Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vandaag bij het O.M op het matje geweest..
Schikkings voorstel 700euro en 2 maanden rij intzegging gekregen.
Waarvan ik die 2 maanden er al op had zitten.
Als het hier bij blijft kom ik denk ik heel goed weg..
Kom je inderdaad goed mee weg Dennis! Zeker gezien je "verleden"
Nu maar een beetje braaf rondtuffen, misschien tijd voor wat vrij rijden sessies op zandvoort?
Vonnis is toch al gewezen, dan is toch ook bekend of je bent voorgedragen voor een EMG. Uit jou reactie maak ik op dat je dit alsnog onaangekondigd kan krijgen is dat echt zo?
Mackdennis schreef:Ja maar boete en rij ontzeging vallen onder straf recht.
Emg valt onder bestuursrecht.
Moet je ook alle 2 appart aanvechten en als je voor de 1 wordt vrijgesproken zou je alsnog voor het andere punt gestraft kunnen worden.
Emg kan je tot max 7maanden na pleegdatum nog opgelegt krijgen
Emg is me niet toe gezegt door de agenten(echter is dit ook geen must)
Dat is toch ook vaag dan. Lijkt mij toch normaal dat je aangeeft waar iemand aan toe is! Mogelijk dat dan eventueel wordt bekeken of iemand er voor in aanmerking kan komen, maar dan weet degene wel dat het speelt. Je moet dus nog even € 800+ wegleggen omdat je niet weet of dit speelt.
Aan de andere kant als je niks hoort kan je de € 800 besteden aan je auto (je had ze toch al weggelegd). Hoop voor je dat dit laatste van toepassing is.
Yep emg komt via cbr
Je wordt aangemeld door de agent en of de ovj.
Dan is het aan het cbr om te kijken of jij de curssus moet volgen
In praktijk is dat bijna altijd!
Ben je het niet met hun beslissing eens moet je in beroep tegen het cbr