Wijzigingen forum?

Hier kan je alle handleidingen vinden voor het forum. Hoe plaats ik een foto? Etc. Etc. Ook al je vragen en ideeen voor het forum zijn hier welkom!
Gebruikersavatar
rabies
Berichten: 897
Lid geworden op: 17 apr 2011, 09:24

Re: Wijzigingen forum?

Bericht door rabies »

JonasV schreef:Verder vind ik het forum netjes en compleet, zeker op zo'n korte termijn! Nu nog verder zien te groeien.
Ik hoop dat we snel eens wat tijd hebben om een meeting mee te pakken om wat namen van hier in het echt te leren kennen, altijd gezellig

Dat ''groeien'' snap ik niet echt. Naar mijn inzicht zit er nu een leuke vaste groep met en boel kennis, ledenaantal vind ik minder interessant. Het is belangrijker dat ze ook actief zijn, toch ?
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
Gebruikersavatar
Herman
Berichten: 116
Lid geworden op: 14 mei 2011, 22:56

Re: Wijzigingen forum?

Bericht door Herman »

rabies schreef:
JonasV schreef:Verder vind ik het forum netjes en compleet, zeker op zo'n korte termijn! Nu nog verder zien te groeien.
Ik hoop dat we snel eens wat tijd hebben om een meeting mee te pakken om wat namen van hier in het echt te leren kennen, altijd gezellig

Dat ''groeien'' snap ik niet echt. Naar mijn inzicht zit er nu een leuke vaste groep met en boel kennis, ledenaantal vind ik minder interessant. Het is belangrijker dat ze ook actief zijn, toch ?
Groeien kun je op vele manieren zien. Meer posts per dag is ook een vorm van groei ;)
Gebruikersavatar
rabies
Berichten: 897
Lid geworden op: 17 apr 2011, 09:24

Re: Wijzigingen forum?

Bericht door rabies »

Die slag is u.
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
Gebruikersavatar
Jeffreyvdt
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 apr 2011, 16:09

Re: Wijzigingen forum?

Bericht door Jeffreyvdt »

Limited schreef:Jaja, ik weet mischien ook nog iets, een projecten topic waar je alles post wat je aan je auto doet...
vind ik persoonlijk altijd leuk om bij te houden :oops:
Dit doe ik al in mijn voorstel topic.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: Wijzigingen forum?

Bericht door Dirk »

eens, dat moet misschien gescheiden worden?
Audi A4 1.8 TFSI
Gebruikersavatar
JonasV
Berichten: 1058
Lid geworden op: 10 mei 2011, 18:22
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Wijzigingen forum?

Bericht door JonasV »

Herman schreef:
rabies schreef:
JonasV schreef:Verder vind ik het forum netjes en compleet, zeker op zo'n korte termijn! Nu nog verder zien te groeien.
Ik hoop dat we snel eens wat tijd hebben om een meeting mee te pakken om wat namen van hier in het echt te leren kennen, altijd gezellig

Dat ''groeien'' snap ik niet echt. Naar mijn inzicht zit er nu een leuke vaste groep met en boel kennis, ledenaantal vind ik minder interessant. Het is belangrijker dat ze ook actief zijn, toch ?
Groeien kun je op vele manieren zien. Meer posts per dag is ook een vorm van groei ;)
Helemaal eens, veel kennis nu, voorzover ik via het forum kan beoordelen een leuke groep.
Echter, wat gebeurt er als er een paar van deze steunpilaren om wat voor reden dan ook van het forum verdwijnen? Dan is het zo afgelopen.
Daarom is een groei in mijn ogen altijd beter, echter zijn al gigantisch veel VW en GTi fora dus je bent weer minder uniek... Elk voordeel heb zijn nadeel ;)
Plaats reactie

Terug naar “Forum Tips & Trucs en Vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 gasten