Hulp gezocht kopen/zelf maken verborgen subwoofer

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Gebruikersavatar
rabies
Berichten: 897
Lid geworden op: 17 apr 2011, 09:24

Re: Hulp gezocht kopen/zelf maken verborgen subwoofer

Bericht door rabies »

Ik vind 900 ook veel als het alleen om de ruimte besparende optie gaat. Je kan ook een prima woofer gewoon in je kofferbak zetten, en dan hou je geld over, alleen passen de boodschappen dan minder. Zo'n optie heeft altijd een betere klankkast, alleen moet je dan geen karren tegelijk halen maar 1 tas ;)
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
Gebruikersavatar
$jonnieTheEagle
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 jun 2011, 15:00

Re: Hulp gezocht kopen/zelf maken verborgen subwoofer

Bericht door $jonnieTheEagle »

De beloofde foto van de woofer en de versterker in de kofferbak...,

nog ff een oudje maar snel de FOCAL SB 33 V1 toe voegen aan mijn nieuwe audio...... :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Sjonnie... :D
Gebruikersavatar
Floppie
Berichten: 325
Lid geworden op: 17 apr 2011, 11:05

Re: Hulp gezocht kopen/zelf maken verborgen subwoofer

Bericht door Floppie »

rabies schreef:Je kan ook een prima woofer gewoon in je kofferbak zetten, en dan hou je geld over, alleen passen de boodschappen dan minder. Zo'n optie heeft altijd een betere klankkast, alleen moet je dan geen karren tegelijk halen maar 1 tas ;)
Mee eens, heb dat zelf nu ook. Niet zo mooi als $jonnie maar voor mij meer dan voldoende. Is idd met een stekkeraansluiting makkelijk te verwijderen maar ik ga toch kijken voor een meer ruimtebesparende oplossing.
Misschien dit weer verkopen en dan toch zoiets als dat van die €900 of iets soortgelijks.

Afbeelding
Grtz. Floppie

VW Golf V GTI - Edition 30 - 344 PK/448 Nm
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Hulp gezocht kopen/zelf maken verborgen subwoofer

Bericht door Jeffreyvdt »

wehoo schreef:En nu zorgen dat jullie bron-materiaal van zuivere klasse is. Geen gedownloade, gesamplede cd's. Niet op 192Kbps en niet op 320Kbps. ;) ;) 8-)
Ik heb alleen maar muziek van 320kbps of hoger ik koop niks meer in de winkel ben toch niet gek (mmm waar ken ik die zin van). :mrgreen:
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Hulp gezocht kopen/zelf maken verborgen subwoofer

Bericht door Jeffreyvdt »

Alleen het nadeel van zoiets is dat je niks meer aan je kofferbak heb.
De een heeft er geen problemen mee de ander wel.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Wilcoos
Berichten: 1601
Lid geworden op: 12 mei 2011, 00:00
Type auto: Golf GTI V

Re: Hulp gezocht kopen/zelf maken verborgen subwoofer

Bericht door Wilcoos »

Ik wil een versterker onder de pasagiers stoel plaatsen, zoek er eigenlijk nog een showcase voor. Heb ook verder nog geen idee welke versterkers zouden kunnen passen.
Gr, Wilco

\Oo) \___w___/ (oO/
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: Hulp gezocht kopen/zelf maken verborgen subwoofer

Bericht door Spuugemmer »

Die 900 euro is inderdaad best geld. Maar let er wel op dat de JL Audio 10w6v2 een behoorlijk goed subje is.... De driver los kost al: rond de 500 euro.

Ik ben er wel redelijk uit:

3x Focal dual monitor (reeds 2 in bezit zoek nog een 3de, dus als iemand er eentje weet...)
1x Audison bit ten
1x Audio system x-ion 200
1x Sub waar ik nog niet uit ben....Maar audio system heeft een goede kans. Of ik klap alles om naar exact..... keuzes keuzes... Weet dat ze met de 20 cm van audiosystem die in de deuren van een mk5 zitten ook hele serieuze installs met focal combineren...... Keuzes keuzes lastig lastig.....
Golf MK1 GTI
Gebruikersavatar
Limited
Berichten: 70
Lid geworden op: 08 jul 2011, 17:58
Type auto: Limited Edition 240

Re: Hulp gezocht kopen/zelf maken verborgen subwoofer

Bericht door Limited »

ik heb nog versterkers liggen van alpine, 1x pdx 4.150 en een 1.600 monoblok het schijnt dat deze onder de voorstoelen passen en dan heb ik nog een Audio system krypton subwoofer. Heb helaas nog geen tijd/zin om deze in te bouwen omdat ik alles er het liefst ook weer wil uithalen en zodra ik hier een oplossing voor heb wil ik wel foto's posten in me peugeot klonk dit iig heerlijk ik had het volume ook nooit harder dan 3 op een Alpine Iva-105R
"Proud owner of A Golf V GTI Limited 240"
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 17 gasten