Anti diefstal beveiliging.

Krijg je iets net los? Of krijg je het niet meer vast? Weet jij de oplossing? Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door MkVI Nmgn »

Pascal
Leuk dat je met die aanbieding komt nu is natuurlijk meteen mij vraag krijg je bij jullie ook een
Scm cetificaat erbij of is dat alleen bij de concurentie
of zit daar bij jullie de prijs verschil in ?
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Timvgti »

Mogen we het rapport zien van deze zogenaamde onafhankelijke 'tester'?
Daar ik ook ééérg veel negatiefs heb gelezen en heb gehoord over Construct.
Daarom zelf voor de Bearlock gekozen. Ietsje duurder maar nul negatieve berichten gelezen en gehoord. Scm certificaat. Wordt professioneel (bij de VW dealer) ingebouwd, etc.
Ikzelf durfde niet een paar tientjes tot hooguit zeg 200,- euro te besparen en er later spijt van krijgen...
Daarom zekerheid: Bearlock.
Natuurlijk begrijp ik u, als leverancier/verkoper van Construct ook...
Gebruikersavatar
Glenne
Berichten: 586
Lid geworden op: 11 sep 2011, 16:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Glenne »

Ik vind het mooi dat Pascal zich hier komt voorstellen en heb dan ook al voor een deel vertrouwen.
Op de site lees ik dat ze SCM gekeurd zijn en veronderstel dat hier dan ook een attest bijgeleverd wordt. Indien dit niet zo is dan stel ik mij natuurlijk de vraag of het waar is.
Een duidelijke foto van het slot zou ik ook welkom vinden ;).
Mijn woonplaats valt (net) buiten de 25km zone in België (8700 Tielt). Is hier eventueel ook een mouw aan te passen?
Golf VI GTI
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3555
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door NICO! »

Timvgti schreef:Mogen we het rapport zien van deze zogenaamde onafhankelijke 'tester'?
Daar ik ook ééérg veel negatiefs heb gelezen en heb gehoord over Construct.
Daarom zelf voor de Bearlock gekozen. Ietsje duurder maar nul negatieve berichten gelezen en gehoord. Scm certificaat. Wordt professioneel (bij de VW dealer) ingebouwd, etc.
Ikzelf durfde niet een paar tientjes tot hooguit zeg 200,- euro te besparen en er later spijt van krijgen...
Daarom zekerheid: Bearlock.
Natuurlijk begrijp ik u, als leverancier/verkoper van Construct ook...
Even aan het googlen geweest, maar ik kan niet echt opvallend negatieve berichten vinden over Construct. Alleen 2 keer op een forum en dat komt van jou. Las laatst ook een auto met Bearlock die gestolen was uit de garage van de RAI, dus ik denk dat over ieder product wel iets negatiefs te vinden is.
Maar als je links hebt, plaats ze dan vooral, dan kan iedereen zelf kiezen wat hij wil.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3555
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door NICO! »

Welkom Pascal, zoals je ziet is dit een forum waar zowel positieve als negatieve berichten over een product te vinden zijn. Zelfs over sponsoren zijn negatieve berichten toegestaan.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Timvgti »

NICO! schreef:
Timvgti schreef:Mogen we het rapport zien van deze zogenaamde onafhankelijke 'tester'?
Daar ik ook ééérg veel negatiefs heb gelezen en heb gehoord over Construct.
Daarom zelf voor de Bearlock gekozen. Ietsje duurder maar nul negatieve berichten gelezen en gehoord. Scm certificaat. Wordt professioneel (bij de VW dealer) ingebouwd, etc.
Ikzelf durfde niet een paar tientjes tot hooguit zeg 200,- euro te besparen en er later spijt van krijgen...
Daarom zekerheid: Bearlock.
Natuurlijk begrijp ik u, als leverancier/verkoper van Construct ook...
Even aan het googlen geweest, maar ik kan niet echt opvallend negatieve berichten vinden over Construct. Alleen 2 keer op een forum en dat komt van jou. Las laatst ook een auto met Bearlock die gestolen was uit de garage van de RAI, dus ik denk dat over ieder product wel iets negatiefs te vinden is.
Maar als je links hebt, plaats ze dan vooral, dan kan iedereen zelf kiezen wat hij wil.
Toen ik een tijd geleden een zoektocht hield naar de verschillen tussen Construct en Bearlock ben ik oa op enkele Duitse en Ookstblokse (Poolse) forums terrecht gekomen.
Ik heb hier vertalingen gedaan (middels woordenboeken en google translate). Mijn bevindingen zijn oa op de ervaringen van deze gebruikers gebaseerd.
Tevens wat youtube filmpjes:
http://www.youtube.com/watch?v=M37ckNH5GHM
http://www.youtube.com/watch?v=zzmmsarR9I4

Nu wil ik absoluut NIET zeggen dat de Construct versnellingsbaksloten niet goed zijn!
Ook wil ik geloven, zoals Pascal (aanbieder van Construct in dit forum) aangeeft, dat er vast 'valse filmpjes' in omloop zijn.
Ook weet ik dat er (weliswaar gefilmd en uitgegeven door Construct zelf) filmpjes bestaan waarin deze onverwoestbaar lijkt, zoals: http://www.youtube.com/watch?v=HDbFCkVnLtE

Ikzelf heb echter voor Bearlock gekozen omdat hiervan geen enkel slecht bericht en/of filmpje is te vinden.
Ik heb geen intensie Construct af te kraken. Sowieso is dit vele malen beter dan GEEN mechanische beveiliging.
Discussiërende over Bearlock vs Construct heb ik zelf dus mijn mening gevormd en voor de eerste gekozen.
Prijstechnisch had Construct zeker beter geweest (misschien wel de helft van de prijs?), maar ach ik heb het nu een paar maanden geleden al uitgegeven aan de Bearlock en het voelt elke dag goed. Daar gaat het toch om!?
Certificaat kan ik trouwens indienen bij mijn verzekering ivm verzekeringskorting.
3e bijgeleverde sleutel ligt in een kluis op een andere locatie.
1e sleutel heb ik, 2e mij partner.
Sleutels worden altijd los van de bos met de autosleutel gedragen.
Pascari automotive
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 okt 2011, 14:04
Contacteer:

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Pascari automotive »

Timvgti schreef:Mogen we het rapport zien van deze zogenaamde onafhankelijke 'tester'?
Daar ik ook ééérg veel negatiefs heb gelezen en heb gehoord over Construct.
Daarom zelf voor de Bearlock gekozen. Ietsje duurder maar nul negatieve berichten gelezen en gehoord. Scm certificaat. Wordt professioneel (bij de VW dealer) ingebouwd, etc.
Ikzelf durfde niet een paar tientjes tot hooguit zeg 200,- euro te besparen en er later spijt van krijgen...
Daarom zekerheid: Bearlock.
Natuurlijk begrijp ik u, als leverancier/verkoper van Construct ook...

Beste timvgti en anderen,

Uiteraard heb ik een "rapport" in film vorm op youtube staan, zodat je kunt zien dat deze onafhankelijke instantie het getest heeft:
link: http://www.youtube.com/watch?v=Cfzcd5Vei-U

Tevens heb ik een promotie film op youtube gezet:
link: http://www.youtube.com/watch?v=r53H-yEA6NA

Uiteraard mag je alsnog een mening hebben dat de door jouw ingebouwde systeem beter is dan het ander, dat is jouw goed recht uiteraard.
En gelukkig ben je blij en tevreden met je huidige systeem, het is namelijk ook geen slecht product. Alleen onderscheidt Construct zich in extra beveiligingen in het slot, constructie, sleutels en 5 jaar garantie. Daarbij hebben wij in NL met de mechanische beveiliging een extra service dat de klant het zowel bij de erkende autobedrijven gemonteerd kan worden, maar ook door onszelf op locatie in heel NL.
Gelukkig zien wij een duidelijke overstap van klanten (zowel gebruikers als autobedrijven).

Zoals je misschien ook merkt, noem ik niet mijn concurrent. Dit omdat ik vindt dat je een ander merk/bedrijf in zijn waarde moet laten.
Ik laat alleen de verschillen in product weten en dan mag jezelf een keuze maken.

Mocht je nog enige vragen hebben, dan zal ik deze uiteraard graag beantwoorden.

Groeten Pascal - Pascari automotive.
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door wehoo »

Pascari automotive schreef:...
Zoals je misschien ook merkt, noem ik niet mijn concurrent. Dit omdat ik vindt dat je een ander merk/bedrijf in zijn waarde moet laten.
Ik laat alleen de verschillen in product weten en dan mag jezelf een keuze maken.
........
Groeten Pascal - Pascari automotive.
En (waarschijnlijk) omdat vergelijkende reclame alleen onder bepaalde voorwaarden is toegestaan.

Vergelijkende reclame
Vergelijkende reclame is reclame waarbij een concurrent dan wel door een concurrent aangeboden goederen of diensten uitdrukkelijk of impliciet worden genoemd.
Er moeten criteria worden vastgesteld om te kunnen beoordelen of vergelijkende reclame al dan niet geoorloofd is. Vergelijkend reclame die niet misleidend is, kan een legitiem middel zijn om de consumenten nuttige informatie te verstrekken.
Vergelijkende reclame is geoorloofd op voorwaarde dat deze:
•niet misleidend is;
•goederen of diensten vergelijkt die in dezelfde behoeften voorzien of voor hetzelfde doel zijn bestemd;
•op objectieve wijze een of meer wezenlijke, relevante, controleerbare en representatieve kenmerken van deze goederen en diensten (bijvoorbeeld de prijs) met elkaar vergelijkt;
•er niet toe leidt dat de adverteerder met een concurrent wordt verward;
•de goede naam van een concurrent niet schaadt en zich niet kleinerend uitlaat over de merken, handelsnamen of andere onderscheidende kenmerken van een concurrent;
•voor producten met een benaming van oorsprong, betrekking heeft op producten met dezelfde benaming;
•geen oneerlijk voordeel haalt uit de bekendheid van een merk of een ander onderscheidend kenmerk van een concurrent;
•geen goederen of diensten presenteert als imitatie of namaak van goederen of diensten met een beschermd handelsmerk of een beschermde handelsnaam.


Maar het siert je, dat je dit niet doet.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Glenne
Berichten: 586
Lid geworden op: 11 sep 2011, 16:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Glenne »

Pascal,
ik had graag geweten of 8700 Tielt (B) ook binnen je werkradius ligt? Dichtste punt naar de Nederlandse grens is 35 km.
Hoelang duurt het inbouwen van dergelijk systeem op verplaatsing?
Bedankt!
Golf VI GTI
Pascari automotive
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 okt 2011, 14:04
Contacteer:

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Pascari automotive »

Glenne schreef:Ik vind het mooi dat Pascal zich hier komt voorstellen en heb dan ook al voor een deel vertrouwen.
Op de site lees ik dat ze SCM gekeurd zijn en veronderstel dat hier dan ook een attest bijgeleverd wordt. Indien dit niet zo is dan stel ik mij natuurlijk de vraag of het waar is.
Een duidelijke foto van het slot zou ik ook welkom vinden ;).
Mijn woonplaats valt (net) buiten de 25km zone in België (8700 Tielt). Is hier eventueel ook een mouw aan te passen?

Beste Glenne,

Wat bedoel je met een attest?

De Construct sloten voor de Golf heb ik bewust NOG niet laten goedkeuren door SCM. Dit komt enkel door het feit dat de SCM erg veel geld hiervoor vraagt. Het heeft dus niets te maken dat de kwaliteit niet toereikend zal zijn. Bij SCM zijn wel vele sloten in de voorselctie bekeken met de vraag of ze op voorhand al problemen zien met een bepaald slot. Gelukkig is de kwaliteit van Construct zo, dat hier nooit echt een probleem in is geweest.


Waarom nog geen investering in de SCM-erkenning voor de Golf handbak en DSG?
- Omdat wij zijn begonnen als bedrijf in de wereld van Kampeerauto`s en Bedrijfswagens. Zoals je op de Kiwa-SCM website kunt zien (scm is
overgenomen door kiwa), zal al deze auto`s wel SCM gekeurd. Kijk bijv. naar de Caddy, dit is bijna hetzelfde slot als de Golf, maar voor de Caddy is deze hoger ivm hoger console. De Caddy is wel SCM goedgekeurd.

Zal in de (nabije) toekomst de Golf wel SCM erkend worden?
- We staan altijd open voor dit soort dingen, maar dan zal de vraag naar SCM-certificaten wel groot genoeg moeten zijn.
We leveren nu al veel Construct`s aan dealers (VW) en gebruikers en de vraag naar een SCM erkenning is bij personenwagen nihil.
Waarom? Bij de meeste verzekeringsmaatschappijen krijg je geen korting op je premie (als het wel is is het letterlijk een paar euro op jaarbasis), maar wordt je verplicht vanaf een bepaald bedrag een bepaald alarm systeem te plaatsen.
Anders is het bij bijv. Kampeerauto`s: vele maatschappijen stellen dit als eis om een versnellingsbakslot te monteren (de onze of de andere).


Een duidelijke foto zal ik naar je toemailen.

Mocht je nog enige vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je.

Pascal.
Pascari automotive
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 okt 2011, 14:04
Contacteer:

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Pascari automotive »

Glenne schreef:Pascal,
ik had graag geweten of 8700 Tielt (B) ook binnen je werkradius ligt? Dichtste punt naar de Nederlandse grens is 35 km.
Hoelang duurt het inbouwen van dergelijk systeem op verplaatsing?
Bedankt!

Tielt ligt wel wat buiten mijn werkgebied, maar zit wel vaker in België voor leveringen en bezoeken aan bedrijven.
Zoals dinsdag moet ik in Zaffelare zijn om in te bouwen in een VW T5.
Ik zag dat er 2 "tielt" zijn in België, welke is het?

Het inbouwen van een Construct duurt +/- 1,5 uur. Dus wanneer ik het inbouw kun jij je bezigheden voortzetten thuis.
Heb je trouwens een handbak of een DSG?
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Mackdennis »

Ook hier heb ik het met lucas (vag techniek) over gehad.
Een schakkelaar inbouwen op de obd was 65e.
Wederom nette prijs.

Echter heeft hij nog wel meerdere manieren om je auto te beveiligen.
Contactslot blokeren.. Kan de dsg niet uit zijn p stand!

En nog meer van dit soort dingen.. Zou zeggen wie intressen heb bel of mail hem.
Ik ben nu al redelijk beveiligt.
Evdl

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Evdl »

Ik ben de persoon waarvan de R32 gestolen is met de Bearlock. Ik zie dat er nog veel mensen overwegen om een bearlock te kopen of iets soortgelijk. Ieder moet het voorzich weten natuurlijk. Maar wat ik geleerd heb van mijn gestolen auto is dat je niet moet proberen diefstal te voorkomen. Lukt je toch niet. Maar dat je goed moet kijken hoe je verzekerd bent. Niemand interesseerd het iets dat je auto gestolen wordt. De alarminstallateur niet, de bearlock leverancier niet, de politie niet en ook de verzekering niet. Zij hebben hun verkoop al gesloten. Dus sluit je een goede verzekering af. En dat is verrassend genoeg nog niet eens duurder. Maar je moet wel opletten bij wie en wat de voorwaarden zijn. Gelijk minimaal 500,- euro verdiend door geen bearlock of andere beveiligingsmiddelen te kopen.

Mijn nieuwe auto heb ik het minimale aan alarm en zeker geen bearlock of iets dergelijks. Wel heb ik nu een verzekering uitgekozen met een regeling dat je minimaal de eerste drie jaar (ongeacht of je nieuw of tweedehands koopt) minimaal de aanschafprijs terugkrijgt. Om het heel sarcastisch te stellen (en ik hoop dat het je niet overkomt) mag je in je handen knijpen als je auto dan binnen die drie jaar gestolen wordt. Een betere inruilwaarde kan je niet regelen. Een andere insteek op het beveiligen van je auto....
Evdl

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Evdl »

O ja, nog even een tip voor wat betreft het chassisnummer. Met dit nummer kan iedere zichzelf respecterend autodief een sleutel laten namaken waarbij de auto ook met alarm zo weg te rijden is. En moet je eens kijken waar je chassisnummer op je VW auto af te lezen is. Tip: kijk eens bij je voorraam aan de kant van de bestuurder. Stukje tape om af te plakken is ongeveer 2,50 bij de lokale gamma of praxis.
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Edition30 »

Evdl schreef:O ja, nog even een tip voor wat betreft het chassisnummer. Met dit nummer kan iedere zichzelf respecterend autodief een sleutel laten namaken waarbij de auto ook met alarm zo weg te rijden is. En moet je eens kijken waar je chassisnummer op je VW auto af te lezen is. Tip: kijk eens bij je voorraam aan de kant van de bestuurder. Stukje tape om af te plakken is ongeveer 2,50 bij de lokale gamma of praxis.
Of een stukje dubbelgevouwen stuk papier (omslag van een maandblad) in de kleur van je auto c.q. ruit doet ook wonderen (is gratis).
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door wehoo »

Evdl schreef:O ja, nog even een tip voor wat betreft het chassisnummer. Met dit nummer kan iedere zichzelf respecterend autodief een sleutel laten namaken waarbij de auto ook met alarm zo weg te rijden is. En moet je eens kijken waar je chassisnummer op je VW auto af te lezen is. Tip: kijk eens bij je voorraam aan de kant van de bestuurder. Stukje tape om af te plakken is ongeveer 2,50 bij de lokale gamma of praxis.
Behalve het chassisnummer wordt er ook een kenteken(-houder/-eigenaar) check gedaan. Het is toch wel een beetje moeilijker dan dat ieder willekeurig persoon met een afgelezen chassisnummer een nieuwe sleutel gaat halen. 8-)
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Pascari automotive
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 okt 2011, 14:04
Contacteer:

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Pascari automotive »

@ Tonnie024,

Kreeg je mail binnen via het forum, maar zag je mail adrs niet staan, dus vandaar reageer ik terug via deze weg.

De aktie prijs voor de Construct versnellingsbakslot is € 499,= incl. btw & inbouw. De inbouw verzorgen wij in heel NL, dus ook bij jou thuis.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Groeten, Pascal Lempke - Pascari automotive.
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Verlengsnoer »

Ik zie net onderin op de site (banner) een link naar een biometrisch gebeuren waarmee jij je auto beter kunt beveiligen.
Ze kunnen wel je sleutels stelen maar niet je auto is het motto!
http://www.carguard.nl/nl/home
Gebruikersavatar
Hagar
Berichten: 354
Lid geworden op: 06 mei 2011, 19:02
Type auto: Golf VII GTI

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Hagar »

Interessant product, ik kan alleen geen test vinden van deze oplossing.
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Verlengsnoer »

Ik ben zelf niet een fan van bio authenticatie. Nog meer elecktronica en in mijn ogen elektronische oplossingen erg "gevoelig".

Ging van de zomer een tuinset ophalen in een loods bij de leverancier en reed erna naar zijn huis om nog wat spullen te bekijken. Mijn vrouw en ik keken elkaar vreemd aan toen hij doormiddel van zijn wijsvinger (kastje naast de deur) de deur van het slot haalde.
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door MkVI Nmgn »

Heb vandaag een bedrijf uit omgeving Nijmegen gebeld voor een bearlock
€515,- incusief inbouw
€320,- Voor de doe het zelf mensen onder ons
Dus ben even over na het denken om het zelf te proberen lijkt me niet dat het erg moeilijk kan zijn
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door wehoo »

Bearlock wordt door een aantal verzekeraars geaccepteerd als een beveiligingssysteem, waardoor ze korting geven op de verzekeringspremie. Het is alleen dan de vraag of dit ook gebeurt, als je het zelf hebt ingebouwd. Ik zag dat ze (Bearlock) nu ook adverteren met de zgn. Gentlelock. De luxere uitvoering van Bearlock.

Demo inbouwmodel van Bearlock:

Afbeelding
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door MkVI Nmgn »

Hoi Wehoo
ik weet dat die korting kans bestaat maar ik heb het nu even over de prijs met inbouw of zelf doen.
En natuurlijk kan je deze certificaat altijd nog aanvragen is het zelfde als met een alarm. ( Bij een erkent inbouw bedrijf )
Na een aantal jaren moet je bij een klasse alarm ook een nieuw certificaat aanvragen die verloopt ook na zoveel tijd. ( soort keuring maar dan voor het alarm )
Dat geldt ook voor een Bearlock kun je ook gewoon achteraf een certificaat bij krijgen. als deze correct is ingebouwd en werkt
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Pascari automotive
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 okt 2011, 14:04
Contacteer:

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door Pascari automotive »

Of gewoon een CONSTRUCT versnellingsbakslot laten monteren door ons voor € 499,- incl. BTW en incl. montage in heel Nederland (dus ook bij je thuis).....is ook geaccepteerd bij verzekeringsmaatschappijen.
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3555
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Anti diefstal beveiliging.

Bericht door NICO! »

Zo Pascal, ik denk dat jouw boodschap nu wel duidelijk is en heeft geen herhaling meer nodig. Het begint teveel op echt overbodig SPAMMEN te lijken. Je hebt gevraagd of je kon sponsoren en op mijn reactie heb ik nog geen antwoord gekregen, is toch alweer een aantal weken geleden. Je bent nog steeds van harte welkom om het te doen.
Groeten, Nico
Plaats reactie

Terug naar “DIY + Tips & Trucs”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten