Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
Chrizu
Berichten: 49
Lid geworden op: 02 feb 2013, 09:53
Type auto: Golf MK6 GTI

Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door Chrizu »

Beste vrienden van het forum,

Ik heb geen idee in welk topic ik dit het beste kan vragen dus bij voorbaat mijn excuses indien verkeerd geplaatst. Mag zo verplaatst worden indien nodig.

Ik kamp de laatste tijd met een grapjas in mijn appartementen complex welk het leuk vind om aan mijn auto te zitten.

En niet een beetje ook.

Het begon allemaal toen ik een lekker band kreeg afgelopen januari in mijn linker voorband.

Gelukkig was ik al van plan om nieuwe banden te kopen aangezien ze helemaal op waren voor. No biggy.

Toen had ik in afgelopen maart weeer een lekker band, ditmaal rechts achter.

Gelukkig kon VW een propje schieten en was mijn band gefixt. Mijn achterbanden gaan gelukkig ook niet lang meer mee (+- 8000km).

Echter nu begon ik te twijfelen of dit toeval was, het waren beide keren exact dezelfde schroeven in dezelfde maat en relatief kort achter elkaar.

VW monteur gaf ook aan dat het dikke pech kon zijn echter had ik mijn twijfels.

Nu liep ik gisteren naar mijn auto welk onder het pand in de garage staat toe om iets glinsterends in mijn velg links achter aan te treffen.

Iemand had blijkbaar zilver cadeaupapier van de "XiXi wat jij niet ziet" in mijn velg links achter gepropt OM mijn rem heen.

Als dit mijn niet was opgevallen had dit een naar grapje kunnen worden.

Gelukkig viel het mij metteen op omdat ik de laatste tijd de banden ff check voor schroeven voor de banden.

Het is nu duidelijk geworden dat iemand het uit mijn complex het op mij en mijn auto gemunt heeft.

Hebben jullie adviezen wat ik nu het beste kan doen om de vervelende buur te pakken te krijgen of op zijn minst te laten stoppen met zijn handen aan mijn auto te zitten?

Hier slaap ik natuurlijk ook niet echt lekker meer van.

Geen idee wat hij of zij de volgende keer gaat uit proberen te halen.
Golf 6 GTI Pearl White - JD Chip 298.6pk, 418.7nm, Carbonio, 1ste Cat verwijderd.
Gebruikersavatar
theo
Global Moderator
Berichten: 920
Lid geworden op: 25 jun 2011, 18:38
Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
Locatie: Gelderland

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door theo »

Het eerste waar ik aan denk is dan een camera maar ik weet niet of dat realiseerbaar is voor jou.
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door KnuffelTurk »

Hey Cherizu,

Er rot om te horen dat er zo een klojo aanwezig is die dit steeds uithaalt. Ik zou natuurlijk kunnen zeggen blijf heel de tijd bij je auto maar daar schiet je niks mee op.

Is er een mogelijkheid om misschien een camera op te hangen ergens ( een beetje verborgen )? Ik denk dat jij de dader alleen zo te pakken kan krijgen of je moet hem/haar puur toeval op heterdaad betrappen.
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
justin--92
Berichten: 193
Lid geworden op: 10 nov 2013, 14:31
Type auto: Polo 6r GTI
Locatie: Zuid-Holland

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door justin--92 »

Denk als je meer mee wilt, camera de enige oplossing is inderdaad.. Of je moet hem/haar op heterdaad betrappen maar dat is een kleine kans.

Als jij een goeie camera (vanaf balkon ofzo) op een aantal parkeerplaatsen zet, en gewoon de komende tijd je auto op die plekken parkeerd.. Ben je goed op weg, weet ook niet hoever je balkon tot de dichtsbijzijnde parkeerplekken is, je moet er wel iemand op kunnen herkennen natuurlijk.

Als er weer wat gedaan is, en hij staat op beeld. Kun je aangifte vernieling doen en de beelden erbij is het een ronde zaak en is meneer wel wat verder van huis :)
Gr. Justin

Polo 6r GTI | 214pk | 313Nm | DSG | Stage 1 | 2,5'' rvs CatBack non-resonated
Ex: Golf 6 gti | 283 pk | stage 1 | DSG | wit
kevin78
Berichten: 760
Lid geworden op: 11 mei 2011, 18:38
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door kevin78 »

Pff lekker verhaal.. Zou zelf gewoon paar daagjes posten. succes ermee. wat lopen er toch idioten op deze planeet zeg.

jealousy is a MF!!!!
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door Crokko »

Geduld wordt vaak beloond:
Afbeelding

Gekkigheid natuurlijk, de camera optie of heterdaad.
Tijden in de gaten houden en data noteren, van incidenten, maar ook van wanneer je auto onbeheerd stond.

Get the freeky bastard!

Het is niet altijd jaloezie. Soms pakken de laffaards ook weleens de verkeerde auto.
Hebben ze appeltje te schillen met iemand, die op het oog dezelfde auto heeft.
Afbeelding
PaChaKoHa
Berichten: 135
Lid geworden op: 21 apr 2013, 20:42
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door PaChaKoHa »

Dit is echt heel kut....

Volgende keer; niks aan doen en direct aangifte doen van poging tot doodslag of iets...
Oftewel meteen politie erbij, is gewoon je reinste sabotage....

Succes...

Groet,

P.
Chrizu
Berichten: 49
Lid geworden op: 02 feb 2013, 09:53
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door Chrizu »

Bedankt allen voor de ideetjes en steun :D

Ik heb ff lopen brainstormen en ga inderdaad een camera plaatsen.

En niemand zal het door hebben :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Chrizu op 12 apr 2014, 18:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Golf 6 GTI Pearl White - JD Chip 298.6pk, 418.7nm, Carbonio, 1ste Cat verwijderd.
kevin78
Berichten: 760
Lid geworden op: 11 mei 2011, 18:38
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door kevin78 »

Yep doen !! beloof je wel de beelden hier te tonen hehe
justin--92
Berichten: 193
Lid geworden op: 10 nov 2013, 14:31
Type auto: Polo 6r GTI
Locatie: Zuid-Holland

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door justin--92 »

Zeker een goed plan!!
Pas alleen op dat hij wel aan de juiste kant (waar de camera staat) toeslaat anders heb je nog geen hard bewijs :lol: of de camera zo plaatsen dat je beide kanten min of meer kunt waarnemen.

Je moet het niet verkeerd opvatten, maar ik ga bijna hopen datie nu nog een keer toeslaat, (niet voor je gti natuurlijk) maar zulke gasten moeten gepakt worden.
Misschien een idee om alvast een melding (geen aangifte) te doen bij de politie wat er is voorgevallen en wat je dus nu van plan bent, en er dus waarschijnlijk nog wel een aangifte aan zit te komen. Dan weten ze al een beetje wat er speelt en kunnen ze niet gaan zeggen waarom je bij die eerste gevallen nooit de politie hebt ingelicht
Gr. Justin

Polo 6r GTI | 214pk | 313Nm | DSG | Stage 1 | 2,5'' rvs CatBack non-resonated
Ex: Golf 6 gti | 283 pk | stage 1 | DSG | wit
PaChaKoHa
Berichten: 135
Lid geworden op: 21 apr 2013, 20:42
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door PaChaKoHa »

Bijgewerkt!!



Zeker een goed plan, zou alleen jammer zijn als de sukkel ook op het forum mee leest....

Dus......
Laatst gewijzigd door PaChaKoHa op 12 apr 2014, 20:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Chrizu
Berichten: 49
Lid geworden op: 02 feb 2013, 09:53
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door Chrizu »

Ja dat zou inderdaad een kleine kans zijn maar die risico ga ik niet nemen. Pas jij jouw quote dan ook aan? :) Ik heb alvast mijn text aangepast.
Golf 6 GTI Pearl White - JD Chip 298.6pk, 418.7nm, Carbonio, 1ste Cat verwijderd.
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door RobvR »

Chrizu schreef: Het is nu duidelijk geworden dat iemand het uit mijn complex het op mij en mijn auto gemunt heeft.
Om bij het begin te beginnen... waarom is het voor jou duidelijk dat het iemand uit jouw complex is? (Ik neem aan dat je met complex, een appartementencomplex bedoelt)

Heb je van alle gevallen aangifte gedaan en daarbij aangegeven dat er voor jou iemand in aanmerking komt, met de reden daarvan?

Klinkt kritisch, maar voor de beeldvorming wel nuttig om je een antwoord te kunnen geven.
Groet RobvR
Chrizu
Berichten: 49
Lid geworden op: 02 feb 2013, 09:53
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door Chrizu »

Hoi Rob,

Nou de mensen die in dit gebouw wonen kunnen alleen hieronder huren (parkeerplaats).

Er is wel 1 uitzondering en dat is 1 bewoner vanuit een gebouw verderop die bij ons beneden huurt.

DEZE GOZER heeft wel al eens mijn scooter welk op 2 kettingsloten stond 3 meter verplaatst. (lang verhaal maar ik kon zijn autobanden sporen in het stof op de grond fotograferen en via foto aflezen aan zijn dunne bandjes).

Dus dat moet van iemand hier zijn aangezien alleen bewoners beneden komen.

En aangezien het nu 3 maal in 4 maanden tijd is voorgekomen is het een bewoner van hier en niet buiten EN omdat de verpakking in mijn velg was gepropt terwijl ik in de garage beneden stond. Ik check mijn banden nu elke dag uit voorzorg voor schroeven namelijk. Bewonder van buiten komen niet in de garage. (tenzij mensen anderen uitnodigen om ff te parkeren maar dat zijn vaste mensen, zoons van enzo).

Ik kan ook heel veel mensen met grote kans van mijn kanshebbers lijst afschrijven aangezien mijn pand uit 90% bewoners van 70+ bestaat.

Die hebben hier geen tijd en energie voor lijkt mij. En ik kan het super met de oudjes vinden hiero.

Heb geen aangifte gedaan bij politie van schroef in band aangezien VW 2 maal aan gaf dat dit grote toeval is en niet direct aangeeft dat het iemand het heeft gedaan.

Toen kon ik niet zeggen dat het in de garage was gebeurd omdat ik die dagen op meerdere plekken geparkeerd heb gestaan en wat had gereisd.

Nu valt de puzzel langzamerhand samen.

Hopelijk heb je hier wat aan.
Golf 6 GTI Pearl White - JD Chip 298.6pk, 418.7nm, Carbonio, 1ste Cat verwijderd.
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door RobvR »

Ok, dat maakt het een stuk duidelijker. Je gti staat dus in een afgeschermde parkeergarage waardoor de verdenking naar een bewoner van het complex logisch is.
Als ik je een advies mag geven zou ik alsnog aangifte doen nu blijkt dat het geen toeval is maar mogelijk opzet. Logisch dat je niet meteen naar de politie bent gestapt. De politie zullen echt niet gelijk camera's plaatsen en er een rechercheteam op zetten maar je aangifte komt wel in het systeem en zorgt ervoor dat jouw verhaal bekend wordt. Mochten er wederom vervelende zaken mbt jouw auto voordoen dan wordt het gewoon stapelen cq aanvullen. Des te eerder kan en mag je wat verwachten van de politie.
Ik zeg niet dat dit het middel is maar het kost je alleen tijd en het schept duidelijkheid voor de politie. Je kan ook een gesprek aanvragen met de buurtbrigadier, hij kan je ook advies geven en je duidelijk maken wat je van hun kan verwachten.
Hoop dat je er wat aan hebt.
Groet RobvR
dangerpaki
Berichten: 130
Lid geworden op: 05 mei 2014, 20:57
Type auto: Golf V GTI LE 240

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door dangerpaki »

Ik kan daar altijd zo slecht tegen dat soort figuren. Kijk dat je iets mooi vindt en het zelf ook zou willen hebben ok. Maar dat je iemand anders bezit gaat schaden omdat je het zelf niet hebt en dus een ander het ook niet gunt. Misbaksels zijn dat soort figuren. Hoe triest kan je zijn.

Ik hoop dat je diegene betrapt. Dan zou ik ook gewoon lekker wat opnames maken tot ie een keer weer je banden probeert te beschadigen. En dan lekker de oude rekeningen van de banden ook bij hem neer laten leggen. Gewoon geduldig veel bewijsmateriaal vastleggen. En dan naar de politie stappen.

En natuurlijk met naam en foto/video op internet zetten. Vaak zijn mensen opeens een stuk verstandiger als ze 'exposed' worden.
Gebruikersavatar
p78
Berichten: 119
Lid geworden op: 13 sep 2012, 11:22
Type auto: mk5 gti

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door p78 »

dangerpaki schreef:En natuurlijk met naam en foto/video op internet zetten. Vaak zijn mensen opeens een stuk verstandiger als ze 'exposed' worden.
dan maak je inbreuk tegen privacywet, en kan het zijn dat er niets van komt, en zelfs dat je zelf moet voorkomen
dangerpaki
Berichten: 130
Lid geworden op: 05 mei 2014, 20:57
Type auto: Golf V GTI LE 240

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door dangerpaki »

JA dat zal vast wel. Zo is het helaas in Nederland. Maar als je op een open plek (alhoewel de garage niet openbaar toegankelijk is voor iedereen) iets flikt kan iedereen je zien en dat is het risico van het 'vak'.
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door Crokko »

dangerpaki schreef:JA dat zal vast wel. Zo is het helaas in Nederland. Maar als je op een open plek (alhoewel de garage niet openbaar toegankelijk is voor iedereen) iets flikt kan iedereen je zien en dat is het risico van het 'vak'.
Klopt.
En ik denk ook, dat niemand medelijden met de vandaal zal hebben. :D

Opzich een goede tip van p78, dat vergelding door de beelden openbaar te maken, tegen je kan werken. (Voor het geval iemand niet bekend zijn met de privacywet.)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Glenne
Berichten: 586
Lid geworden op: 11 sep 2011, 16:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door Glenne »

Er bestaan dashcams met bewegings-en schokdetectie. Misschien doet dit je wat geruster slapen. Het zal ze niet tegen houden, maar dan heb je ten minste een idee wie het is.
Ik zit sinds kort ook te kijken naar dashcams. De mobius lijkt me een goed toestel. Vrij goedkoop ook, maar die heeft geen bewegingsdetectie denk ik.
BlackVue is ook een goed merk, maar niet goedkoop.
Let wel op met filmpjes online zetten als deze als bewijsmateriaal gebruikt moeten worden.

Gr
Golf VI GTI
Chrizu
Berichten: 49
Lid geworden op: 02 feb 2013, 09:53
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door Chrizu »

Beste dames en heren,

Na enige tijd afwezigheid, wachtwoord vergeten en kreeg maar geen nieuwe per mail ben ik er uiteindelijk weer.

En met interressant nieuws... :o :shock: :mrgreen:

De vandalisme/pesterij is gestopt.

Er heeft zich sinds het laatste voorval zich niks meer voort gedaan.

Ik ben enige tijd heel erg alert geweest en had ook het een en ander aan voorzorgsmaatregelen genomen om het de dader nog moeilijker te maken.

Uiteindelijk heeft lot het pad van mij en de dader samen gebracht en heeft de dader zich flink te kijk gezet nadat ik met hem oog in oog kwam te staan terwijl hij mij niet verwachtte.

Helaas was hij toen niet bezig met het uitoefenen van 1 van zijn nieuwe 'geintjes'.

Kon daarom helaas niet hem bij de kraag vatten.

Maar toen ik de dader tegen kwam had hij zichzelf keihard verraden waar een oog getuige bij stond. Dusja, de cirkel is eindelijk rond en de puzzel is opgelost.

Sinds dit voorval is alles gelukkig gestopt en kan ik ook veel rustiger slapen.

De dader is zoals gewoonlijk een persoon van wie je het niet verwacht.

Maar ik moet wel zeggen IK ZAT ER NIET VERDOMD VER NAAST! :D

Dit wilde ik even kwijt \o/

Alhoewel alles nu gestopt is en ik de dader in het vizier heb, betekent het niet dat ik minder op mijn hoede ben en dat er geen 'beveiliging' meer is die er een extra oogje in het vizier houdt ;)

Nogmaals thanks voor al jullie support en tips.

Mede dankzij jullie heb ik mijzelf beter in toom kunnen houden en tactisch te werk kunnen gaan ipv met woede en frustratie.
Golf 6 GTI Pearl White - JD Chip 298.6pk, 418.7nm, Carbonio, 1ste Cat verwijderd.
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door Crokko »

Top! Fijn dat er meer duidelijkheid is gekomen.

Maar wie was het nou? Waarom deed hij het? Hoe heeft hij zich verlult, kom vertel ons de sappige details. :mrgreen:

En worden de kosten door die persoon betaald?
Afbeelding
PaChaKoHa
Berichten: 135
Lid geworden op: 21 apr 2013, 20:42
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door PaChaKoHa »

Crokko schreef:Top! Fijn dat er meer duidelijkheid is gekomen.

Maar wie was het nou? Waarom deed hij het? Hoe heeft hij zich verlult, kom vertel ons de sappige details. :mrgreen:

En worden de kosten door die persoon betaald?

Precies de vragen die ook door mijn hoofd schoten.....

Vertel!!!

Groet,

P.
Chrizu
Berichten: 49
Lid geworden op: 02 feb 2013, 09:53
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door Chrizu »

Allright, allright :P

Punt is, ik kwam net terug van het politiebureau waar ik dus net mijn verhaal had gedaan en om advies had gevraagd.

Ik was net geparkeerd in de garage en sta naast een grote zwarte SUV waar ik net achter verscholen stond omdat ik iets uit mijn kofferbak wilde halen. (Achteruit ingeparkeerd).

Net toen ik daar stond (enkele dagen na het laatste voorval) kwam er een onbekend figuur naar de garage luik toegelopen.

Hij liep naar het deurtje toe om het open te maken maar kreeg zijn sleutels maar niet in het sleutelgat omdat hij 2 volle tassen in zijn handen had.

Ik had net de zender van het garage luik in mijn handen en dacht laat ik hem maar ff een gunst doen en helpen (wie het ook is).

Luik gaat automatisch omhoog en hij kijkt verbaasd op. Komt geen auto aan of gaat eruit dus hij begreep dat er voor hem waarschijnlijk werd open gedaan.

Goede zaak toch?

Mijn vriendin stond toen net voor mijn auto en zei de onbekende jongen gedag waarop hij heel vrolijk hoi terug zei.

(Ik was dus nog niet in beeld voor hem).

Toen ik vanachter de auto vandaan kwam om naar de lift te lopen liep ik de jongen tegemoet.

Ik had deze figuur nog nooit gezien maar mijn vriendin wist gelukkig wie het was. Zij had hem enkele dagen daarvoor voor het eerst gezien.

Toen de jongen mij zag verstijfde hij van angst en keek hij met grote verbazing naar de grond en zei geen woord.

Ik dacht dit is vast een verlegen jongen dus ik zei maar: Zo, scheelt je weer een deur opendoen ^_^

Hierop zei hij niks en liep hij me zo voorbij zonder een woord te zeggen en rende naar zij auto toe.

Deze auto was voorheen van een man waarmee ik pakweg 3/4 jaar geleden lichte bonje mee heb gehad omdat hij eigenhandig mijn scooter in de garage welk op dubbele kettingslot stond 4 meter had weg gesleept. Hierop had ik toen een briefje op zijn auto (deze auto dus) gelegd om het even te komen bespreken. Daarop kreeg ik alleen een briefje in mijn brievenbus dat men zo niet met buren om gaat...

Deze jongen schijnt dus de zoon van die man te zijn en heeft die man zijn auto gekocht of gekregen.

Deze auto lekt ook omdat er duidelijk lekkage sporen te zien zijn.

Nadat ik hierna met mijn vriendin de lift in stapte zei mijn vriendin precies wat ik dacht: Dit is 'm!

Waarom zou je anders je dan zo gedragen nadat iemand je een gunst doet.

Een andere buurvrouw voor mij met welk ik het heel goed kan vinden (nee tis een heel lief omaatje welk altijd netjes de stoep veegt enzo) was net bezig met een oogje in het zeil aan het houden.

Zij kwam later naar mij toe met het verhaal dat deze jongen dus de zoon van was en dat hij dus net aan het verhuizen was toen ik hem tegen kwam.

Enkele dagen later zag hem dus op straat met zijn vader daadwerkelijk verhuizen.

Wat schijnt is dat dit een zogenaamde 'badboy' is welk heel cool schijnt te zijn.

Een echte rat dus.

Mevrouw zei tegen mij dat het een simpel optelsommetje was geworden.

Zodra het gezeik met mijn auto stopte zodra hij verhuisde was het heel simpel geworden.

En raad is, er is nooit meer aan mijn auto gezeten nadat hij opgezouten was.

Dus gelukkig had hij het zelf voor mij opgelost, anders was ik er waarschijnlijk nooit achter gekomen.

De jongen is waarschijnlijk jaloers op de GTI en heeft mij vaker de auto zien detailen in de garage en op straat en dacht mij waarschijnlijk voor dat voorval met zijn vader nog ff lekker te pakken. Dit was natuurlijk iets wat mij dierbaar is en ik veel waarde aan hecht. Waarop kan je mij beter pakken?

Kwa fysieke kracht wint hij het namelijk nooit ^_^

Vandaar deze ratten actie.

FF snel die auto een paar keer pakken voordat je verhuisd en hij zal het nooit weten dat jij het was.

Hij had er alleen niet op gerekend mij daadwerkelijk aan te treffen. Al helemaal niet zo onvoorbereid.

Wat wel grappig en klote is tegelijkertijd.

De jongen was na zijn verhuizing na 1 week alweer bij zijn pappie komen wonen aangezien zijn vriendin hem blijkbaar na 1 week het huis al uit heeft getrapt xD.

Dit nieuws heb ik gehoorde van hetzelfde lieve omaatje welk voor mij mijn undercover spion speelt.

En sindsdien laat ik heel soepeltjes doorschemeren dat ik hem door heb echter laat ik hem ook ff lekker twijfelen, want ik kom hem nu vaker tegen sinds hij weer thuis woont.

Hij probeert telkens zo nuchter mogelijk mij te begroeten alleen verraad zijn lichaamstaal hem telkens weer :)

En hij weet, als er ooit nog iets gebeurd met mijn auto, weet ik waar ik kan 'aankloppen' 8-)

The end.
Golf 6 GTI Pearl White - JD Chip 298.6pk, 418.7nm, Carbonio, 1ste Cat verwijderd.
Gebruikersavatar
jwbakkenes
Berichten: 866
Lid geworden op: 09 feb 2012, 23:35
Type auto: BMW 550i

Re: Vandalisme/pesterij advies gevraagd.

Bericht door jwbakkenes »

Oké, duidelijk. Wat een kutvolk loopt er toch rond om dit te doen.
Ik zou dit melden richting je verzekering en hen laten uitzoeken of ze er iets mee kunnen.
Fijn dat je nu weer rustig kunt slapen.
Met vriendelijke groet,
Jan Willem
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten