Wat vinden jullie van deze gti?

Leuke advertentie gezien of juist een bijzondere? Plaats een link.
Plaats reactie
de betuwe
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 apr 2019, 11:33
Type auto: mk7 gti

Wat vinden jullie van deze gti?

Bericht door de betuwe »

Wij zijn aan het kijken voor een opvolger van onze huidige auto,
momenteel rijden we al 3 jaar probleemloos met een fiesta st180,
echter hebben we eigenlijk wat meer ruimte nodig, een golf gti, zou een leuke optie kunnen zijn.
We hebben de auto van deze adv bekeken, en stukje mee gereden, lijkt niets mis mee te zijn,
Maar zijn er nog dingen waar we evt op moeten letten, en wat vinden jullie van de prijs?

https://garagegeurtsen.nl/occasions/vol ... on-camera/
Gebruikersavatar
spikehome
Berichten: 239
Lid geworden op: 21 jan 2018, 12:06
Type auto: Golf7GTIPerformance
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van deze gti?

Bericht door spikehome »

Ziet er netjes uit zo te zien.
Prijs is ook acceptabel
Kenteken zelf al gechecked bij het RDW?
Golf GTI Performance bj2016 Afbeelding Afbeelding
Volkswagen Up Move bj2016 Afbeelding Afbeelding
Oude Golf 7 1.2 DSG business bj2015 Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Wat vinden jullie van deze gti?

Bericht door ChielED35 »

Heb je al eens gereden in een gti met dsg? Persoonlijk vind ik dsg geweldig en heb ik liever geen handbak. Verder heeft deze geen panoramadak, dat vind ik ook een geweldige optie. En om lekker kritisch te blijven, er zit een klein navigatiescherm in i.p.v. de grote. Al met al, in mijn ogen dan, missen er een 3-tal opties waardoor ik deze auto 100% zou laten staan en door het gebrek aan deze opties vind ik hem ook te duur...maar dat is persoonlijk. Verder is het natuurlijk een hele mooie auto.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
de betuwe
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 apr 2019, 11:33
Type auto: mk7 gti

Re: Wat vinden jullie van deze gti?

Bericht door de betuwe »

Het ontbreken van een panoramadak, dat was voor ons ook wel een puntje.
Tot op heden nog nooit met een dsg gereden, maar ik hoor er wel vaak positieve verhalen over, toch ook maar eens een keer proberen.
Het is best lastig iets leuks te vinden, er staat genoeg, maar vaak met veel kilometers, en/of bij een vaag bedrijf.

Overigens zie ik jou volgens mij regelmatig rijden in Tiel, ik kom uit Kerk Avezaat :) mooie auto!
scully
Berichten: 173
Lid geworden op: 11 feb 2019, 20:06
Type auto: Golf MK7 GTI

Re: Wat vinden jullie van deze gti?

Bericht door scully »

ChielED35 schreef: 04 mei 2019, 09:57 Heb je al eens gereden in een gti met dsg? Persoonlijk vind ik dsg geweldig en heb ik liever geen handbak. Verder heeft deze geen panoramadak, dat vind ik ook een geweldige optie. En om lekker kritisch te blijven, er zit een klein navigatiescherm in i.p.v. de grote. Al met al, in mijn ogen dan, missen er een 3-tal opties waardoor ik deze auto 100% zou laten staan en door het gebrek aan deze opties vind ik hem ook te duur...maar dat is persoonlijk. Verder is het natuurlijk een hele mooie auto.
Ja, zo zijn DSG en een panoramadak voor mij redenen om verder te kijken, en navigatie boeit mij totaal niet.
Ik vind dit een hele mooie auto, en ik zou niet zo lang twijfelen maar gewoon de knoop doorhakken.
Golf 7 GTI
Renault Clio RS (circuit auto)
Audi A3 (van de vrouw)
VW Polo 2 (scrapmetalrally)
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Wat vinden jullie van deze gti?

Bericht door ChielED35 »

de betuwe schreef:Het ontbreken van een panoramadak, dat was voor ons ook wel een puntje.
Tot op heden nog nooit met een dsg gereden, maar ik hoor er wel vaak positieve verhalen over, toch ook maar eens een keer proberen.
Het is best lastig iets leuks te vinden, er staat genoeg, maar vaak met veel kilometers, en/of bij een vaag bedrijf.

Overigens zie ik jou volgens mij regelmatig rijden in Tiel, ik kom uit Kerk Avezaat :) mooie auto!
Ik denk niet dat je mij tegenkomt in Tiel hoor, woon redelijk noordelijk in Noord-HollandAfbeelding
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
de betuwe
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 apr 2019, 11:33
Type auto: mk7 gti

Re: Wat vinden jullie van deze gti?

Bericht door de betuwe »

Dan heb ik niets gezegd :D
Gebruikersavatar
FGT
Berichten: 1356
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:07
Type auto: 7R Lapiz Blue
Locatie: Den Haag

Re: Wat vinden jullie van deze gti?

Bericht door FGT »

ChielED35 schreef: 04 mei 2019, 16:40
de betuwe schreef:Het ontbreken van een panoramadak, dat was voor ons ook wel een puntje.
Tot op heden nog nooit met een dsg gereden, maar ik hoor er wel vaak positieve verhalen over, toch ook maar eens een keer proberen.
Het is best lastig iets leuks te vinden, er staat genoeg, maar vaak met veel kilometers, en/of bij een vaag bedrijf.

Overigens zie ik jou volgens mij regelmatig rijden in Tiel, ik kom uit Kerk Avezaat :) mooie auto!
Ik denk niet dat je mij tegenkomt in Tiel hoor, woon redelijk noordelijk in Noord-HollandAfbeelding
Chiel is zo’n echt Noord Hollandse boer :mrgreen:
Golf 7R DSG Lapiz Blue
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Wat vinden jullie van deze gti?

Bericht door ChielED35 »

FGT schreef:
ChielED35 schreef: 04 mei 2019, 16:40
de betuwe schreef:Het ontbreken van een panoramadak, dat was voor ons ook wel een puntje.
Tot op heden nog nooit met een dsg gereden, maar ik hoor er wel vaak positieve verhalen over, toch ook maar eens een keer proberen.
Het is best lastig iets leuks te vinden, er staat genoeg, maar vaak met veel kilometers, en/of bij een vaag bedrijf.

Overigens zie ik jou volgens mij regelmatig rijden in Tiel, ik kom uit Kerk Avezaat :) mooie auto!
Ik denk niet dat je mij tegenkomt in Tiel hoor, woon redelijk noordelijk in Noord-HollandAfbeelding
Chiel is zo’n echt Noord Hollandse boer :mrgreen:
Hou op nou hoor ouwe tuinman!
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Gebruikersavatar
DamonGTI
Berichten: 112
Lid geworden op: 11 jan 2015, 18:59
Type auto: Golf MK7 GTI PP
Locatie: Gelderland

Re: Wat vinden jullie van deze gti?

Bericht door DamonGTI »

Er rijdt in Tiel sowieso een blauwe Golf 7R rond en dat is die van mijn broer ''Nigel-R32'' (zit ook op dit forum), maar ik denk dat je die eerder zult horen dan zien haha :lol: :lol:

Zelf heb ik een witte Golf 7 GTI gereden, wellicht heb je die ook wel eens in Tiel gezien i.c.m. de blauwe Golf 7R.

En wat Michiel ook zei, de GTI in de gestuurde link heeft niet veel optie's en dat is een keuze die jezelf zou moeten overwegen.
Golf 7 GTI PP DSG (SOLD)

Golf 6 GTI -> JD Stage 2 321 PK & 466 NM (SOLD)

Golf 5 GTI DSG -> JD Stage 2+ 294 PK & 441 NM (SOLD)
Plaats reactie

Terug naar “Advertentie gevonden?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten