Schade :(

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MartijnGTI
Berichten: 311
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:30
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: Overijssel

Schade :(

Bericht door MartijnGTI »

Vandaag even bij mijn ouders op bezoek en moet de auto dan altijd op de straat parkeren, nergens parkeerplaatsen. Opzich niet zo heel druk, gewoon woonwijk, altijd 2 wielen bij hun op de oprit want daar zet ik hem half op (passen helaas geen 2 auto's op de oprit). Wordt er ineens aangebeld door een wat oudere meneer, was tegen mijn auto gefietst. Vond het allang goed dat hij aanbelde, anderen waren misschien doorgefietst. Meneer zelf heeft gelukkig niets, hij was met z'n kilometerteller bezig en keek niet op de weg.

Nu is de nummerplaathouder stuk, de rode rand in de grill gebroken, wat honingraatjes beschadigd en over de de hele rechterkant van de bumper richting en inclusief koplamp allemaal lichte krassen. Ik meende zelfs nog wat op de motorkap te zien. Alles keurig netjes ingevuld en morgen maar langs de schadehersteller en kijken wat er moet gebeuren. Opnieuw spuiten de bumper zal wel gebeuren denk ik maar wat ze doen met de krassen op de koplamp en paar op de kap, geen idee.

Ben zo de hele avond weer bezig geweest...wat een gedoe altijd weer zeg.
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: Schade :(

Bericht door RobvR »

Balen zeg, maar je mag blij zijn met die eerlijke mensen in de omgeving van Hardenberg (tenminste als je moeder daar ook ergens woont). Succes met het herstelwerk.
Groet RobvR
Gebruikersavatar
MartijnGTI
Berichten: 311
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:30
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: Schade :(

Bericht door MartijnGTI »

Het was in Hoogeveen, niet dat het zoveel uitmaakt. Vandaag even bij een schadebedrijf geweest. Bumper wordt overgespoten en er komt een nieuwe grill in. Koplamp waren we het niet over eens. Hij vond het wel meevallen maar er zitten toch aardig wat krassen op. Door de regen vanmorgen was het nogal slecht zichtbaar. Over 2 weken wordt alles gemaakt hoop ik.
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3556
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Schade :(

Bericht door NICO! »

Erg jammer, gelukkig komt het waarschijnlijk weer helemaal in orde.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
MartijnGTI
Berichten: 311
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:30
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: Schade :(

Bericht door MartijnGTI »

Vandaag is alles weer pico bello in orde gemaakt. Strak gespoten bumper weer op de auto met een nieuwe grill. Alle steenslag gelijk weg :D
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3556
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Schade :(

Bericht door NICO! »

Mooi, ook een manier om van de steenslag af te komen ;-)
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
MartijnGTI
Berichten: 311
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:30
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: Schade :(

Bericht door MartijnGTI »

Haha ja, opzich wel maar het is een gedoe, zelfs 2 dagen in een Opel moeten rijden...verlengde Oel Vivaro, kan ook niet groter :P
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Schade :(

Bericht door wehoo »

Een Vivaro :lol: :lol:
Beter dan een Meriva met "Suicide doors" :shock: 8-)

En hoe zit het met je koplamp? Als er veel krassen opzitten geeft ie toch een diffuus licht. Kan dat geen afkeuring voor de APK opleveren? :?:

Afbeelding
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
MartijnGTI
Berichten: 311
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:30
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: Schade :(

Bericht door MartijnGTI »

Het is een veeg dat aan de bovenkant van de koplamp zit, ze hebben het weg gepolijst maar als ik heel goed kijk (ik weet natuurlijk waar het zat), kan ik het nog zien. Ik zal komende 2-3 weken kijken hoe het blijft, anders ga ik terug mocht het weer beter zichtbaar worden, nu is de koplamp natuurlijk mooi schoon en strak.
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten