golf r

Hier kan je alle handleidingen vinden voor het forum. Hoe plaats ik een foto? Etc. Etc. Ook al je vragen en ideeen voor het forum zijn hier welkom!
Plaats reactie
golfje001
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2014, 22:00
Type auto: golf 6

golf r

Bericht door golfje001 »

Ik ben in het bezit van n golf r. Ik heb nu al meerdere malen meegemaakt dat ik s ochtend buiten kom en alle ramen van mijn auto openstaan. Ook is het plastic kapje tussen de deur eraf en ligt de bedrading bloot. Heeft er iemand tips om mijn auto beter te kunnen beveiligen??

Alvast bedankt
Gebruikersavatar
bluetiger
Berichten: 1224
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Locatie: Lansingerland

Re: golf r

Bericht door bluetiger »

Crap! Goed in de gaten houden. Al een bearlock/construct? Sindsdien slaap ik beter...
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
golfje001
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2014, 22:00
Type auto: golf 6

Re: golf r

Bericht door golfje001 »

Bedankt voor je tip. Wat is bearlock voor iets? Ik ben er totaal niet bekend mee.
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: golf r

Bericht door Verlengsnoer »

Even Googlen! Morgen achteraan bellen en in laten bouwen als je nog plezier wilt van je wagen! Ik heb geen goed woord over voor volk dat steelt en heelt!
Gebruikersavatar
Green Hornet
Berichten: 446
Lid geworden op: 29 dec 2011, 21:17
Type auto: Audi S3 Limousine

Re: golf r

Bericht door Green Hornet »

en staffpride opzoeken .. ( moet ik zelf ook nog doen) die heeft vast wel wat moois voor je ...
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro

Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014)
"Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: golf r

Bericht door Gengar »

golfje001 schreef:Ik ben in het bezit van n golf r. Ik heb nu al meerdere malen meegemaakt dat ik s ochtend buiten kom en alle ramen van mijn auto openstaan. Ook is het plastic kapje tussen de deur eraf en ligt de bedrading bloot. Heeft er iemand tips om mijn auto beter te kunnen beveiligen??

Alvast bedankt
Ik heb dit ook gehad. Alleen stonden mijn ramen open. Alle spullen lagen en zaten erin. Volgens mij zaten de dievengilde te voelen of ik een bearlock in mijn wagen had. Mijn Golf staat er nog steeds en voorlopig nog geen last van de dievengilde gehad. Ofwel een bearlock schrikt hun af. 8-)
justin--92
Berichten: 193
Lid geworden op: 10 nov 2013, 14:31
Type auto: Polo 6r GTI
Locatie: Zuid-Holland

Re: golf r

Bericht door justin--92 »

Gengar schreef:
Ik heb dit ook gehad. Alleen stonden mijn ramen open. Alle spullen lagen en zaten erin. Volgens mij zaten de dievengilde te voelen of ik een bearlock in mijn wagen had. Mijn Golf staat er nog steeds en voorlopig nog geen last van de dievengilde gehad. Ofwel een bearlock schrikt hun af. 8-)
Denk dat de boefjes niet je ramen hoeven te openen om te zien of je een bearlock hebt,, of heb je volledig rondom 100% getinte ramen? :P
Gr. Justin

Polo 6r GTI | 214pk | 313Nm | DSG | Stage 1 | 2,5'' rvs CatBack non-resonated
Ex: Golf 6 gti | 283 pk | stage 1 | DSG | wit
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: golf r

Bericht door Gengar »

justin--92 schreef:
Gengar schreef:
Ik heb dit ook gehad. Alleen stonden mijn ramen open. Alle spullen lagen en zaten erin. Volgens mij zaten de dievengilde te voelen of ik een bearlock in mijn wagen had. Mijn Golf staat er nog steeds en voorlopig nog geen last van de dievengilde gehad. Ofwel een bearlock schrikt hun af. 8-)
Denk dat de boefjes niet je ramen hoeven te openen om te zien of je een bearlock hebt,, of heb je volledig rondom 100% getinte ramen? :P
Alleen de achter ruiten zijn ze donkerder :lol: Ik heb geen bearlock stickers op mijn ruiten geplakt :oops:
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: golf r

Bericht door KnuffelTurk »

Ik kan me een herinneren dat zoiets al eerder voorbij kwam. De eigenaar kwam bij zijn auto en alle ramen stonden open.

Een paar dagen later merkt hij dat ze in zijn wagen zijn geweest.
Zie topic : http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... ramen+open

Na herhaaldelijk gewaarschuwd te zijn dat hij zijn auto moest gaan beveiligen ( wat hij "nog" niet had gedaan ) kwamen ze dus terug om hem te stelen.
Zie topic : http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... 58&start=0
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: golf r

Bericht door KnuffelTurk »

Dus mijn advies is ZSM een bearlock of construct erin laten bouwen. Tenzij je geen waarde hecht aan je wagen dan zou ik hem lekker zo laten.
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Gebruikersavatar
Doohie
Berichten: 291
Lid geworden op: 17 jan 2012, 12:05
Type auto: Golf VII R

Re: golf r

Bericht door Doohie »

Mogelijkheid dat uw sleutel nog in de broezak zat niet uitsluiten..
Bij het blijven drukken op de ontgrendeling gaan ramen ook naar beneden.
Regelmatig al meegemaakt en telkens sleutel in broekzak.
35EDITION

Re: golf r

Bericht door 35EDITION »

golfje001 schreef:Ik ben in het bezit van n golf r. Ik heb nu al meerdere malen meegemaakt dat ik s ochtend buiten kom en alle ramen van mijn auto openstaan. Ook is het plastic kapje tussen de deur eraf en ligt de bedrading bloot. Heeft er iemand tips om mijn auto beter te kunnen beveiligen??

Alvast bedankt

In d bedrading RAAM KITTEN! DUS KIT ERIN! EN DOE JE STUUR HELEMAAL OMLAAG EN TREK HEM NAAR JE ZELF TOE OM HET TELLERKLOK UIT TE HALEN HEB JE 2 TORKS SCHROEFJES T25 ZET DAAR TWEE LOK SCHROEFJES DUS DIE JE VAST KAN ZETTEN EN NIET MEER LOS KAN MAKEN EN ALS JE ZE HEB VAST GEDRAAID DOE DAN OOK RAAM KIT ER OP.

Voor meer vragen pb.
yal
Berichten: 1477
Lid geworden op: 20 nov 2011, 20:20
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Re: golf r

Bericht door yal »

35EDITION schreef:
golfje001 schreef:Ik ben in het bezit van n golf r. Ik heb nu al meerdere malen meegemaakt dat ik s ochtend buiten kom en alle ramen van mijn auto openstaan. Ook is het plastic kapje tussen de deur eraf en ligt de bedrading bloot. Heeft er iemand tips om mijn auto beter te kunnen beveiligen??

Alvast bedankt

In d bedrading RAAM KITTEN! DUS KIT ERIN! EN DOE JE STUUR HELEMAAL OMLAAG EN TREK HEM NAAR JE ZELF TOE OM HET TELLERKLOK UIT TE HALEN HEB JE 2 TORKS SCHROEFJES T25 ZET DAAR TWEE LOK SCHROEFJES DUS DIE JE VAST KAN ZETTEN EN NIET MEER LOS KAN MAKEN EN ALS JE ZE HEB VAST GEDRAAID DOE DAN OOK RAAM KIT ER OP.

Voor meer vragen pb.
Zet uw CAPS LOCK aub even uit......
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Plaats reactie

Terug naar “Forum Tips & Trucs en Vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten