Gezocht uitlaat! MK7 GTI

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
Pjken911
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 okt 2017, 10:07
Type auto: Golf MK7 GTI

Gezocht uitlaat! MK7 GTI

Bericht door Pjken911 »

Hallo iedereen!

Ik heb reeds 2 weken een gti op de oprit staan en zou er eventueel toch een leuker geluidje bij willen! Zelf heb ik er weinig verstand van welke merken bestaan en voor hoever deze luid gaan en/of brullen :)

Laat maar weten wat jullie in de aanbieding hebben en dan zoek ik op YouTube wel effe op hoeveel geluid die maakt!


Mag maar moet geen gekeurde zijn ;)


Mvg PJ!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: Gezocht uitlaat! MK7 GTI

Bericht door Henniej »

Ik heb IPE besteld uit Denemarken, volgt! Laat ik je horen hoe het klinkt.
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Pjken911
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 okt 2017, 10:07
Type auto: Golf MK7 GTI

Re: Gezocht uitlaat! MK7 GTI

Bericht door Pjken911 »

Henniej schreef:Ik heb IPE besteld uit Denemarken, volgt! Laat ik je horen hoe het klinkt.
Bedankt voor de reactie maar ik heb dus al een Milltek ‘louder’ besteld haha, ik kreeg nergens reactie op mijn posts :p

Laat me zeker jouw geluid horen ben ook benieuwd!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
J3R
Berichten: 127
Lid geworden op: 26 mei 2011, 22:07
Type auto: MK7 GTI Performance

Re: Gezocht uitlaat! MK7 GTI

Bericht door J3R »

Toen ik de GTI kocht zat er een Remus onder met 4 eindpijpen en een andere diffuser. Het geluid is leuk,vooral de plof bij het schakelen van de DSG, maar merk op de achterbank een aardig aanwezige "drone" op de snelweg :shock:
Denk erover deze Remus te gaan vervangen voor een Clubsport S uitlaat; iets luider als de standaard GTI uitlaat, maar toch nog "low profile".
Pjken911
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 okt 2017, 10:07
Type auto: Golf MK7 GTI

Gezocht uitlaat! MK7 GTI

Bericht door Pjken911 »

Mijn wagen is een manueel hopelijk idd op de snelweg geen al te ‘hatelijk’ geluid maar ik hoef niet elke dag de snelweg op, dus dat scheelt al wat


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten