Cryptocurrency's

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Cryptocurrency's

Bericht door Verlengsnoer »

Je kunt ze op hetzelfde platform verkopen als waar je ze koopt.

Is je gegund als je met tron een klapper maakt. Ik waag het niet door te veel red flags! Vooral de overboeking
Gebruikersavatar
NielsED30
Berichten: 1231
Lid geworden op: 11 aug 2011, 20:49
Type auto: MK7 GTI Clubsport
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Cryptocurrency's

Bericht door NielsED30 »

Jij bent dus een van die vele die bij het zien van een daling in paniek meteen verkoopt? Waarom heb je er geen vertrouwen meer in? Door al die onzin die op het internet is geplaatst omtrent TRX laatste tijd?

Ik heb ook vertrouwen in TRON. Het team, de samenwerkingen, de CEO etc. is allemaal goed. Het is een nieuw project waar ze zelf 10 jaar voor uittrekken, het staat in de baby schoenen... Dit word een grote!
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM

Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Cryptocurrency's

Bericht door Verlengsnoer »

Nee bij paniek verkoop ik normaal gesproken niet. Ik ben ook geen dag handelaar. Ik geloof zeker in het product dat ze neer willen zetten. In de entertainment market gaan miljarden om.

Al het slechte nieuws erover kon ik nog hebben :) Na het zien van 1 boeking waar ik dacht voor 500.000.000 in waarde was uitgekeerd geloofde ik er niet meer in. De persoon die dit heeft gedaan, CEO of een investeerder of wat dan ook kan met dit geld ook de munt ook bein;vloeden om zelf er meer geld uit te halen :) We zullen het zien. Als het over een jaar wel 10x zijn waarde heeft sla ik mij zelf uiteraard voor mijn kop :).
Gebruikersavatar
NielsED30
Berichten: 1231
Lid geworden op: 11 aug 2011, 20:49
Type auto: MK7 GTI Clubsport
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Cryptocurrency's

Bericht door NielsED30 »

Dat is inderdaad een nadeel van TRX. Ze zijn erg goedkoop waarmee je dus met een groot kapitaal aan munten de markt kunt beinvloeden. Echter sta ik ook achter hun hele gebeuren, en houd ik mijn munten gewoon. Ik geloof wel dat dit sowieso winstgevend gaat worden, hij heeft al gepiekt op 30 dollarcent, dit gaat hij minimaal weer halen. Het is dus alleen afwachten wanneer dit zal gebeuren, maar het gaat gebeuren. :mrgreen:
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM

Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Cryptocurrency's

Bericht door staffpride »

Ik zit in de GULDEN :arrow:

Begin december gekocht voor 0.06 cent en hangt nu tussen de 0.35 en 0.40 cent. :D

Er zijn al ruim 600 bedrijven waar je in NL met de gulden kan betalen en een aantal in het buitenland zelfs. Dit aantal groeit met de dag.
Je kan sinds deze week ook bij ons betalen met de GULDEN :mrgreen:


Ik heb hoge verwachtingen van deze munt, hij blijft vrij stabiel stijgen en hou hem dan ook als lange termijn belegging.
Kortom een crypto om jezelf eens in te verdiepen als je al in de cryptomunten zit

https://gulden.com/nl/

https://www.facebook.com/pg/gulden/post ... e_internal
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
Famous1303
Berichten: 1114
Lid geworden op: 15 mei 2015, 16:36
Type auto: Polo AW GTI
Locatie: Gelderland

Re: Cryptocurrency's

Bericht door Famous1303 »

De Gulden kan in Nederland wellicht iets worden, in het buitenland denk ik niet. Vraag me af of ze het überhaupt goed kunnen uitspreken :D

Ik heb toch de helft van mijn TRX verkocht, zat er met zoveel in en wilde toch beetje handelen. WaBi en XML voor terug gekocht.

Ben we benieuwd wat BTC gaat doen, lees verschillende verhalen van de “grote” jongens op Twitter.
Toch denken de meeste wel dat die binnenkort weer goed omhoog gaat.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK
VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK
VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK
VW Polo 6R BM
Opel Astra GSI

Afbeelding
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Cryptocurrency's

Bericht door Verlengsnoer »

De gulden doet het iid ook goed :)

Sinds 2 dagen hou ik mijn stats in Google docs bij --> https://jbuty.com/how-to-get-crypto-cur ... 57e571bc14
Coins onder elkaar, de prijzen, hoogste en laagste prijs op een dag, prijs % in 24h, marketcap van een munt, verschil % 1 dag, %7 dagen en %1 uur, percentage waarde aanschaf en huidige koers .. etc... best wel cool. De sheet ververst elke keer als het document vanuit Google drive geopend wordt.

Nu wachten tot litecoin gedaald is om daar in te stappen met de aanwezige USDT. Wel bizar te zien dat als ik mijn huidge portofolio had gehouden ik hoger dan staan dan waar ik nu sta. Hieronder de huidige verdeling
Ripple 41.91%
Bitcoin Gold 27.78%
Ethereum 7.00%
QuantStamp 6.12%
Powr Ledger 5.52%
NEO 4.89%
XLM 3.76%
USDT 3.02%

Heb ook redelijk wat tijd besteed aan het bekijken van fibonacci tutorials op youtube en het tekenen hiervan op tradingview.com. (uiteraard pas nadat ik gewoon munten gekocht heb :() https://www.tradingview.com/chart/BTGUS ... n-the-way/ Ondanks ik geen daytrader ben probeer ik nu wel zo "voordelig"mogelijk in te stappen. Zie het meer als een marathon dan een sprint. Zonde om iets te kopen en dan 10% verlies te hebben.
Gebruikersavatar
MK5benGTI
Berichten: 1209
Lid geworden op: 10 sep 2014, 19:38
Type auto: Golf MK 5 GTI
Locatie: Leeuwarden

Re: Cryptocurrency's

Bericht door MK5benGTI »

Je bent mij net voor Niels! Leuk topic.

Over $TRN en $XRP. Lekker links laten liggen. Dikke scam coins en pump-dumps.

Ben al bijna 2 jaar bezig in de crypto. Handel dagelijks in Alts. Heb waves voor de lange termijn
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Cryptocurrency's

Bericht door bzb »

zow hoe gaat het ermee? :mrgreen:
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Cryptocurrency's

Bericht door ChielED35 »

bzb schreef:zow hoe gaat het ermee? :mrgreen:
Beetje ups & downs denk ik ;)
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Gebruikersavatar
Famous1303
Berichten: 1114
Lid geworden op: 15 mei 2015, 16:36
Type auto: Polo AW GTI
Locatie: Gelderland

Re: Cryptocurrency's

Bericht door Famous1303 »

Januari dip die elk jaar is, redelijk normaal dus.

Heb wel mijn Stellar ingewisseld gisteren voor ETH, vond de prijs lekker laag en Stellar met winst verkocht.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK
VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK
VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK
VW Polo 6R BM
Opel Astra GSI

Afbeelding
Gebruikersavatar
MK5benGTI
Berichten: 1209
Lid geworden op: 10 sep 2014, 19:38
Type auto: Golf MK 5 GTI
Locatie: Leeuwarden

Re: Cryptocurrency's

Bericht door MK5benGTI »

Januari kent elk jaar een dip van tussen de 30 tot de 45 procent. Dit jaar is het wel andere koek met al de FUD die er is verschenen vanuit Zuid Korea. Priis gaat nog meer dalen tot rond de 7k$ is de verwachting. Ik zie alleen maar kansen met deze lage prijzen want kneiterhard stijgen gaat hij zeker doen.

Vooral nu ebay bekend gemaakt heeft met Paypall te gaan stoppen en over te gaan stappen op de bitcoin als betalingsmiddel. :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten