Verlagen mk6 gti
Verlagen mk6 gti
Hi,
Wij willen onze mk6 gti een cm of 2/3 verlagen en een wat stuggere wegligging creëren.
De auto staat nog origineel en op de originele 18" detroit velgen, wordt dagelijks gereden door mijn vriendin en een paar x per jaar uitgelaten op de nurburgring.
Mijn ervaring met een schroefset is dat deze qua prestaties vaak minder scoren dan een vaste verlaging.
We willen in ieder geval niet gaan voor een verenset, maar een goede op elkaar afgestemde set veren en dempers.
Wat raden jullie aan? Een KW Variant of Weitec schroefset of toch een eibach vaste set?
Om het nog wat directer op de weg te krijgen willen we de aangepaste tie-bar van Summit Racing combineren met PU rubbers op de draagarmen v+a en de stabilisatie stang. Wordt het zo niet te stug voor normaal gebruik?
Wij willen onze mk6 gti een cm of 2/3 verlagen en een wat stuggere wegligging creëren.
De auto staat nog origineel en op de originele 18" detroit velgen, wordt dagelijks gereden door mijn vriendin en een paar x per jaar uitgelaten op de nurburgring.
Mijn ervaring met een schroefset is dat deze qua prestaties vaak minder scoren dan een vaste verlaging.
We willen in ieder geval niet gaan voor een verenset, maar een goede op elkaar afgestemde set veren en dempers.
Wat raden jullie aan? Een KW Variant of Weitec schroefset of toch een eibach vaste set?
Om het nog wat directer op de weg te krijgen willen we de aangepaste tie-bar van Summit Racing combineren met PU rubbers op de draagarmen v+a en de stabilisatie stang. Wordt het zo niet te stug voor normaal gebruik?
Re: Verlagen mk6 gti
Niemand een mening of advies
Re: Verlagen mk6 gti
Dat vind ik wel heel erg kort door de bocht.
Ik weet niet met wat voor schroefset jij ervaring heb, want hier zit nog al verschil in.
Als je een knappe schroefset koopt, kan daar geen vaste verlaging tegen op hoor.
Ride:
A5 Coupe (F5) 2.0 TFSI quattro (252 PK) S tronic - Daytona Grey
Daily:
’18 T-Roc 1.5 TSI DSG Sport - Indium Grey
A5 Coupe (F5) 2.0 TFSI quattro (252 PK) S tronic - Daytona Grey
Daily:
’18 T-Roc 1.5 TSI DSG Sport - Indium Grey
Re: Verlagen mk6 gti
Voornamelijk op oudere modellen opel en volkswagen.
Van de goedkopere 'tuning' setjes tot serieuze setjes als de weitec hicon gt en KW variant.
Wat is in jouw ogen een schroefset dit boven de vaste sets uitstijgt?
Van de goedkopere 'tuning' setjes tot serieuze setjes als de weitec hicon gt en KW variant.
Wat is in jouw ogen een schroefset dit boven de vaste sets uitstijgt?
Re: Verlagen mk6 gti
Je krijgt wat je betaald. (Meestal)
Ik ben een groot fan van KW.
Maar voor een normale prijs doet een schroefset van AP al niet onder voor een vaste Eibach set.
Ik ben een groot fan van KW.
Maar voor een normale prijs doet een schroefset van AP al niet onder voor een vaste Eibach set.
Ride:
A5 Coupe (F5) 2.0 TFSI quattro (252 PK) S tronic - Daytona Grey
Daily:
’18 T-Roc 1.5 TSI DSG Sport - Indium Grey
A5 Coupe (F5) 2.0 TFSI quattro (252 PK) S tronic - Daytona Grey
Daily:
’18 T-Roc 1.5 TSI DSG Sport - Indium Grey
Re: Verlagen mk6 gti
je had al zulke duidelijke eigen stellingen in je begin post dat ik geen advies heb nee
-
- Berichten: 167
- Lid geworden op: 14 jan 2016, 10:36
- Type auto: Golf 5 GTI DSG
- Locatie: Omgeving Nijmegen
Re: Verlagen mk6 gti
Ik heb nog een gloednieuwe AP schroefset te koop, passend voor de GTI. Staat ook te koop in het verkoop gedeelte.
AP is een zustermerk van KW en word ook in dezelfde fabriek gemaakt. Prima kwaliteit.
AP is een zustermerk van KW en word ook in dezelfde fabriek gemaakt. Prima kwaliteit.
2018 Up! GTI
2014 T5 GP 2.0 TDI DSG
2005 Golf 5 GTI DSG
2003 Touran R32 DSG
Het gaat niet om de afstand per liter maar het plezier per liter brandstof.
2014 T5 GP 2.0 TDI DSG
2005 Golf 5 GTI DSG
2003 Touran R32 DSG
Het gaat niet om de afstand per liter maar het plezier per liter brandstof.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten