Linker bestuurders portier opent soms niet. Golf V

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SantanoS
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 feb 2014, 08:47
Type auto: Polo GTI

Linker bestuurders portier opent soms niet. Golf V

Bericht door SantanoS »

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

sinds een week of anderhalf opent mijn linkerportier soms niet.

De ene keer wel, andere keer niet.
Wanneer ik mijn auto open druk op de afstandsbediening gaan alle deuren open, behalve mijn eigen bestuurders deur.
Wanneer ik de auto dan weer op slot druk en nogmaals open druk dan is mijn deur wel open.

Ook met de sleutel handmatig opent mijn eigen deur gewoon.

Iemand tips?
heb al met de dealer gebeld en die noemen meteen een geheel nieuw slot en dat het slot stuk is?
jellejelle
Berichten: 180
Lid geworden op: 15 aug 2013, 21:03

Re: Linker bestuurders portier opent soms niet. Golf V

Bericht door jellejelle »

Dit heb ik aan mijn rechter deur gehad. nieuw slot erin en het was opgelost.

Bij mij begon het ook eerst met af en toe dat de deur het niet deed. tot op een geven moment de deur helemaal niet meer (bij mij) op slot ging.
Gebruikersavatar
SantanoS
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 feb 2014, 08:47
Type auto: Polo GTI

Re: Linker bestuurders portier opent soms niet. Golf V

Bericht door SantanoS »

thanks voor je reactie!

had gehoopt dat het niet te maken zou hebben met het slot.. omdat het slot het wel gewoon doet.

Wat was jij toen ongeveer kwijt als ik vragen mag? :oops:
Gebruikersavatar
martin
Berichten: 351
Lid geworden op: 15 dec 2012, 22:22
Type auto: Golf V GTI
Locatie: zaanstad

Re: Linker bestuurders portier opent soms niet. Golf V

Bericht door martin »

Ik was bij een niet dealer ongeveer €225 kwijt.
Bij een bedrijf in Apeldoorn(ff intikken frank sloten rep.) doen ze voor €50 een gereviseerd slot erin,lees goede referenties op het vw en skoda forum. Miss de moeite waard om om ff op en neer te rijden.
Gr. Martin.
jellejelle
Berichten: 180
Lid geworden op: 15 aug 2013, 21:03

Re: Linker bestuurders portier opent soms niet. Golf V

Bericht door jellejelle »

Hallo,

Ik heb destijds ook frank een bericht gedaan, maar hij vertelde toen dat hij deze sloten niet meer doet en ook niet meer heeft. Misschien nu wel weer, je kunt het altijd proberen.

Ik heb het bij Hans Sloot laten doen. Kan de rekening zo snel niet meer vinden. Was +/- 200 - 250 euro.

Maar een deur die niet meer op slot kan is veel erger denk ik :P
Gebruikersavatar
SantanoS
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 feb 2014, 08:47
Type auto: Polo GTI

Re: Linker bestuurders portier opent soms niet. Golf V

Bericht door SantanoS »

oke bedankt voor je reactie! ik ga het regelen zsm, want is zeker belangrijk dat het goed werkt allemaal :)
Mikkel
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 mei 2014, 17:42
Locatie: Earth

Re: Linker bestuurders portier opent soms niet. Golf V

Bericht door Mikkel »

Ik heb ook dit probleem bij mijn rechter achter portier. Maar nou was het zo erg dat hij ook bij 20x drukken niet open ging. Na wat googlen is er gelukkig wel een manier om hem open te krijgen.

Met je sleutel op open blijven drukken en een paar keer hard met je vuist op de binnenkant van de deur slaan ter hoogte van het slot (kijk ff bij een ander portier waar precies) en op een gegeven moment doet hij het weer. Nu doet hij het ook weer met 1x openen op de sleutel. Maar ga hem voor de zekerheid toch maar ff vervangen :D . Weet iemand wat er kapot gaat aan het onderdeel? Dan kan ik hem zelf wel "reviseren"
michel vwr32
Berichten: 55
Lid geworden op: 21 dec 2011, 22:02

Re: Linker bestuurders portier opent soms niet. Golf V

Bericht door michel vwr32 »

Mikkel schreef:Ik heb ook dit probleem bij mijn rechter achter portier. Maar nou was het zo erg dat hij ook bij 20x drukken niet open ging. Na wat googlen is er gelukkig wel een manier om hem open te krijgen.

Met je sleutel op open blijven drukken en een paar keer hard met je vuist op de binnenkant van de deur slaan ter hoogte van het slot (kijk ff bij een ander portier waar precies) en op een gegeven moment doet hij het weer. Nu doet hij het ook weer met 1x openen op de sleutel. Maar ga hem voor de zekerheid toch maar ff vervangen :D . Weet iemand wat er kapot gaat aan het onderdeel? Dan kan ik hem zelf wel "reviseren"
De beste oplossing,een volledig nieuw slot wel zeer prijzig.
Heb dit ook voorgehadt met de linker achterdeur,ging niet meer op slot.

succes
Michel.
Plaats reactie

Terug naar “Interieur problemen / vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten