Knop naast ESP

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
superdave
Berichten: 521
Lid geworden op: 11 jun 2011, 10:25
Type auto: GTE
Locatie: Kop NoordHolland

Knop naast ESP

Bericht door superdave »

Ik heb een aan en uit knop nodig voor, wat ze op het flitsservice forum ook wel noemen, een 'wekkerradio' nodig.
Ik heb nog een plekje vrij naast mijn ESP on off knop, heeft iemand hier ervaring mee?
VW Golf GTE MY16
VCDS / VagCom Service Noord Holland
kevin78
Berichten: 760
Lid geworden op: 11 mei 2011, 18:38
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: Knop naast ESP

Bericht door kevin78 »

Hey Dave,

Wat bedoel je nou ?? Snap niet goed waar je het over hebt
Gebruikersavatar
Vince82
Berichten: 694
Lid geworden op: 27 nov 2011, 01:09
Locatie: Noord Holland

Re: Knop naast ESP

Bericht door Vince82 »

Ik denk dat hij een stealth modus bedoeld om bermtoeristen/struikrovers tegen te gaan.
_______________________________________________________________________________
Vince82
_______________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
superdave
Berichten: 521
Lid geworden op: 11 jun 2011, 10:25
Type auto: GTE
Locatie: Kop NoordHolland

Re: Knop naast ESP

Bericht door superdave »

Yep! Of de scherpschutters achter de bosjes. Dan wil ik bepaalde apparatuur snel kunnen uitschakelen.
VW Golf GTE MY16
VCDS / VagCom Service Noord Holland
Gebruikersavatar
GolfL
Berichten: 1533
Lid geworden op: 18 mei 2011, 17:10
Type auto: MKV GTI ED30 DSG

Re: Knop naast ESP

Bericht door GolfL »

Er zijn toch van die sierkapjes met licht voor naast de ESP knop. Volgens mij zijn er ook met een "knop" functie, ik zal even zoeken.

Gevonden!:

http://carstyle4you.com/index.php?cPath ... stvuudcqtl

Onderaan kan je de opties uitkiezen, er staat ook bij "schalter" en "taster", ze zijn wel wat prijzig...
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air

JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Re: Knop naast ESP

Bericht door Timvgti »

superdave schreef:Yep! Of de scherpschutters achter de bosjes. Dan wil ik bepaalde apparatuur snel kunnen uitschakelen.

Als een radardetector-detector of laser (of andere apparatuur waarmee politie snelheid meet) 'JAMMED' oid aangeeft dan zal je toch aan de kant gezet worden en ook al heb jij dan vlug met je knopje de detector uitgeschakeld, dan nog wordt heel je auto uitgeplozen en/of je kentekendelen ingenomen voor herkeuring of beslag gelegd op je auto voor technisch onderzoek (als je het gehele systeem niet ter plaatse kan verwijderen of als zij het niet kunnen vinden omdat je het zo goed ver weg hebt ingebouwd).
Ook een 'filter' biedt geen garantie dat je niet ontdekt wordt.
Gebruikersavatar
Luca
Berichten: 283
Lid geworden op: 20 jun 2011, 23:27
Type auto: MK6 GTI - MK7 TDI

Re: Knop naast ESP

Bericht door Luca »

Timvgti schreef:
superdave schreef:Yep! Of de scherpschutters achter de bosjes. Dan wil ik bepaalde apparatuur snel kunnen uitschakelen.

Als een radardetector-detector of laser (of andere apparatuur waarmee politie snelheid meet) 'JAMMED' oid aangeeft dan zal je toch aan de kant gezet worden en ook al heb jij dan vlug met je knopje de detector uitgeschakeld, dan nog wordt heel je auto uitgeplozen en/of je kentekendelen ingenomen voor herkeuring of beslag gelegd op je auto voor technisch onderzoek (als je het gehele systeem niet ter plaatse kan verwijderen of als zij het niet kunnen vinden omdat je het zo goed ver weg hebt ingebouwd).
Ook een 'filter' biedt geen garantie dat je niet ontdekt wordt.

Klopt helemaal !!!
GOLF VI GTI ABT
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten