Uitbouw RNS met navilock

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
m0nster
Berichten: 114
Lid geworden op: 20 aug 2017, 04:01
Type auto: Golf MK6 GTI

Uitbouw RNS met navilock

Bericht door m0nster »

Ik heb een vraag:
Aangezien ik door @ed35erwin op het idee ben gekomen om mijn rns310 te vervangen voor een rcd330 vroeg ik me af hoe ik een rns met navilock uitbouw en of ik daarbij nog op speciale dingen moet letten? Ik krijg bijvoorbeeld de 4 zwarte kopjes al moeilijk los gedraaid met de hand.
Ik kan online ook bar weinig vinden over uitbouw (inbouw ook niet) van een navilock? Navilock als die niet aan de rns zelf vast zit kan die wat mij betreft gewoon blijven zitten.
Iemand die mij verder kan helpen?
p.s. het betreft een mk6 gti
m0nster
Berichten: 114
Lid geworden op: 20 aug 2017, 04:01
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Uitbouw RNS met navilock

Bericht door m0nster »

Is opgelost, kan dicht.
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: Uitbouw RNS met navilock

Bericht door Henniej »

Ja hoe?
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
m0nster
Berichten: 114
Lid geworden op: 20 aug 2017, 04:01
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Uitbouw RNS met navilock

Bericht door m0nster »

Die 4 knopjes die kun je met een puntbektang een stukje losdraaien, dan kun je ze met de hand er verder uit halen. Een zat bij mij wat stroef vast dus die heb ik helemaal met de tang eruit gedraaid. Dan kun je het plastic paneel met een trimtool verwijderen. Vervolgens zit het geheel nog vast met een 3 tal schroeven per zijde, waarvan 1 plat en 2 kruis. Die schroef je gewoon los en dan kun je de RNS eruit halen. RCD330 monteren de stappen in omgekeerde volgorde. Hoefde niks aan de quadlock te veranderen, alleen de antenne moest van 2 naar 1, maar daar was een adapterkabeltje voor.
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten