Vakantie? Waar heen?

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3556
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Vakantie? Waar heen?

Bericht door NICO! »

Wij blijven dit jaar, na begin dit jaar verhuisd te zijn, gewoon thuis. Paar kleine uitstapjes en volgend jaar weer naar de USA.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
MartijnGTI
Berichten: 311
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:30
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: Vakantie? Waar heen?

Bericht door MartijnGTI »

Dit jaar ook even niets, volgend jaar, net als jij, ook naar de USA. We zijn van plan er een rondreis te maken met als afsluiter de F1 wedstrijd in Canada.
Wilcoos
Berichten: 1601
Lid geworden op: 12 mei 2011, 00:00
Type auto: Golf GTI V

Re: Vakantie? Waar heen?

Bericht door Wilcoos »

Ik ga eind juni weer ff naar Egypte. Verder weet ik nog niet
Gr, Wilco

\Oo) \___w___/ (oO/
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Vakantie? Waar heen?

Bericht door Jeffreyvdt »

Ik ga dit jaar naar Spanje met de GTI dus wordt een leuke rit.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 02 jul 2013, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Eric H
Berichten: 351
Lid geworden op: 19 mei 2011, 20:48
Type auto: Golf MK5 Gti
Locatie: Ründümhause

Re: Vakantie? Waar heen?

Bericht door Eric H »

Ik ga met de Gti naar de Noordkaap......
Samen met de gehele familie...

Eerste etappe naar Noord Duitsland, daar op de boot naar Helsinki.
Vanaf Helsinki een stukje met de auto naar het noorden om vervolgens met de autotrein een stukje verder noordelijk te reizen.
Vervolgens gaan we de rest van de route met de auto doen.

De terugweg doen we via de oostkant, min of meer langs de Russische grens....
Heb er enorme zin in...als het goed is pakken we ook nog een stuk noorderlicht mee ( 24uur licht per dag ) kijken hoe lang het duurt voordat je daar helemaal gek van wordt hahahahaha
Engeltjes bestaan; kijk maar naar mijn dochtertje ! Heksen bestaan ook; kijk maar naar m'n vrouw !!
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3556
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Vakantie? Waar heen?

Bericht door NICO! »

Wow, wat een trip, hoe lang ga je daar over doen?
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
Eric H
Berichten: 351
Lid geworden op: 19 mei 2011, 20:48
Type auto: Golf MK5 Gti
Locatie: Ründümhause

Re: Vakantie? Waar heen?

Bericht door Eric H »

Ach, het klinkt misschien als een halve wereldreis ( en dat is het eigenlijk ook wel een beetje ) maar in het geheel zijn we geloof ik iets van 18 a 19 dagen onderweg.

Mijn ouders hebben de trip al een keer eerder gedaan, en de foto's hebben mij overtuigd om dit ook een keer te doen.
Mooie natuur, lege snelwegen ( waar af en toe een verdwaald rendier op staat :-) ) en rust....
Engeltjes bestaan; kijk maar naar mijn dochtertje ! Heksen bestaan ook; kijk maar naar m'n vrouw !!
vanGils
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 mei 2011, 14:48

Re: Vakantie? Waar heen?

Bericht door vanGils »

Ik ga naar Italie. Eerst een weekje Toscane en daarna Gardameer. Volle bepakking, vrouw en 2 kids heerlijk cruisen met de GTI. Heen via Zwitserland, terug weet ik nog niet. Weet iemand van jullie of de A3 tussen Frankfurt en Nuernberg alweer op orde is na de grote renovatie? Wellicht rijd ik dan via Oostenrijk en Duitsland zuruck.
Gebruikersavatar
Eric H
Berichten: 351
Lid geworden op: 19 mei 2011, 20:48
Type auto: Golf MK5 Gti
Locatie: Ründümhause

Re: Vakantie? Waar heen?

Bericht door Eric H »

vanGils schreef:Ik ga naar Italie. Eerst een weekje Toscane en daarna Gardameer. Volle bepakking, vrouw en 2 kids heerlijk cruisen met de GTI. Heen via Zwitserland, terug weet ik nog niet. Weet iemand van jullie of de A3 tussen Frankfurt en Nuernberg alweer op orde is na de grote renovatie? Wellicht rijd ik dan via Oostenrijk en Duitsland zuruck.
Als je via Zwitserland gaat, dan wel de Gothard pas nemen he, en niet de tunnel.....
De pas is echt fantastisch om te rijden, zeker met een Gti ( lijkt me, ik heb hem de laatste keer met een A4 gedaan )
Engeltjes bestaan; kijk maar naar mijn dochtertje ! Heksen bestaan ook; kijk maar naar m'n vrouw !!
Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 apr 2011, 14:37
Type auto: BMW 330i Touring
Contacteer:

Re: Vakantie? Waar heen?

Bericht door sitechris »

En rond Luzern (en zeker in de tunnels) uitkijken voor de vele flitsers die daar staan. Bekeuringen in Zwitserland zijn trouwens peperduur en meer dan 20 km/h te hard betekent rijbewijs inleveren.
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
vanGils
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 mei 2011, 14:48

Re: Vakantie? Waar heen?

Bericht door vanGils »

Eric H schreef:
vanGils schreef:Ik ga naar Italie. Eerst een weekje Toscane en daarna Gardameer. Volle bepakking, vrouw en 2 kids heerlijk cruisen met de GTI. Heen via Zwitserland, terug weet ik nog niet. Weet iemand van jullie of de A3 tussen Frankfurt en Nuernberg alweer op orde is na de grote renovatie? Wellicht rijd ik dan via Oostenrijk en Duitsland zuruck.
Als je via Zwitserland gaat, dan wel de Gothard pas nemen he, en niet de tunnel.....
De pas is echt fantastisch om te rijden, zeker met een Gti ( lijkt me, ik heb hem de laatste keer met een A4 gedaan )
Absoluut! Heb de pas al eens gereden met de vorige GTI (5), een waar feest. Voor de kindjes wat minder, heb standaard wat kotszakjes paraat. Laatste 2 keer wel te laat in de heuvels van Toscane :o en dan rijd ik toch redelijk rustig.
vanGils
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 mei 2011, 14:48

Re: Vakantie? Waar heen?

Bericht door vanGils »

sitechris schreef:En rond Luzern (en zeker in de tunnels) uitkijken voor de vele flitsers die daar staan. Bekeuringen in Zwitserland zijn trouwens peperduur en meer dan 20 km/h te hard betekent rijbewijs inleveren.

Thanks! vorig jaar had ik ook een prent te pakken in die buurt.
Gebruikersavatar
Jeanmarc
Berichten: 116
Lid geworden op: 17 apr 2011, 09:36
Type auto: Golf V GTI
Locatie: regio Amsterdam

Re: Vakantie? Waar heen?

Bericht door Jeanmarc »

Ga ook naar Italie voor de eerste keer. Bestemming is het Gardameer aan de zuidwestelijke kant. De route loopt heen via München en de Brenner. Terug weten we nog niet. Misschien wel via de Gotthard.
Komen er eindelijk weer eens wat kilometers op de GTI. Met dit mooie weer doe ik 3 weken met een tank. Scheelt wel munten :lol:
Gr. Marcel
RobScania
Berichten: 266
Lid geworden op: 24 mei 2011, 19:20

Re: Vakantie? Waar heen?

Bericht door RobScania »

Dit jaar na 22 jaar naar Italie,het was altijd Spanje met 1 uitstapje Griekenland.

We beginnen tussen Verona en Venetie, daarna 10 dagen naar Viareggio (Pisa) en dan de laatste 4 dagen naar Recco,(Genua) nog een vuurwerkfestival van 3 dagen meepakken.
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Vakantie? Waar heen?

Bericht door wehoo »

vanGils schreef:Ik ga naar Italie. Eerst een weekje Toscane en daarna Gardameer. Volle bepakking, vrouw en 2 kids heerlijk cruisen met de GTI. Heen via Zwitserland, terug weet ik nog niet. Weet iemand van jullie of de A3 tussen Frankfurt en Nuernberg alweer op orde is na de grote renovatie? Wellicht rijd ik dan via Oostenrijk en Duitsland zuruck.
Momenteel zit zowat heel Duitsland onder de "Baustellen" en de meesten zijn "Langzeitbaustellen". Vooral NRW zit vol.
Je wordt er niet vrolijk van.
Actuele stand: http://www.verkehrsinfo.de/index.php?co ... &street=A3

Afbeelding

Gr. Wehoo.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
GTI-mkVII
Berichten: 521
Lid geworden op: 11 mei 2011, 17:34
Type auto: Golf GTI DSG VII pp

Re: Vakantie? Waar heen?

Bericht door GTI-mkVII »

zeilen, al klunend over al die wegwerkzaamheden in Duitsland naar Kroatië :-)
VW Golf GTI DSG MKVII :mrgreen:
Voorheen :
Passat B7 1.4 TSI DSG Variant
VW Golf GTI DSG MKV :mrgreen:
Saab Aero 9.5
Wilcoos
Berichten: 1601
Lid geworden op: 12 mei 2011, 00:00
Type auto: Golf GTI V

Re: Vakantie? Waar heen?

Bericht door Wilcoos »

Nog 2,5 week...
Gr, Wilco

\Oo) \___w___/ (oO/
Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 apr 2011, 14:37
Type auto: BMW 330i Touring
Contacteer:

Re: Vakantie? Waar heen?

Bericht door sitechris »

Morgen naar Amerika. Heb vandaag de GTI aan mijn broer uitgeleend en laat me morgen op Schiphol afzetten voor een paar GTI loze weken. Als het goed is staat er een Cadillac STS/DTS klaar, dus dat is ook niet verkeerd.
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten