Dynavin N6

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ominous
Berichten: 236
Lid geworden op: 01 sep 2013, 19:57
Type auto: Golf MK5 GTI

Dynavin N6

Bericht door ominous »

Goedemorgen peeps,

Iemand al ervaring met de nieuwe Dynavin n6? Gaat me dan vooral om geluidskwaliteit, scherm, navigatie en snelheid van de HU.

http://www.dynavinonline.nl/merkgebonde ... vd--tmc-n6

Hierbij nog topic : http://www.e90post.com/forums/showthrea ... 47&page=23
Just asking :p
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Dynavin N6

Bericht door KlouxOne »

Voor die prijs zou ik eerder een goede tweedehands rns510 kopen. Die zijn kwalitatief ook beter dan deze kopie systemen en funcioneren in het geheel veel beter met de auto
Gebruikersavatar
ominous
Berichten: 236
Lid geworden op: 01 sep 2013, 19:57
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Dynavin N6

Bericht door ominous »

Ja het enige wat ik jammer vind aan RNS is dat er standaard geen USB en versterkeruitgang opzit. En volgens mij ben ik bak geld kwijt als ik die extra modules erop wil.
Just asking :p
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Dynavin N6

Bericht door KlouxOne »

Valt best mee. Voor rond de 150 euro heb je er zeker een inclusief inbouwen in het dasboard kastje
Dorps
Berichten: 137
Lid geworden op: 09 jun 2014, 11:04
Type auto: Golf GTI 2015
Locatie: Den Haag

Re: Dynavin N6

Bericht door Dorps »

Hey ominous,

kijk anders even naar een topic van mij: http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... =21&t=6808
Ik heb nameljik bij navaudio.nl zo een dergelijk systeem gekocht en ik ben er nog steeds dik tevreden erover.!

kwa uiterlijk hebben ze precies hetzelfde van elkaar weg enigste wat ik zo snel ff zie op de plaatjes is dat er een verschil zit in de navigatie die ze gebruiken. Ik heb mijn navigatie al beetje aangepast en alle flitspalen en dergelijke erin staan scheelt toch weer wat boetes enzo.

Ik ben er nog steeds tevreden mee en alles werkt gewoon naar behoren met dit systeem kan je gewoon alles bedienen vanaf het stuur etc en had ik gti 6 gehad had ik ook me airco ermee kunnen besturen. Ik vind het een compleet systeem en naar mijn idee doet het niet onder voor een echte RNS510 waar je alles los bij moet kopen terwijl hier alles erin zit.

Daarnaast zit er een microfoon op het console en zit er nog een losse microfoon bij, bij de versie die ik heb dan. deze heb je absoluut niet nodig je bent heel goed verstaanbaar met de microfoon op het console scheelt weer een kabeltje trekken. En de prijs waar ik het voor kocht bij navaudio was 499.-- ik heb het zonder tcm genomen want in nederland wordt je toch van de ene file naar de andere file geleid.

hoop dat je er wat aan hebt :)
Golf GTI 2015 / Chiptuning stage 1 van APR
Gebruikersavatar
Golf VI GTI Adidas
Berichten: 447
Lid geworden op: 18 feb 2012, 11:15
Type auto: Golf 6 GTI Adidas
Locatie: Randstad

Re: Dynavin N6

Bericht door Golf VI GTI Adidas »

Ik heb een Dynavin D99 in m'n E46 ingebouwd. Kwaliteit is gewoon niet te evenaren als een origineel navigatiesysteem. Er zitten ook een hoop zogenaamde functies op die niet eens werken. Ik zal een paar voorbeeldjes noemen;
- Er hoort een dim functie op te zitten als het 's avonds donker wordt (werkt niet en manueel ook niet)
- Radio zenders automatisch laten afstemmen op beste FM-sterkte werkt ook niet, zit dus altijd handmatig de frequentie de veranderen
- Muziek streamen via bluetooth; kwaliteit is gewoon niet al te best dat uit de speakers komt
- Hele interface is volgens mij vertaald met Google translate; sommige dingen moet je echt even nadenken wat ze bedoelen

Al met al, zeker niet top... Ga lekker voor origineel
Golf VI GTI DSG DCC Adidas Edition - JD Chip op Maat/Lege Kat/Carbonio --> 298Pk en 425 Nm
Dorps
Berichten: 137
Lid geworden op: 09 jun 2014, 11:04
Type auto: Golf GTI 2015
Locatie: Den Haag

Re: Dynavin N6

Bericht door Dorps »

Oh ik moet zeggen met het systeem dat ik heb, heb ik al jouw punten geen last van golf VI GTI Adidas.

ik heb een dimfunctie maar heb ik zelf uit staan en in navigatie aan staan.
radio onthoud alles en kan ook laten zoeken.
interface is gewoon netjes NL
en kwaliteit van muziek is gewoon goed nergens last van.

Origineel is het beste maar moet je hoop bijkopen, die ik heb ben ik zeer tevreden over. mocht je in de buurt wonen van den haag mag je best is een keer komen kijken eventueel ominous.
Golf GTI 2015 / Chiptuning stage 1 van APR
Gebruikersavatar
ominous
Berichten: 236
Lid geworden op: 01 sep 2013, 19:57
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Dynavin N6

Bericht door ominous »

Thanks voor de reacties !!

Had al gelezen dat de d99 niet echt goed uit de tests kwam maar de n6 weer wel volgens car&hifi.de !

Belangrijkste vind ik toch wel kwaliteit van de audio, want had hiervoor de rns300 en is vervangen voor 1din JVC en daar is kwaliteit toch 10x beter van. Ben dus bang dat rns510 daarom ook zou tegenvallen ondanks zijn functionaliteit !?
Just asking :p
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten