.
Serviced by EMServices.
tolunay
Berichten: 226
Lid geworden op: 22 aug 2015, 16:17
Type auto: MK6 GTI

Re: RNS510 geen kaarten meer naar gepoogde kaart update.

Bericht door tolunay »

Probeer eens te updaten via de sd kaart methode. Dat is veel minder afhankelijk van de dvd kwaliteit
iz75
Berichten: 109
Lid geworden op: 01 apr 2017, 20:56
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: RNS510 geen kaarten meer naar gepoogde kaart update.

Bericht door iz75 »

:cry:
Ik heb mijn HDD moeten vervangen. Inmiddels heb ik een hele vroege firmware kunnen installeren en doen de meeste functies het.
Maar ik heb geen navigatie.
Mocht iemand een adresje in de buurt van Purmerend wete die dit kan fiksen voor een zacht prijsje dan houd ik me aanbevolen...
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten