golf 7 gti tcr

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
Plaats reactie
juventus
Berichten: 90
Lid geworden op: 22 apr 2011, 15:27
Type auto: golf MK7 R
Locatie: limburg,belgie

golf 7 gti tcr

Bericht door juventus »

beste. gti verslaafde :D

ik had graag jullie hulp met het aankopen van een golf 7 gti tcr Performance, van bouwjaar2019 en maar met 6000 km op de teller!!
doen of niet en waar moet ik zeker opletten bij aankoop van de wagen...waar ergens staat de chassisnummer om er zeker van te zijn en waar moet ik nog opletten!!?

alvast bedankt
StarSqream
Berichten: 484
Lid geworden op: 12 apr 2020, 01:07
Type auto: Golf MK7 GTI Perf

Re: golf 7 gti tcr

Bericht door StarSqream »

juventus schreef: 11 okt 2020, 00:20 beste. gti verslaafde :D

ik had graag jullie hulp met het aankopen van een golf 7 gti tcr Performance, van bouwjaar2019 en maar met 6000 km op de teller!!
doen of niet en waar moet ik zeker opletten bij aankoop van de wagen...waar ergens staat de chassisnummer om er zeker van te zijn en waar moet ik nog opletten!!?

alvast bedankt
VIN kan je vinden bij je voorruit rechtsonder (buiten) en links bij je chassis (als je motorkap open is). 6000KM is heel weinig. Je kan met de VIN naar een VW dealer gaan en de historie (onderhoud) checken. Als zij aangeven dat ie er al iets is gedaan, dan weet je dat ie meer heeft gereden dan 6000KM volgens mij. Vergeet niet eerst het interieur en exterieur helemaal te bekijken. Bij 6000KM moet alles er nog nieuw uitzien en nieuw ruiken lol.
juventus
Berichten: 90
Lid geworden op: 22 apr 2011, 15:27
Type auto: golf MK7 R
Locatie: limburg,belgie

Re: golf 7 gti tcr

Bericht door juventus »

ik heb de wagen gezien,zowel van binnen als de buitenkant is helemaal nieuw,is nog volledig onder garantie!! zou het nog mogelijk zijn om de kilometerstand terug te zetten?www.2dehands.be/a/auto-s/volkswagen/m16 ... ousPage=lr HIER EEN LINK ERVAN...
heb al een optie genomen op deze wagen maar toch vraag ik jullie advies
StarSqream
Berichten: 484
Lid geworden op: 12 apr 2020, 01:07
Type auto: Golf MK7 GTI Perf

Re: golf 7 gti tcr

Bericht door StarSqream »

juventus schreef: 11 okt 2020, 00:46 ik heb de wagen gezien,zowel van binnen als de buitenkant is helemaal nieuw,is nog volledig onder garantie!! zou het nog mogelijk zijn om de kilometerstand terug te zetten?www.2dehands.be/a/auto-s/volkswagen/m16 ... ousPage=lr HIER EEN LINK ERVAN...
heb al een optie genomen op deze wagen maar toch vraag ik jullie advies
Kilometerstand is altijd terug te draaien maar ik verwacht niet dat ze het bij deze nieuwe auto zouden doen na een jaartje. Ik zou even bij de VW dealer navragen. Als het daar allemaal okay is dan is het goed. De auto ziet er goed uit, is nog jong en garantie is altijd super.
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten