Golf 7 Gti performance (upgrade van xenon halogeen drl naar xenon led drl)

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Wheelman Wheel
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 apr 2020, 15:15
Type auto: MK7 GTI Performance

Golf 7 Gti performance (upgrade van xenon halogeen drl naar xenon led drl)

Bericht door Wheelman Wheel »

Hallo iedereen,

Ik heb standaard op mijn golf 7 Gti pp xenon met halogeen drl. Heb de wagen gekocht met een grote barst in de koplamp (met prijsvermindering hiervoor dus, perfect op te lossen)
Mijn plan was dus in de toekomst om twee nieuwe koplampen te plaatsen.
Nu heb ik er een tijdje geleden gekocht.
Originele van Valeo in de auto-parts zaak waar ik altijd ga.
Was iets goedkoper als bij de Vw dealer maar ook origineel valeo.
Aangezien ik toen nog niet wist dat er zoveel varianten waren van deze koplampen, was het mij niet opgevallen dat ik een setje valeo xenon koplampen heb gekocht met led drl.
Mijn wagen komt van Duitsland en daar was dat destijd een optie xenon met led drl, hier in Belgie was dit de standaard xenon variant.
In de auto-parts zaak waar ik deze set xenon met led drl gekocht heb, hebben ze nochtans opgezocht via mijn chassisnummer, maarja dit wil niets zeggen natuurlijk.
Jullie horen mij al komen, is er een mogelijkheid om deze boel te laten werken? Iemand ervaring hiermee, of dat hier meer van weet.

Het enige wat ik al tot nu toe heb gezien, kunnen vergelijken. Is dat ik mij alvast de bochtenmodule en ledmodule zal moeten aanschaffen. Enkel de ballast zal ik hopelijk kunnen overplaatsen op mijn nieuwe set.

Groeten Allan
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten