Foto's plaatsen met RobvR ;-)

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Robbie
Berichten: 134
Lid geworden op: 17 apr 2011, 01:25
Type auto: VW GOLF VI GTI DSG
Locatie: Rotterdam

Foto's plaatsen met RobvR ;-)

Bericht door Robbie »

NICO! schreef:Normaal gesproken kan je foto vanaf je computer uploaden naar een forum. Dat kan ik hier ook doen, maar de database kan slechts 2gb kwijt. Hoe snel denk je dat het vol is als iedereen zijn foto's gaat uploaden. Op deze manier kan iedereen van de foto's genieten en van het forum. Bedankt voor jullie begrip.
helemaal duidelijk Nico ,het lukt Rob om direct de foto's bij zijn reactie te plaatsen,dus het zal mij ook gaan lukken,kan even duren.
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3556
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: RobvR

Bericht door NICO! »

Afbeelding

Zoiets wil je graag zien..... :mrgreen:
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
Robbie
Berichten: 134
Lid geworden op: 17 apr 2011, 01:25
Type auto: VW GOLF VI GTI DSG
Locatie: Rotterdam

Re: RobvR

Bericht door Robbie »

Precies,ben nog aan het puzzelen,zijn jullie nou zo bijdehand of ben ik...............? ;)
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3556
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: RobvR

Bericht door NICO! »

Ga naar de foto in picasa en open de foto in een nieuw tabblad/venster met de rechtermuisknop.
Knip/kopieer het gehele adres uit het adrsvenster en plak dat hier ophet forum tussen de [img] tags.
That's all.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: Foto's plaatsen met RobvR ;-)

Bericht door RobvR »

Ik ben al een tijdje aan het pielen om zo'n postzegel zoals rechtsboven de gti-neus van Nico, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik krijg de melding dat mn url ongeldig is of dat de foto te groot is.

Hoe doe ik dat?
Groet RobvR
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: Foto's plaatsen met RobvR ;-)

Bericht door Dirk »

Zoals in je handschrift zul je de [url= en het 2 naar laatste haakje weg moeten halen en bij de laatste img nog een / voor dus dan krijg je dit:

[img]http://s1104.photobucket.com/albums/h33 ... 2814-1.jpg[ /img] (zonder spatie) Echter is de link die je hierin hebt staan niet correct en zou ik zeggen probeer het nog eens goed te kijken in je photobucket en de tutorial te gebruiken zoals ik deze op het forum heb gezet. Mocht dit niet lukken, stuur de foto per email en ik zal je wel helpen.

De "postzegel" waar nico zijn golf 6 neus heeft gebruikt heet een avatar en zit inderdaad een maximale grote aan. Als je me de foto e-mailt wil ik hem wel verkleinen voor je zodat je hem als avatar kunt gebruiken
Audi A4 1.8 TFSI
Gebruikersavatar
Robbie
Berichten: 134
Lid geworden op: 17 apr 2011, 01:25
Type auto: VW GOLF VI GTI DSG
Locatie: Rotterdam

Re: Foto's plaatsen met RobvR ;-)

Bericht door Robbie »

Foto's plaatsen is dankzij jullie voorbeeld gelukt.eindelijk :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten