Trouwauto

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
Plaats reactie
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Trouwauto

Bericht door ferry »

Hallo allemaal.
Volgend jaar op 24 mei ga ik trouwen en ik ben op zoek naar een trouwauto.
Nu snap ik dat bij een bedrijf de auto s er voor gekocht zijn. En dat het hier privé auto s zijn en dat daar een heel ander gevoel bij is.
Maar ik dacht vragen kan altijd.
Een mooie 7r in het wit of lichtblauw zou goed bij ons passen. Uiteraard zouden we de details in een privé gesprek kunnen voeren. Het zou gaan om van spijkenisse naar rhoon te gaan en dan onderweg naar Vlaardingen een foto tussen stop te maken. Na de aankomst worden er uiteraard door de fotograaf wat foto s gemaakt en daarna zou de auto weer weg kunnen.
Dit allemaal kunnen we een contract voor opstellen en een betalingsregeling maar ik dacht laat ik eerst eens kijken wat jullie voor mogelijkheden hebben.

Mvg ferry
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Gebruikersavatar
FreaQ
Berichten: 491
Lid geworden op: 01 apr 2018, 13:04
Type auto: Golf MK6 GTI ED35
Locatie: 072

Re: Trouwauto

Bericht door FreaQ »

Is je toekomstige vrouw ook akkoord met deze gedachte ? :lol:
VW Golf GTI ED35 Tornado red.
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: Trouwauto

Bericht door ferry »

FreaQ schreef: 28 dec 2018, 18:57 Is je toekomstige vrouw ook akkoord met deze gedachte ? :lol:
Haha ja zeker. Ze mist de golf nog steeds en een 7r staat ook op onze planning echter maken we komend jaar zoveel kosten met de trouwerij en huwelijksreis en euro Disney enzovoorts dat we dat nog even uitstellen.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Gebruikersavatar
FreaQ
Berichten: 491
Lid geworden op: 01 apr 2018, 13:04
Type auto: Golf MK6 GTI ED35
Locatie: 072

Re: Trouwauto

Bericht door FreaQ »

ferry schreef: 28 dec 2018, 20:14
FreaQ schreef: 28 dec 2018, 18:57 Is je toekomstige vrouw ook akkoord met deze gedachte ? :lol:
Haha ja zeker. Ze mist de golf nog steeds en een 7r staat ook op onze planning echter maken we komend jaar zoveel kosten met de trouwerij en huwelijksreis en euro Disney enzovoorts dat we dat nog even uitstellen.
Sowieso gefeliciteerd. (of gecondoleerd? :lol: )

En ik denk dat je hier wel een mooie R kan vinden die deze mooie klus wel kan klaren voor je.
VW Golf GTI ED35 Tornado red.
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: Trouwauto

Bericht door ferry »

FreaQ schreef: 28 dec 2018, 20:21
ferry schreef: 28 dec 2018, 20:14
FreaQ schreef: 28 dec 2018, 18:57 Is je toekomstige vrouw ook akkoord met deze gedachte ? :lol:
Haha ja zeker. Ze mist de golf nog steeds en een 7r staat ook op onze planning echter maken we komend jaar zoveel kosten met de trouwerij en huwelijksreis en euro Disney enzovoorts dat we dat nog even uitstellen.
Sowieso gefeliciteerd. (of gecondoleerd? :lol: )

En ik denk dat je hier wel een mooie R kan vinden die deze mooie klus wel kan klaren voor je.
Haha en bedankt.
Ben benieuwd of er iets op me pad komt.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
HalGTI
Berichten: 106
Lid geworden op: 19 sep 2018, 17:19
Type auto: Golf mk7 gti

Re: Trouwauto

Bericht door HalGTI »

Gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk :D
Maar een trouwerij en Disneyland of een golf 7r; de keuze is voor mij snel gemaakt hahaha.
In Rotterdam heb je wel een x aantal bedrijven die golf 7r s verhuren. Google even op autoverhuur aan de Weena.
Volkswagen golf gti performance 2013 sold
Audi s3 FL Sportback 2017 sold
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: Trouwauto

Bericht door ferry »

HalGTI schreef: 29 dec 2018, 14:20 Gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk :D
Maar een trouwerij en Disneyland of een golf 7r; de keuze is voor mij snel gemaakt hahaha.
In Rotterdam heb je wel een x aantal bedrijven die golf 7r s verhuren. Google even op autoverhuur aan de Weena.
Haha ja voor mij ook. Helaas werkt dat hier thuis niet zo ik mag een nieuwe motor en auto volgend jaar maar eerst de rest haha. Dan blijft er niet veel over. Makkelijk toe zeggen zo natuurlijk.
Heb gelijk even even op Google gezeten maar de paar site die tevoorschijn komen die werken niet helemaal en als ik het zo lees op Google is het ook niet al te betrouwbaar. Ik zoek rustig aan verder.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Gebruikersavatar
FGT
Berichten: 1356
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:07
Type auto: 7R Lapiz Blue
Locatie: Den Haag

Re: Trouwauto

Bericht door FGT »



Dit is mijn auto. Ik heb het 4 jaar geleden voor een vriend gedaanAfbeelding
Golf 7R DSG Lapiz Blue
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: Trouwauto

Bericht door ferry »

Bedankt voor je reactie. Ik stuur je morgen even een pb.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten