online-velgen.nl, vreemde communicatie

Alles over de velgen, banden. onderstel en remmen keuzes van jouw GTI
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Glenne
Berichten: 586
Lid geworden op: 11 sep 2011, 16:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: West-Vlaanderen

online-velgen.nl, vreemde communicatie

Bericht door Glenne »

Hallo,
ik stuurde gisteren een mail naar online-velgen.nl om te vragen wat de beschikbare maten zijn van deze velgen:
http://www.online-velgen.nl/velgenmerke ... gepolijst/
De maten staan er niet bij, dus klonk het me logisch om even een mailtje te sturen om de beschikbare maten (et en breedte) te weten, eventueel andere kleur(en) en de prijs.
Ik had er bij gezet dat ik enkel de maten voor 5x112 nodig had in 18 en 19".
Volgens mij was mijn vraag duidelijk en niet moeilijk om hierop te antwoorden als velgenshop.
Toen werd ik gevraagd met welke auto ik reed en had dit beantwoord.
Daarna kreeg ik een mail met alle beschikbare velgen voor een golf 6.
Wtf? :|. Ik heb toen nog eens gemaild om te zeggen dat ik wel wist hoe ik alle beschikbare velgen voor mijn wagen kon bekijken en dat dit niet mijn vraag was.
Sinds dien niks meer van gehoord, want alle voorgaande vragen werden snel beantwoord.
Ik heb nu 2 vragen:
1) Iemand ervaring met deze winkel? Goed/Slecht
2) Weet iemand waar ze deze velg nog verkopen?

Bedankt,
Glenn
Golf VI GTI
Gebruikersavatar
JonasV
Berichten: 1058
Lid geworden op: 10 mei 2011, 18:22
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: online-velgen.nl, vreemde communicatie

Bericht door JonasV »

Ik heb er een jaar of 5 terug ooit velgen van Wolfrace gekocht. Toen hebben ze het laatste setje voor me uit Engeland gehaald. En nog wat meer after sales dingen voor me geregeld. Toen wel tevreden dus maar ik heb de indruk dat ze flink gegroeid zijn waardoor het misschien want anders werken is voor ze tegenwoordig.
Grey Devil
Berichten: 73
Lid geworden op: 17 apr 2011, 05:48
Type auto: GOLF GTI MK6

Re: online-velgen.nl, vreemde communicatie

Bericht door Grey Devil »

Heb verleden jaar bij hun de 17" imitatie talladega`s gekocht voor bij m`n winterbanden.
Ook verschillende malen met hun gemaild i.v.m. et-waarde en dergelijke, en telkens netjes antwoord gehad, ondanks elke keer weer een andere vraag.
Dus moet ik zeggen, prima communicatie en een zeer vlotte en nette afhandeling. (zou er zelf zo weer bestellen)

Mvg,
Richard
Niet opzij, rechts er voorbij
iroc-dennis
Berichten: 401
Lid geworden op: 03 mar 2012, 18:05
Type auto: Golf VII GTI Perf.

Re: online-velgen.nl, vreemde communicatie

Bericht door iroc-dennis »

hoe zijn de velgen kwalitatief?

ik heb intresse in een setje 19 inch detroit velgen.
bij mij in de buurt zit Prowheels , die kunnen een set bestellen voor me met huismerk banden van minerva 225/35/19 de totale kosten zijn 1100 euro. italie imitatie.

bij de site online velgen.nl dezelfde set velgen met dezelfde set banden 859 euro incl.
ik hun gebeld met de vraag of het chinees of italiaanse imitatie's zijn, hun antwoord italiaans.

dus inprinsiepe praten we over dezelfde set velgen kwa kwaliteit.

Prowheels zegt dat dat niet kan voor die prijs en dat het chinees imitatie zijn.

online velgen.nl zegt dat het in de velg staat. wat moet ik geloven voor zo'n enorm prijs verschil??
Gebruikersavatar
rabies
Berichten: 897
Lid geworden op: 17 apr 2011, 09:24

Re: online-velgen.nl, vreemde communicatie

Bericht door rabies »

Hoewel imitatie niet is aan te raden schijnen imitaties van WSP wel aardig kwa kwaliteit te zijn, ik heb zelf ook imitaties (geen WSP) gehad maar dat doe ik nooit meer..
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
iroc-dennis
Berichten: 401
Lid geworden op: 03 mar 2012, 18:05
Type auto: Golf VII GTI Perf.

Re: online-velgen.nl, vreemde communicatie

Bericht door iroc-dennis »

aangezien de detroit velgen er alleen maar in 19 inch imitaties zijn heb ik geen keus.

wat/wie is WSP ??
Gebruikersavatar
rabies
Berichten: 897
Lid geworden op: 17 apr 2011, 09:24

Re: online-velgen.nl, vreemde communicatie

Bericht door rabies »

WSP is een merknaam van imitaties, maar ik zag geen 19inch
http://www.hoogendoornwheels.nl/promo/Promo+VW+WSP
Volgens mij zijn er wel dure kwaliteits 19inch replica's volgens mij had ik het velgen topic daar een lange tijd geleden eens een plaatje geplaatst, US dingen geloof ik.
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
Ron_VAG
Berichten: 285
Lid geworden op: 01 mar 2012, 20:03
Type auto: Up GTI

Re: online-velgen.nl, vreemde communicatie

Bericht door Ron_VAG »

Gewoon naar Hoogendoornwheels gaan in Zuidland, of Reedijk Banden in Strijen, mits je een beetje in de buurt woont zijn dat de betere velgen/bandenleveranciers. Ik heb er meerdere setjes vandaan gehaald. Altijd goed geholpen.
2014 Audi A6 Avant 2.0 TFSI Sport Edition
2016 Audi TTS Roadster 2.0 TFSI
2018 VW Up! GTI
Gebruikersavatar
rabies
Berichten: 897
Lid geworden op: 17 apr 2011, 09:24

Re: online-velgen.nl, vreemde communicatie

Bericht door rabies »

Als je velgen-online gochelt komen er verschillende reacties uit, altijd lastig zulke dingen.
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: online-velgen.nl, vreemde communicatie

Bericht door Spuugemmer »

De ervaring vanuit hier met Hogendoorn wheels zijn alleen maar positief. Online velgen geen idee. Hogendoorn heeft hier 2 dorpen verderop hun pand zitten. Kan je ook gewoon langs niet alleen online store. Timvgti heeft daar geloof ik ooit eens een setje wielen voor zijn TT weggehaald volgens mij ook naar alle tevredenheid. De gasten van Leo's autoservice in Dirksland zijn helemaal super. Kom daar al sinds 2003 voor banden en aanverwante artikelen altijd wel willend om te helpen en als ik bel vragen ze nog steeds Chris van de Type R :D
Golf MK1 GTI
Gebruikersavatar
Vaillant
Berichten: 67
Lid geworden op: 15 jun 2011, 10:42
Type auto: Golf MKVI GTI

Re: online-velgen.nl, vreemde communicatie

Bericht door Vaillant »

Ook hier prima ervaringen met Hoogendoorn Wheels in Zuidland.
Daar laat ik sinds een paar jaar altijd met een gerust hart banden om mijn velgen leggen.
Altijd netjes, geen beschadigingen en goed gebalanceerd met de loodjes uit het zicht. Top!
Golf GTI VI 2012 - Black - 19" Glendale - JD stage I - 2 deurs - R achterlichten
Gebruikersavatar
JonasV
Berichten: 1058
Lid geworden op: 10 mei 2011, 18:22
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: online-velgen.nl, vreemde communicatie

Bericht door JonasV »

Ik denk dat je je naast de kwaliteit van de velgen misschien Ook even druk mag maken om de Minerva banden die ze bij willen leveren.
Dat klInkt mij niet als een toppertje in de oren
Laatst gewijzigd door JonasV op 12 apr 2012, 08:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Wilcoos
Berichten: 1601
Lid geworden op: 12 mei 2011, 00:00
Type auto: Golf GTI V

Re: online-velgen.nl, vreemde communicatie

Bericht door Wilcoos »

Kwaliteit van WSP replica's zijn trouwens goed. Dit is geen chinese meuk, en samen met Tam een van de beste replica leveranciers. Ze kosten ook wat meer dan chinese rommel.
Gr, Wilco

\Oo) \___w___/ (oO/
Gebruikersavatar
rabies
Berichten: 897
Lid geworden op: 17 apr 2011, 09:24

Re: online-velgen.nl, vreemde communicatie

Bericht door rabies »

MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Re: online-velgen.nl, vreemde communicatie

Bericht door Timvgti »

Spuugemmer schreef:De ervaring vanuit hier met Hogendoorn wheels zijn alleen maar positief. Online velgen geen idee. Hogendoorn heeft hier 2 dorpen verderop hun pand zitten. Kan je ook gewoon langs niet alleen online store. Timvgti heeft daar geloof ik ooit eens een setje wielen voor zijn TT weggehaald volgens mij ook naar alle tevredenheid. De gasten van Leo's autoservice in Dirksland zijn helemaal super. Kom daar al sinds 2003 voor banden en aanverwante artikelen altijd wel willend om te helpen en als ik bel vragen ze nog steeds Chris van de Type R :D

Klopt helemaal! Ik heb er idd een set velgen weg voor mijn TT (immitatie Audi S8 wielen). Keurige service en velgen van goede kwaliteit.
Leo's autoservice in Dirksland hebben mijn vader en ik ook al meerdere sets banden/velgen vandaan. De velgen welke nu nog steeds onder mijn TT zitten (Audi RS4 oud model ET20) komen van Chris z'n oude Audi RS4 B5. Deze heeft Chris ooit bij Leo's autoservice gekocht.
Deze velgen zijn nog steeds perfect (zeer recent geheel laten afdraaien en spuiten ivm stoeprandschades) en zijn dus weer als nieuw met nieuwe Dunlop bandjes...
Ook ik kan deze twee bedrijven dus aanbevelen!
Gebruikersavatar
MK5GTI
Berichten: 412
Lid geworden op: 10 aug 2015, 19:24
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Omgeving Deventer.

Re: online-velgen.nl, vreemde communicatie

Bericht door MK5GTI »

.
Laatst gewijzigd door MK5GTI op 26 mar 2016, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex ride Golf MKV GTI 08' - JD 268PK & 384NM - AP Schroefset - 19" Phaeton Helios - Milltek Catback - Carbonio
Gebruikersavatar
AJGTI
Berichten: 134
Lid geworden op: 05 jul 2015, 21:34
Type auto: MK5 GTI DSG

Re: online-velgen.nl, vreemde communicatie

Bericht door AJGTI »

Spuugemmer schreef:De ervaring vanuit hier met Hogendoorn wheels zijn alleen maar positief. Online velgen geen idee. Hogendoorn heeft hier 2 dorpen verderop hun pand zitten. Kan je ook gewoon langs niet alleen online store. Timvgti heeft daar geloof ik ooit eens een setje wielen voor zijn TT weggehaald volgens mij ook naar alle tevredenheid. De gasten van Leo's autoservice in Dirksland zijn helemaal super. Kom daar al sinds 2003 voor banden en aanverwante artikelen altijd wel willend om te helpen en als ik bel vragen ze nog steeds Chris van de Type R :D
Vaag?
wjb#222
Berichten: 621
Lid geworden op: 03 mei 2012, 21:54
Type auto: passat R36
Locatie: Eindhoven

Re: online-velgen.nl, vreemde communicatie

Bericht door wjb#222 »

alstonamos schreef:et alleen online store. Timvgti heeft daar geloof ik ooit eens een setje wielen voor zijn TT weggehaald volgens mij ook naar alle tevredenheid. De gasten van Leo's autoservice in Dirksland zijn helemaal super. Kom daar al sinds 2003 voor banden en aanverwante artikelen altijd wel willend om te helpen en als ik bel vragen ze nog steeds Chris van de Type R :D



waleeed

mooi man je eerste bericht op dit forum
ga lekker ergens anders reclame lopen maken
Plaats reactie

Terug naar “Velgen / Banden / Onderstel / Remmen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten