Oliedruk probleem

Hier kan je alle handleidingen vinden voor het forum. Hoe plaats ik een foto? Etc. Etc. Ook al je vragen en ideeen voor het forum zijn hier welkom!
Ricky68
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2017, 20:58
Type auto: Golf MK5 GTI

Oliedruk probleem

Bericht door Ricky68 »

Ik heb een golf mk5 gti gekocht waarvan ik op de snelweg terug naar huis een probleem had. Het olielampje begon te branden en te piepen. Uiteindelijk kwam ik thuis en knapte de nokkenasketting, dit (stilstaant). Dus dachten we dat de kleppen en de zuigers ook stuk zouden zijn, maar we durfde de cilinderkop uitelkaar te halen om te kijken wat er is gebeurd. Het was dus zo dat er helemaal niks was met de kleppen en de zuigers, dus heb ik een nieuwe cilinderkop ingezet. Alles was oke en op timing en plots begon het olielampje weer te branden en te piepen. Ik heb de carterpan gedemonteerd en gekeken of de zeef volzat, waarvan ik deze helemaal heb schoongemaakt en olie oliefilter compleet heb vernieuwd. Daarna ging ik dus weer rijden en piepte hij weer.. weer alles losgehaalt bleek dat die oliepomp vast zat in de balansasmodule. Dus heb ik een nieuwe balansasunit gekocht en die erin gezet. Nou moest het hem toch echt zijn alles vernieuwd!!! Dus wij rijden heen en weer alles ging goed, rond zo'n 60 km gereden niks aan de hand. En wat gebeurt er plots net voor je thuis bent...... begint ie weer te branden en te piepen.. nou weet ik het echt niet meer. KAN IEMAND mij hiermee helpen en heeft iemand hier ervaring mee??
Plaats reactie

Terug naar “Forum Tips & Trucs en Vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten