Op vakantie met of zonder je GTI

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
Czy
Berichten: 30
Lid geworden op: 04 feb 2019, 20:59
Type auto: Golf GTI Mk7

Re: Op vakantie met of zonder je GTI

Bericht door Czy »

Deze zomer naar Slovenië met de GTI. Omdat we twee kleine meisjes meenemen hebben we wel wat bagageruimte nodig. Nu vroeg ik mij af of iemand een dakkoffer heeft en wat de ervaringen hiermee zijn. Kan je dan het schuifdak nog open krijgen? Ik ben namelijk van plan om er ene te huren voor deze zomer.
Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 apr 2011, 14:37
Type auto: BMW 330i Touring
Contacteer:

Re: Op vakantie met of zonder je GTI

Bericht door sitechris »

Wel zonde. Heb je de hele reis last van. Meer windgeruis. Minder snel rijden, hoger verbruik etc. Is minder meenemen een optie? Een e-book ipv een echt boek? Dat soort zaken die het mss makkelijker maakt? Mss het geld wat je met een box uitspaart ter plekke investeren in strandspullen etc?
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
MarkvanToor
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 apr 2019, 15:43
Type auto: Golf TSI GTE
Contacteer:

Re: Op vakantie met of zonder je GTI

Bericht door MarkvanToor »

Ik vind het ook niks, rijden met dak koffer. Ik zou ook eerder gewoon minder meenemen of lokaal kopen.
Gebruikersavatar
surfroy01
Berichten: 401
Lid geworden op: 13 nov 2018, 12:21
Type auto: Golf 7 GTI PP

Re: Op vakantie met of zonder je GTI

Bericht door surfroy01 »

Weer de GTI uitgeladen op de Duitse Autobahn naar wintersport. Was een genot, na de tuning alle pk’s en Nm’s loslaten. Paar keer de 250 op teller aangetikt, maar vooral de tussensprints zijn super. Verbruik 1:11,5 vind ik helemaal niet verkeerd.

Karretje word wel vies.

AfbeeldingAfbeelding
The most dangerous nut in my car is the one that holds the throttle, me! :oops:

Daily fun ; Golf 7 GTI Performance 487nM/311PK stage 1
Track fun; BMW E46 Touring 328 210 PK, Ducati 996SPS/128 awPK.
Voorheen; Passat B8 R line 2.0 TDI, 2xPassat B8 1.4 TSI/CLA Shooting brake AMG/BMW E46 325/Passat B8/DS5/XC90/XC70/X5/Durango/V40/156/146/33/paar slopels......
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten