Instelbaar onderstel (DCC)

Alles over de velgen, banden. onderstel en remmen keuzes van jouw GTI
Plaats reactie
Gebruikersavatar
golf5gt
Berichten: 851
Lid geworden op: 22 jan 2015, 10:07
Type auto: Golf 6R

Instelbaar onderstel (DCC)

Bericht door golf5gt »

Hallo allemaal, ik heb een vraagje over het instelbaar onderstel, wat he steeds vaker ziet.
Is ereen mogelijkheid dit systeem aan te passen met een computer waardoor je een andere rijhoogte heb. Of is de enigste manier een schroefset te plaatsen onder zo een auto, dat het dcc komt te vervallen? Of een passende schroefset daarvoor indien geld teveel..
groetjes, Danny.


HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
Gebruikersavatar
Golf VI GTI Adidas
Berichten: 447
Lid geworden op: 18 feb 2012, 11:15
Type auto: Golf 6 GTI Adidas
Locatie: Randstad

Re: Instelbaar onderstel (DCC)

Bericht door Golf VI GTI Adidas »

golf5gt schreef:Hallo allemaal, ik heb een vraagje over het instelbaar onderstel, wat he steeds vaker ziet.
Is ereen mogelijkheid dit systeem aan te passen met een computer waardoor je een andere rijhoogte heb. Of is de enigste manier een schroefset te plaatsen onder zo een auto, dat het dcc komt te vervallen? Of een passende schroefset daarvoor indien geld teveel..
Als ik mij niet vergis is DCC alleen het instellen van de demping van de auto (stug, zacht of normaal). Heeft dus niets met veerhoogte te maken. Als de Golf luchtvering had gehad dan was het een ander verhaal geweest :)
Golf VI GTI DSG DCC Adidas Edition - JD Chip op Maat/Lege Kat/Carbonio --> 298Pk en 425 Nm
Gebruikersavatar
golf5gt
Berichten: 851
Lid geworden op: 22 jan 2015, 10:07
Type auto: Golf 6R

Re: Instelbaar onderstel (DCC)

Bericht door golf5gt »

Oke, bedankt voor je toelichting
groetjes, Danny.


HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
Real-One
Berichten: 132
Lid geworden op: 31 mei 2014, 19:40
Type auto: BMW F30 335
Locatie: Friesland

Re: Instelbaar onderstel (DCC)

Bericht door Real-One »

Kw heeft een schroefset ontwikkeld waarmee dcc blijft werken. Ik overweeg ook dit systeem aan te schaffen. Wel prijzig, maar je behoud wel dcc
Gebruikersavatar
24TUNED
Berichten: 95
Lid geworden op: 06 apr 2015, 22:15
Contacteer:

Re: Instelbaar onderstel (DCC)

Bericht door 24TUNED »

Dcc is inderdaad om de demping en stugheid in te stellen. Zo kun je bijv. schakelen tussen sportmodus en comfort. Wil je lager dan kun je inderdaad het dcc systeem van kw aanschaffen. Mocht je interesse hebben pb me dan even Wij bieden deze systemen namelijk aan.
24TUNED.com | Importeur en distributeur voor Nederland van het Duitse Bull-X uitlaatsystemen -- HF-Series intercoolers, Cold Air Intakes, Carbon luchtaanzuigingen en Turbo-optimalisatie onderdelen -- Performance Fluid Systems -- Silicone Factory Hoses
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Velgen / Banden / Onderstel / Remmen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten