Probleem lamp hoogteverstellen

Hier kan je alle handleidingen vinden voor het forum. Hoe plaats ik een foto? Etc. Etc. Ook al je vragen en ideeen voor het forum zijn hier welkom!
Jeff
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2020, 13:15
Type auto: Scirocco MK3

Probleem lamp hoogteverstellen

Bericht door Jeff »

Beste allemaal,

Ik heb een probleem en hoop dat iemand weet wat of waar ik moet kijken.
Ik heb een Scirocco MK3. 2010

Hiervan knalt steeds een zekering (10A) uit. Na onderzoek eindelijk achtergekomen dat dit van hoogteverstellen wieltje is bij me Dash voor de koplampen.

Zekering vervangen helpt niet brand steeds door nadat ik contact aan zet. Heb me radio losgehaald en de stekkers van me lamp units voor zodat hier geen spanning op staat ook dan knalt hij eruit. Dus het is niet bij de lampen of radio kabels. Het wieltje om me Dash lichter of donkerder te zetten werkte wel.

Iemand idee of tekeningen waar ik beste kan kijken ? Heb Zekering kast aan de zijkant bij de deur losgehaald maar alle kabels zitten daar goed aan vast.

Jaar geleden ging VW hier naar kijken bij apk koste 80 euro onderzoek en kwamen erachter dat het een zekering is "zeiden ze" maar blijkbaar werkt het nogsteeds niet. Wel stom van me dat ik pas bijna jaar later na vervangen van lamp hem wil stellen.

Tips tricks info is welkom
Plaats reactie

Terug naar “Forum Tips & Trucs en Vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten