Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door MkVI Nmgn »

Ja maar da boeit me eigenlijk het minste moet gewoon goed zijn,
Als ze gemaakt zijn en ben niet tevreden komt er ook een nieuwe onder.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door Chris5gti »

MKV Nmgn schreef:Ja maar da boeit me eigenlijk het minste moet gewoon goed zijn,
Als ze gemaakt zijn en ben niet tevreden komt er ook een nieuwe onder.
joa ik rij er gewoon nog een tijdje mee door al er nog een kras bij komt spuit ik ze wel helemaal roze ofzo ..



























nee toch maar niet haha :lol:
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door Jeffreyvdt »

De auto snel gewassen zodat het grote vuil wat te zien is met oog eraf is.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
GTI_6
Berichten: 221
Lid geworden op: 24 apr 2011, 21:04

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door GTI_6 »

vandaag is de eerste katalysator verwijderd door hans sloot, wilde er eerst zelf aan beginnen maar ben er toch van afgestapt.
Moest namelijk nog wat andere dingen vragen aan hans dus dat kwam mooi uit, geweldige service en iemand die verstand heeft van auto's ;)
Leuk dat hij zelf ook een golf 6 gti heeft, heb al gezegd dat hij ook op het forum moet komen maar hij komt er steeds niet aan toe vanwege zijn werk..

ook heb ik vanavond nog met een porsche aan het sporten geweest op de snelweg, hij reed voor mijn en gaf vanaf 120 vol gas tot ongeveer 250 toe, en ik stond versteld ervan want hij ging niet van mijn vandaan maar ik kwam zelfs dichterbij... :shock: het verbaasde me echt..
heb even zijn gegevens achterhaald en het is een porsche 911 carrera uit 2007 met 320PK..maar goed de persoon stak uiteindelijk nog even zijn hand op en kwam met een gebaar dat het hem verbaasde.. :D
JD Kuurtje blijft fantastisch
Grtz. GTI_6
Gebruikersavatar
Semtex
Berichten: 186
Lid geworden op: 23 jan 2012, 20:37
Type auto: Scirocco 2.0 TSI

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door Semtex »

nouja,ik heb vandaag m'n voorspoiler er maar effe onder vandaan gereden :D . Schatte een oprit verkeerd in en dat was het dan :roll: .Heb al een nieuwe in bestelling.
Gebruikersavatar
Gies
Berichten: 523
Lid geworden op: 17 apr 2011, 12:33
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door Gies »

Jammer man, balen. Afbeelding
Groeten, Gies.
Golf 6 GTI DSG, Stage 2, Carbonio air intake, Milltek 3 inch turbo-back exhaust >>> 306 Pk / 418 Nm
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door Edition30 »

GTI_6 schreef:vandaag is de eerste katalysator verwijderd door hans sloot, wilde er eerst zelf aan beginnen maar ben er toch van afgestapt.
Moest namelijk nog wat andere dingen vragen aan hans dus dat kwam mooi uit, geweldige service en iemand die verstand heeft van auto's ;)
Leuk dat hij zelf ook een golf 6 gti heeft, heb al gezegd dat hij ook op het forum moet komen maar hij komt er steeds niet aan toe vanwege zijn werk..

ook heb ik vanavond nog met een porsche aan het sporten geweest op de snelweg, hij reed voor mijn en gaf vanaf 120 vol gas tot ongeveer 250 toe, en ik stond versteld ervan want hij ging niet van mijn vandaan maar ik kwam zelfs dichterbij... :shock: het verbaasde me echt..
heb even zijn gegevens achterhaald en het is een porsche 911 carrera uit 2007 met 320PK..maar goed de persoon stak uiteindelijk nog even zijn hand op en kwam met een gebaar dat het hem verbaasde.. :D
JD Kuurtje blijft fantastisch
Ja, ben zelf ook heel tevreden over Hans, rijd er graag een eindje voor om.

Moet toch wel vreemd zijn als je in je dure sportauto zit en je wordt bijgehouden door een "middenklassertje" :o :lol:
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door Jeffreyvdt »

Semtex schreef:nouja,ik heb vandaag m'n voorspoiler er maar effe onder vandaan gereden :D . Schatte een oprit verkeerd in en dat was het dan :roll: .Heb al een nieuwe in bestelling.
Dat is minder ik hoop dat jij snel een nieuwe heb.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door Chris5gti »

Net effe een sprintje gehouden met een subaru impreza gt , we waren precies even snel alleen hij kon harder door de bocht en ik moest remmen anders had ik in de struiken gehangen :lol: Bij hem begon ook al de achterkant nerveus te worden maar daardoor kreeg hij voorsprong . Toen hield ik het wel voor gezien ;)
Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 apr 2011, 14:37
Type auto: BMW 330i Touring
Contacteer:

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door sitechris »

Vandaag ruim 900 kilometer met de GTI gereden, waarvan 700 over de Autobahn. Heerlijke rit gehad, niet kunnen toppen overigens, weer en verkeer werkten niet altijd mee. Maar wel aantal keren 250 plus aangetikt.

Afbeelding

En bij de Burger King ergens in Beieren kon de GTI even afkoelen naast zijn Duitse broertje.
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Gebruikersavatar
WesleyGTI
Berichten: 124
Lid geworden op: 18 apr 2011, 21:30
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door WesleyGTI »

vandaag even langs gelopen (aangezien hij niet bij mij voor de deur staat) met een big smile
even stofzuiger doorheen gehaald en olie nagekeken allemaal voor de (grote) reis naar duitsland komend weekend :D
VW Golf GTI 6 Carbon Steel Grey
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door Gti-Mar »

%^%$^&^$$%,mijn wagen neergezet......"bij het schade-herstelbedrijf",iemand was even vergeten mij voorrang te verlenen op het Weena in Rotterdam,vol mijn linkerflank in,gevolg,kapotte kap,zijscherm,bumper,grill en dan de evt niet zichtbare schade....en dat net 4 dagen voor mijn vakantie......rij ik nu dus in een 500.....ahhhh,ik zoek met rot naar de pk's :lol: ,
Kom wel mooi gelijk van wat steenslag af,en ze spuiten direct mijn spiegels piano-zwart...TOP mannen!!!,dus ff geen Gti voorlopig :oops:
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Hoppers
Berichten: 265
Lid geworden op: 13 dec 2011, 16:54

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door Hoppers »

Gti-Mar schreef:%^%$^&^$$%,mijn wagen neergezet......"bij het schade-herstelbedrijf",iemand was even vergeten mij voorrang te verlenen op het Weena in Rotterdam,vol mijn linkerflank in,gevolg,kapotte kap,zijscherm,bumper,grill en dan de evt niet zichtbare schade....en dat net 4 dagen voor mijn vakantie......rij ik nu dus in een 500.....ahhhh,ik zoek met rot naar de pk's :lol: ,
Kom wel mooi gelijk van wat steenslag af,en ze spuiten direct mijn spiegels piano-zwart...TOP mannen!!!,dus ff geen Gti voorlopig :oops:
Wat kut voor je.. Hoop dat ze het snel en netjes repareren.
Turbolag is there for a reason, it gives you time to put your coffee away in the cupholder.
Gebruikersavatar
gerben302JD
Berichten: 654
Lid geworden op: 20 jan 2012, 15:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Overijssel

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door gerben302JD »

Gti-Mar schreef:%^%$^&^$$%,mijn wagen neergezet......"bij het schade-herstelbedrijf",iemand was even vergeten mij voorrang te verlenen op het Weena in Rotterdam,vol mijn linkerflank in,gevolg,kapotte kap,zijscherm,bumper,grill en dan de evt niet zichtbare schade....en dat net 4 dagen voor mijn vakantie......rij ik nu dus in een 500.....ahhhh,ik zoek met rot naar de pk's :lol: ,
Kom wel mooi gelijk van wat steenslag af,en ze spuiten direct mijn spiegels piano-zwart...TOP mannen!!!,dus ff geen Gti voorlopig :oops:
Oei! Dat is wel heel wat schade meer wat ik gister heb gekregen. :(

Gister had iemand dezelfde gedachte op de parkeerplaats achter mij als ik,
En voor dat ik het kon zien zaten we met de achterkanten tegen elkaar :x
Dan rij je nog langzaam achteruit! maar wat een klap was dat zeg! :o

Hier een paar foto's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vandaag naar de verzekeraar geweest, en daarna na het schadeherstelbedrijf voor een afspraak
Ieder nadeel heeft zijn voordeel, Er komt weer een nieuwe bumper op zonder krassen wat ik er niet meer uit kreeg met poetsen :D

Groet Gerben
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door MkVI Nmgn »

Zo! de bumperbalk is bijna er doorheen gekomen
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
gerben302JD
Berichten: 654
Lid geworden op: 20 jan 2012, 15:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Overijssel

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door gerben302JD »

MKV Nmgn schreef:Zo! de bumperbalk is bijna er doorheen gekomen
Dus dat houd in dat de balk ook nog verbogen kan zijn?? :o

Groet Gerben
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door Jeffreyvdt »

Gti-Mar schreef:%^%$^&^$$%,mijn wagen neergezet......"bij het schade-herstelbedrijf",iemand was even vergeten mij voorrang te verlenen op het Weena in Rotterdam,vol mijn linkerflank in,gevolg,kapotte kap,zijscherm,bumper,grill en dan de evt niet zichtbare schade....en dat net 4 dagen voor mijn vakantie......rij ik nu dus in een 500.....ahhhh,ik zoek met rot naar de pk's :lol: ,
Kom wel mooi gelijk van wat steenslag af,en ze spuiten direct mijn spiegels piano-zwart...TOP mannen!!!,dus ff geen Gti voorlopig :oops:
Sterkte hiermee maar als het goed is krijg je er wel iets moois voor terug.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Gies
Berichten: 523
Lid geworden op: 17 apr 2011, 12:33
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door Gies »

@ Gti-Mar en gerben302jd, succes met de afwikkeling.

Afbeelding Diep ademhalen ....... ;)
Groeten, Gies.
Golf 6 GTI DSG, Stage 2, Carbonio air intake, Milltek 3 inch turbo-back exhaust >>> 306 Pk / 418 Nm
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door Jeffreyvdt »

gerben302JD schreef:
Gti-Mar schreef:%^%$^&^$$%,mijn wagen neergezet......"bij het schade-herstelbedrijf",iemand was even vergeten mij voorrang te verlenen op het Weena in Rotterdam,vol mijn linkerflank in,gevolg,kapotte kap,zijscherm,bumper,grill en dan de evt niet zichtbare schade....en dat net 4 dagen voor mijn vakantie......rij ik nu dus in een 500.....ahhhh,ik zoek met rot naar de pk's :lol: ,
Kom wel mooi gelijk van wat steenslag af,en ze spuiten direct mijn spiegels piano-zwart...TOP mannen!!!,dus ff geen Gti voorlopig :oops:
Oei! Dat is wel heel wat schade meer wat ik gister heb gekregen. :(

Gister had iemand dezelfde gedachte op de parkeerplaats achter mij als ik,
En voor dat ik het kon zien zaten we met de achterkanten tegen elkaar :x
Dan rij je nog langzaam achteruit! maar wat een klap was dat zeg! :o

Hier een paar foto's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vandaag naar de verzekeraar geweest, en daarna na het schadeherstelbedrijf voor een afspraak
Ieder nadeel heeft zijn voordeel, Er komt weer een nieuwe bumper op zonder krassen wat ik er niet meer uit kreeg met poetsen :D

Groet Gerben
Als ik het goed heb gezien heb jij geen parkeer sensoren.
Want dan had dit niet kunnen gebeuren denk ik.
Sterkte.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door Jeffreyvdt »

Mijn nieuwe versnellingspook erin gezet.
En gelijk mijn banden reset knop vernieuwd.
Andere foto's van mijn pook in mijn voorstel topic.


Afbeelding
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door Gti-Mar »

@ Gerben en Jeffrey,Jij ook succes met de afwikkeling Gerben,ja het zijn ...dingen,maar ja straks weer alles glad en geen krasjes,steenslag enz meer
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door MkVI Nmgn »

Vanmorgen Stond ik om 8uur bij Schade herstel bedrijf me velg ophalen die me vriendin even de stoep had laten zien,
Zoals je ziet bij het Resultaat de kleur is zo minimaal verschil dat je het alleen ziet als ze naast elkaar liggen,
Dus in de wintermaanden krijgen ze alle 4 een nieuwe laklaag met heel veel metallic erin en extra Blanke lak voor de Glans.

Schade:
Afbeelding

Resultaat:
Afbeelding
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Hillebrand
Berichten: 108
Lid geworden op: 28 jul 2011, 19:34
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: Ouddorp

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door Hillebrand »

Zag er verschrikkelijk uit man, haha! Maar nu weer top hoor :mrgreen:
Yolo.
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door MkVI Nmgn »

Het zag er zeker verschrikkelijk uit had 2 weken eerder bijna €3.000,- betaald en dan krijg je aan de telefoon te horen * schatje ik denk niet dat je blij bent met me.* Toen voelde ik het al hangen
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan

Bericht door Gti-Mar »

en vindt dan maar eens de juiste woorden Tonnie :lol: :lol:
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten