Huur/trouwauto

Hier kan je alle handleidingen vinden voor het forum. Hoe plaats ik een foto? Etc. Etc. Ook al je vragen en ideeen voor het forum zijn hier welkom!
Plaats reactie
Bruinsje-GTI
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 aug 2017, 13:59
Type auto: GOLF MK5 GTI

Huur/trouwauto

Bericht door Bruinsje-GTI »

Goedemiddag,

Misschien hoort het hier niet helemaal thuis, maar ik ben opzoek naar een huur/trouwauto, aangezien ik 20 september dit jaar met mijn vriendin in het huwelijksbootje stap. Ik heb al verschillende mensen gevraagd, maar het is tot nu toe nog niet gelukt een trouwauto te vinden.
Het allerliefst zou ik in een audi rs6/rs7 trouwen, maar goed je moet maar net iemand kennen met zo'n auto in je kring en dan moet hij of zij er ook bereid voor zijn om deze voor 1/1,5 dag af te staan.

Wellicht zijn er hier mensen die iemand kennen met bovenstaande genoemde auto's? Een audi rs3 zou ook welkom zijn!
Of kan ik dit beter op een audi forum plaatsen?

Hoor jullie reactie(s) wel.

Mvg,

Sander
scully
Berichten: 173
Lid geworden op: 11 feb 2019, 20:06
Type auto: Golf MK7 GTI

Re: Huur/trouwauto

Bericht door scully »

Ik heb toen een RS5 gehuurd bij passionwithoutlimits.nl, was iets van 750 Euro dacht ik.
Golf 7 GTI
Renault Clio RS (circuit auto)
Audi A3 (van de vrouw)
VW Polo 2 (scrapmetalrally)
HalGTI
Berichten: 106
Lid geworden op: 19 sep 2018, 17:19
Type auto: Golf mk7 gti

Re: Huur/trouwauto

Bericht door HalGTI »

Heel omgeving Rotterdam, Amsterdam, Den Haag en Utrecht staat vol met autobedrijven die zulke sportieve autos verhuren. Vaak geen creditcard nodig, wel een flinke zak cash voor de borg en de huurprijs meenemen.
Volkswagen golf gti performance 2013 sold
Audi s3 FL Sportback 2017 sold
Plaats reactie

Terug naar “Forum Tips & Trucs en Vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten