knarsende/piepende deur rubbers

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
freduc
Berichten: 53
Lid geworden op: 07 feb 2012, 11:20
Type auto: golf VI R20
Locatie: zuid holland

knarsende/piepende deur rubbers

Bericht door freduc »

ik heb het probleem dat als ik over een hobbelige weg rijd en de radio uit heb de deur rubbers licht hoor knarsen , nu ben ik al bij de dealer geweest en die zeggen dat het een normaal probleem is bij de golf , je kan het insmeren met een goedje en dan is het weer voor een poosje weg , het was een een klein flesje waar ze de rubbers van een VW eos standaard mee insmeren bij grote beurt , flesje kost bijna 40,00
ik kan het ook gewoon laten zitten het is minimaal geluid dat je bijna niet hoort , maar miereneuker als ik ben heb ik het liever top , hebben jullie hier ook ervaring mee en wat doen jullie eraan
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: knarsende/piepende deur rubbers

Bericht door MkVI Nmgn »

Ik zet mijn radio nooit helemaal uit ;)
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: knarsende/piepende deur rubbers

Bericht door wehoo »

freduc schreef:...hebben jullie hier ook ervaring mee en wat doen jullie eraan
Loopt al een topic over: http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... eurrubbers
Gr. Wehoo.
Afbeelding
freduc
Berichten: 53
Lid geworden op: 07 feb 2012, 11:20
Type auto: golf VI R20
Locatie: zuid holland

Re: knarsende/piepende deur rubbers

Bericht door freduc »

wehoo schreef:
freduc schreef:...hebben jullie hier ook ervaring mee en wat doen jullie eraan
Loopt al een topic over: http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... eurrubbers[/quot
ok bedankt , ik zie wel dat het silliconenspray is dat vw gebruikt , silliconenspray en rubber is water en vuur , werkt misschien goed op de korte termijn maar lange termijn drogen rubbers hier toch 2x zo snel mee uit , is jullie het product bekent wat v beynem gouda mij adviseerde klein flesje met druppeltuutje , is ook vw product speciaal voor rubbers en specifiek voor de eos , vind 40,00 aardig geld voor een flesje van 3cm bij 2cm
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Re: knarsende/piepende deur rubbers

Bericht door Timvgti »

freduc schreef:
wehoo schreef:
freduc schreef:...hebben jullie hier ook ervaring mee en wat doen jullie eraan
Loopt al een topic over: http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... eurrubbers[/quot
ok bedankt , ik zie wel dat het silliconenspray is dat vw gebruikt , silliconenspray en rubber is water en vuur , werkt misschien goed op de korte termijn maar lange termijn drogen rubbers hier toch 2x zo snel mee uit , is jullie het product bekent wat v beynem gouda mij adviseerde klein flesje met druppeltuutje , is ook vw product speciaal voor rubbers en specifiek voor de eos , vind 40,00 aardig geld voor een flesje van 3cm bij 2cm
Ik was degene die dat topic startte en toen dat vw spuitbusje kocht in okt 2011. Daarna nog 1x herhaald en nog steeds is al het gekraak weg!!! Werkt dus top.
Heb ook ooit eens gewone huis tuin keukenmerk siliconenspray gebruikt en dat was idd niet goed. Daar kwam het gekraak al na paar dagen weer terug. Dit busje zit dus wat beters in. En is stuk goedkoper dan dat spul voor de eos.
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: knarsende/piepende deur rubbers

Bericht door Gti-Mar »

Ik heb er ook last van gehad,en ze gaven mij een kleine tube " scharnier paste" ,koste volgens mij €15,- , maar kreeg het zo mee(service heet dat :D )
En het belangrijkste...het werkt,ben er nu reeds 3 maanden vanaf, nu hopen dat het in de winter ook weg blijft.... :o
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Plaats reactie

Terug naar “Interieur problemen / vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten